Home » Izdelava spletnih strani » Zajemalci kontaktov na spletni strani v štirih korakih

Zajemalci kontaktov na spletni strani v štirih korakih

Predstavljajte si, da imate svojo prodajalno v centru mesta – vsakega obiskovalca lahko spoznate, vsakega lahko vprašate za ime in celo e-mail naslov, da na ta način obdržite kontakte s potencialno stranko.Kaj pa na spletni strani? Veste koliko ljudi dnevno obišče vašo spletno stran, vi pa jih niti ne spoznate?

Danes vam bomo pokazali, kako na spletni strani pridobiti kontaktne podatke obiskovalcev – vaših potencialnih strank. Zakaj? Ostali boste v stiku s potencialno stranko preko e-novic in jo tako s časoma prepričali, da ste vi pravi partner, s produktom ravno za njih.

Mehanizmu na spletni strani, ki vam bo generiral bazo e-mail naslovov pravimo “lead generator” oziroma “zajemalec kontaktov”. Na spletnih straneh namreč opažam, da podjetja dajejo poudarek le hitremu nakupu in takojšnemu koraku k naročilu izdelka oziroma storitve. Napaka! Od danes naprej naj bo vaš cilj na spletni strani, da iz nje iztržite maksimalno število kontaktov, ki jih skozi čas negujete in vzgojite v vaše stalne stranke (nizkocenovni izdelki, ki zahtevajo impulzivne nakupe, so tu izvzeti).

Kaj je zajemalec kontaktov?

Gre torej za način, da preko spletne strani ali spletne trgovine pridobite bazo kontaktov vaših potencialnih strank. Ljudje, ki bodo na strani oddali svoje podatke, so na nek način izrazili zanimanje po vaših produktih ali storitvah oziroma jih zanima panoga, v kateri delate. Kaj morate torej narediti? Izdelati si morate spletno stran, na njo pripeljati maksimalno število obiskovalcev in od njih v čim večji meri pridobiti kontakte. Razmerje med obiskovalci na spletni strani in storjeno neko akcijo na strani (npr. oddanim kontaktom) je stopnja konverzije – večja, kot je stopnja konverzija, bolj uspešna je vaša spletna stran.

Kdaj bo vaša spletna stran uspešna? V kolikor je vaša stopnja konverzije med 2-5%, potem je vaš zajemalec kontaktov uspešen oziroma vaša spletna stran dela dobro. Da pa boste vaš procent še izboljšali, si preberite članek do konca.

spletna stran, sletne strani, konverzije na spletni strani, konverzija na speltni strani

Načini prodobivanja kontaktov

Poglejmo si torej kako v štirih korakih pridemo do baze kontaktov, ki jih bomo uporabili v nadaljevanju.

1. Pristajalna stran

Vaše obrazce za oddajo kontaktov lahko pripnete na domačo stran, na vaš blog ali na novo ustvarjeno pristajalno stran. Glavna razlika je v tem, da lahko pristajalno stran prilagodimo le za generiranje kontaktov in jo aktivno tržimo s pomočjo socialnih omrežij in Google oglaševanja.

Na sliki lahko vidite primer pristajalne strani za našo preteklo akcijo Google oglaševanja. Glavne značilnosti take pristajalne strani so, da je skrit glavni meni (saj predstavlja distrakcijo obiskovalcem), izpostavljena je vrednost produkta, mnenja naših strank (obiskovalci bolj zaupajo referencam, kot podjetju samemu).

Kakšno pristajalno stran izdelati, da bo ta generirala čim več kontaktov preberite na tej POVEZAVI.

pristajalna stran, spletna stran, spletne strani, spletnik spletna stran, speltnik pristajalne strani

 2. Obrazci

Na pristajalno stran, ki ste si jo ravnokar ustvarili, morate dodati vsebino – zajemalec, ki bo polnil vašo bazo kontaktov. Najbolj poznan obrazec, ki ga praktično najdemo na vsaki spletni strani je obrazec za prijavo na e-novice. Tega obrazca NE UPORABLJAJTE oziroma ga ne vstavljajte na spletno stran, če ne izpolnjujete spodnjih pogojev:

  • obrazec mora biti mamljiv in na vidnem mestu (ob vsaki novici na blogu, na vsaki podstrani …)
  • na vsak teden do treh tednov morate pošiljati e-novice (sicer vas bodo ljudje pozabili in bazi e-mail naslovov bo padla kvaliteta)

Boljši način je, da na spletno stran objavite IZPOSTAVLJEN obrazec, ki obiskovalcu v zameno za kontakt podal neko vrednost – za kar je potrebno pripraviti ponudbo oziroma gradivo z informacijami.

3. Ponudba

Kaj obiskovalcu ponuditi v zameno za kontakt?

Možnosti so neomejene:

  • Splošne informacije v obliki e-priročnika (primer e-priročnika s pristajalno stranjo)
  • Ponudite lahko e-tečaj (npr.: “nove informacije za povečanje prodaje vsak teden” ali “tedenski e-tečaj angleškega jezika” oziroma “shujšajte z jedilnikom vsak teden na vaš e-mail”) Kako avtomatsko pošiljati take novice na e-mail na naslednji povezavi
  • V zameno za oddan kontakt lahko ponudite popust oziroma darilo (npr. ob obisku vaše trgovine ali ob prvem nakupu na spletni trgovini). Enostavno ustvarite obrazec in kot povratno sporočilo oddanega obrazca pošljite kodo za popust/darilo.  Kako nastavite povratno sporočilo?

 

 

4. Klic k akciji

Nobena pristajalna stran in noben obrazec vam ne bo koristil, če kot zaokrožena celota to ne bo jasen klic k akciji. Kaj to pomeni? Večina vsebine na spletni strani mora napeljevati na to, da obiskovalec izpolne vaš obrazec, spletna stran mora biti jasna in z grafikami napeljevati na konverzijo. Poglejte si nekaj primerov uspešnih pristajalnih strani z jasnim klicem k akciji:

Kje pridobivati kontakte?

Na spletni strani oziroma blogu

Če smo to temo že skoraj predelali, si poglejmo še nekaj načinov, da na spletni strani pridobimo kontakt. Poleg pristajalne strani, lahko tudi vašo obstoječo spletno stran oziroma blog predelate v “učinkovit stroj pridobivanja kontaktov”.

  • pod vsakim člankom na blogu pozovite bralce k prijavi na e-novice
  • uporabljajte pop-up (pojavna) okna na spletni strani – takrat ko se nekdo pomakne po spletni strani do polovice, do konca spletne strani, ko nekdo pride na spletno stran ali ko jo zapusti (vse te načine testirajte z A/B testiranjem, o čemur si več preberite na KLIK)
  • priročnik oziroma ponudbo, ki jo boste izdelali si lahko “pripnete” na vsako podstran v stranski meni

Podpis na elektronski pošti

Ste kdaj pomislili na podpis v e-pošti? Tudi tam lahko ljudi pozovete, da vam oddajo kontakt – bodisi v podpis pripnete vašo prostajalno stran ali kar direktno obrazec za prijavo na e-novice. Će za pošiljanje e-pošte uporabljate Thunderbird, vam bo koristila naslednja povezava.

Preko socialnih omrežij

Če si še niste izdelali oziroma popravili pristajalne strani, potem zamujate za čas vaše spletne prisotnosti. To storite danes, saj je sedaj čas, da začnete z oglaševanjem. V kolikor želite povečati stopnjo konverzije na spletni strani, morate pripeljati obisk na spletno stran ali začeti oglaševati na socialnih omrežjih. Vašo spletno stran delite z drugimi na Facebooku – objavite povezavo do priročnika ali ljudi opozorite na vaš popust ob prijavi na e-novice.

Google oglaševanje

Ste vedeli, da lahko obrazec za prijavo na e-novice objavite kar direktno na Googlu? Takoj med zadetkom na iskalniku, lahko vstavite obrazec za prijavo na e-novice. Gre za inovativen način zbiranja kontaktov, ki pa je sicer uspešen le za ljudi, ki so že bili na vaši spletni strani in vedo kam se bodo prijavili.

google oglaševanje, oglaševanje na googlu, google adwords

Vzpostavite si zajemalec kontaktov v 4 korakih

Izdelajte si pristajalno stran, pripravite ponudbo (če ljudem nič ne ponudite, je malo verjetno, da bo nekdo oddal svoje kontakte), oblikujte obrazec z jasnim klicem k akciji in čakajte na kontakte? Je res tako? NE! Na spletu je potrebno biti aktiven in na dnevni ravni izvajati akcije, pošiljati e-novice in biti v kontaktu z vašimi potencialnimi strankami.

Če želite posvet ali pa le profesionalen zajemalec kontaktov, nas lahko kontaktirate na 016009930, nam pišete na info@spletnik.si ali izpolnete kontaktni obrazec.

p.s.: ne pozabite se prijaviti na e-novice 😉

Uspešen nastop na spletu vam želim,

Matjaž Sedlar