Home » Izdelava spletnih trgovin » 6 vprašanj kupca pred spletnim nakupom

6 vprašanj kupca pred spletnim nakupom

Ena izmed najtežjih nalog v poslovanju je vsekakor prodaja. Tudi največje in najboljše ideje lahko pripeljejo podjetje “na kant” in to preprosto zato, ker prodajna ekipa ni zmožna vzpostaviti empatije s kupcem. Ne nazadnje ima kupec velik vprašaj nad sabo, ko se spravi k nakupovanju pri njemu neznanem podjetju. Želi si biti prepričan ali je njegov nakup pametna odločitev.

Bila sem že na obeh straneh kar se tiče nakupovanja. In še vedno sem presenečena kako nekatera podjetja s težavo prodajajo produkte oz. storitve posameznikom, ki si v prvi vrsti tega želijo ali pa seveda rabijo. Prodaja ni ravno alkemija. Prodaja je odgovor kupčevim vprašanjem, poglejmo najbolj tipična vprašanja oz. pomisleke kupca:

vprašanja v spletni trgovini, spletna trgovina, spletne trgovine, spletna prodaja

1. Ali to rabim?
Zdi se precej preprosto vprašanje, ampak ima globino. Pravo vprašanje je: ali to res rabim zdaj in če je to pravo podjetje pri katerem želim opraviti nakup?, Kaj se bo zgodilo, če tega ne kupim sedaj?, Kdo vse še prodaja ta produkt?

2. Si tega res želim?
Nekateri pravijo, če prodajaš kladiva, potem cel svet zgleda kot žebelj in še kako je res, seveda v prodaji. Velikokrat se zgodi, da želi prodajalec prodati veliko več kot je kupec pripravljen sploh sprejeti. Ljudem prodajajte tisto, kar si želijo in ne tistega kar rabijo.

3. Si to lahko privoščim?
Ko se kupec vpraša: »Ali si to lahko privoščim?«, moramo vedeti, da za tem stoji več kot le plačilna sposobnost. Sprašuje se tudi o tem ali je to ker kupuje vredno njegovega denarja. Zato mu vedno priskrbite odgovore, ki bodo upravičili njegov nakup.

4. Ali razumem?
Kupec mora, kar se da hitro dobiti informacijo o svojem nakupu. Zato imejte to v mislih pri izdelavi svojih ponudb – naj bodo informacije jedrnate in kratke.

5. Ali temu zaupam?
Kupci morajo biti prepričani, da jim bo vaša ponudba ali rešila poslovni problem ali pa le olajšala vsakdan. Zaupati morajo, da jim bo vaše podjetje izpolnilo vse obljube v ponudbi.

6. Ali lahko nakup opravičim?
S tem nisem mislila, da bi morali svoj nakup opravičiti nekomu drugemu. Gre za to, da nakup opravičimo sebi in svojemu razumnemu delu. Ko bo enkrat kupec sam sebi opravičil nakup, je prodaja opravljena. Dajte jim razloge zakaj je njihov nakup dobra odločitev.

Vsa ta spoznanja lahko prenesemo na internet. Če boste svojemu obiskovalcu spletne strani ali trgovine ponudil vse najboljše razloge za njegov nakup, bo hitreje opravil nakup. Več o tem kako naj izgleda mamljiva spletna trgovina, si preberite v članku Vabljiva predstavitev izdelka v spletni trgovini. Ker na spletnih straneh ne vidiš prodajalca, mu mora sama spletna stran ponuditi vse to. »Splača se poskusiti!«

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Želim vam veliko uspeha,

Urška Ujc