Home » Marketing in prodaja » Ste zreli za Instagram oglaševanje?

Ste zreli za Instagram oglaševanje?

Ste že kdaj sedeli v parku ali na avtobusni postaji in ogledovali ljudi okoli sebe? Ste opazili, da vedno več ljudi v rokah drži telefon in le brska in raziskuje slike na družbenih omrežjih?
Če imate svoje podjetje in razmišljate o oglaševanju, dobro premislite, kam boste vložili svoj denar – v plakat na avtobusni postaji ali na Facebook ali druga družbena omrežja?

Če smo o Facebook oglaševanju na tem blogu že ogromno pisali, pa se danes dotaknimo še družbenega omrežja Instagram, ki je od oktobra 2015 postal platforma za oglaševanje, s katerim lahko dosežete do 180.000 ljudi samo v Sloveniji. Gre za namenski program, preko katerega ljudje delijo svoje slike ali video posnetke, podjetja pa na ta način promovirajo svoje izdelke. Kako oglaševati na Instagramu, kaj objavljati in kako to obrniti v dobro naložbo v oglaševanju pa v nadaljevanju.

Je Instagram sploh za vas?

Če lahko preko Facebooka pišete objave, delite video, slike, snemate video posnetek v realnem času, delate zapiske, oglašujete produkte, si pišete z vašimi sledilci, … je Instagram namenjen predvsem deljenju fotografij in video posnetkov (pri čemer objave in opisi slike niso tako v ospredju).
Če prodajate izdelke ali opravljajate storitve, ki jih lahko dobro prikažete s sliko, potem je Instagram pravo orodje za vas (inštalaterstvo, podjetja s proizvodnjo polizdelkov, se lahko Instagramu izognejo). V primeru, da svojim strankam ponujate nekaj kreativnega, lepega, z določenimi lepotnimi detajli, nekaj kar je težko opisati z besedami, potem takoj sledite točkam v naslednjem odstavku.

Prvi koraki z Instagramom

S 400 mio ljudi po celem svetu in 180.000 v Sloveniji, je Instagram izredno perspektiven kanal za oglaševanje, zato lahko že v tem trenutku sledite naslednjim korakom. V kolikor želite oglaševati na Instagramu, potem:

  • prenesite aplikacijo (Android, Apple)
  • ustvarite si račun, pri čemer za uporabniško ime uporabite ime vaše blagovne znamke
  • izpopolnite svoj profil s profilno sliko, opisom (v katerem ne sme manjkati link do vaše spletne strani in kontaktne informacije)
  • v nastavitvah se povežite s Facebook profilom, preko katerega boste oglaševali na Instagramu
  • Pojdite na Facebook in odprite (Power Editor) platformo za oglaševanje
  • Kliknite na “ustvari kampanjo” in določite cilj oglaševanja – v tej točki sem vam ponudi opcija za Instagram oglaševanje takrat lahko ustvarite 3 vrste oglasov za Instagram:

> Slikovni oglasi
> Video oglasi
> Produktni oglasi (s katerim ustvarite oglas, ki vsebuje več slik, le te, pa uporabnike s klikom pripeljejo na vašo spletno stran – če je še nimate, si jo naročite zdaj!

Zakaj Instagram oglaševanje?

Instagrama nikoli ne uporabljajte kar tako, samo zaradi oglaševanja. Tu gre za veliko več. Z Instagramom lahko ostanete v stiku z vašimi strankami. V ta namen pod sliko (oziroma opis) vedno vključite hashtage (“#”), s katerim boste lažje sledili slikam, ki so povezani z vami. Ko opazite, da je nekdo na Instagramu delil sliko, pod katero je “#vašepodjetje”, jo všečkajte in komentirajte. Vse svoje stranke lahko pozovete, da se za vas slika z vašim izdelkom (npr. če prodajate oblačila, naj se slike z oblečena v njih; če imate frizerski salon, jo vi slikajte pred striženjem in po njem in sliko objavite).

Na ta način se bo tudi na Instagramu oblikovala neka skupnost ljudi, kar bo pripomoglo vaši promociji in rasti blagovne znamke. Saj si to želite, mar ne? Potem začnite že danes – na Instagram objavljajte spontane slike iz vašega kolektiva (seveda smiselno), slikajte vaše izdelke v uporabi (da si ljudje lažje predstavljajo in vizualizirajo uporabo na sebi), objavljajte slike pred in po vaših storitvah. Pomembno je tudi, da slike niso polne napisov, filtrov in da so kakovostne. Ob pogledu na vašo sliko, naj ne bo takoj jasno, da gre za oglas – človeka mora zanimirati in mu dati “uau” efekt. Slikajte detajle vašega izdelka, posnemite produkt od blizu ali le vaše ustvarjanje – možnosti so neomejene.

Ste res vsemu kos?

Sploh če je to za vas nekaj novega oziroma če nimate še izoblikovane strategije oglaševanja, potem nas pokličite na 016009930, nam pišite na info@spletnik.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec. Ne izvajamo le kvalitetnega oglaševanjana družbenih omrežjih, vendar znamo svetovati in oblikovati strategijo oglaševanja. Vedno boste lahko deležni posveta, le kontaktirati nas morate.

Uspešen spletni nastop vam želim,

Matjaž Sedlar