Home » Izdelava spletnih strani » Google Analytics » Kako izdelati spletno trgovino le v nekaj korakih in začeti s prodajo še danes

Kako izdelati spletno trgovino le v nekaj korakih in začeti s prodajo še danes

Se tudi v vas že dalj časa poraja želja po prodaji preko spleta? Dejstvo je, da je spletna prodaja v porasti, saj je to izjemno učinkovit način prodaje in nakupovanja. Zaradi hitrega tempa življenja, se vsak izmed nas sooča s pomanjkanjem časa in tako vsak dan več ljudi opravlja nakupe preko spleta. Spletni trgovci lahko ponudijo nizke cene zaradi nizkih stroškov obratovanja, hkrati pa še vedno zagotavljajo kvalitetne produkte.

Danes vam bom predstavila kako si lahko sami izdelate spletno trgovino v nekaj korakih.

Za predstavitev sem uporabila 30-dnevni brezplačni preizkus za izdelavo in urejanje spletnih trgovin Shop123.si.

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

Po odprtju demo računa za brezplačni preizkus boste preusmerjeni na Spletnik servisne strani, kjer se lahko prijavite v demo račun spletne trgovine.

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine , servisne strani, spletnik servisne strani

S klikom na gumb „Prijava v trgovino“ boste preusmerjeni v nadzorno ploščo spletne trgovine, kjer vas pozdravi čarovnik za namestitev trgovine.

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

V prvem koraku lahko izberete dizajn oz. grafično predlogo za vašo novo spletno trgovino. Grafično predlogo spremenite s klikom na gumb “Namesti”.

Jaz sem izbrala pred pripravljeno grafično predlogo v vijolični barvni shemi, saj bom naredila spletno trgovino za prodajo ženskih oblačil.

Vse spremembe, ki jih boste izvajali lahko vseskozi spremljate v predogledu trgovine – povezavo do predogleda najdete v administraciji spletne trgovine zgoraj desno poleg Spletnik logotipa. Ko boste vnašali spremembe lahko vedno v predogledu vidite te spremembe oz. sam izgled spletne trgovine, tako kot jo bodo potem videli kupci.

Moja izbrana predloga sedaj zgleda tako:

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

Nato nadaljujete na 2 korak, kjer izpolnite osnovne podatke vaše spletne trgovine, ki se bodo v nadaljevanju videli tako v sami trgovini kot tudi v e-mailu, ko bo vaš končni kupec opravil naročilo.

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

V 3 koraku izberite možnosti plačevanja v vaši spletni trgovini.

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

V 4 koraku izberite možnost dostave v vaši spletni trgovini. Določite fiksno ceno dostave in možnost brezplačne dostave ob nakupu nad določenim zneskom.

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

Pri 5 koraku dodajte logotip vašega podjetja, seveda pa lahko logotip spremenite tudi kadarkoli kasneje.

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

6 korak je zaključek nastavitve trgovine, kjer sledite povezavi za urejanje kategorij.

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

Ob kliku na povezavo „urejanje kategorij“ boste preusmerjeni na stran, kjer lahko urejate kategorije.

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

Za pričetek izberite prvo kategorijo „Default Category“ in uredite splošne informacije prve kategorije.

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

Nato uredite še ostale kategorije.

V moji spletni trgovini sem razdelila kategorije glede na različne vrste oblačil:

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

Zdaj, ko ste uredili vse kategorije, je čas da napolnite vaše „police“ s produkti. Produkte dodajate in urejate tako, da v zgornjem meniju nadzorne plošče kliknete na „Katalog“ in „Seznam produktov“.

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

S klikom na gumb „Dodaj artikle“, lahko ročno dodajamo nove produkte oz. artikle, ki jim pred tem določimo lastnosti.

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

Artikle lahko uvažate ročno ali preko opcije masovnega uvoza, kategorije lahko ustvarjate poljubno in ni nujno, da se en artikel nahaja zgolj v eni od njih.

Dodane artikle lahko razvrstimo glede na:

  • zaporedno število – ID,
  • ime artikla,
  • tip artikla ( enostaven, kompleksen),
  • skupino atributov,
  • SKU kodo,
  • ceno,
  • količino,
  • vidnost ( v katalogu, v iskalniku) in
  • status.

Vsak obstoječi artikel lahko ponovno uredimo in mu dodajamo nove lastnosti ter slike.

V mojo spletno trgovino sem vnesla prve tri ženske obleke in glavna kategorija sedaj zgleda tako:

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

Če vam pri urejanju ne bo šlo in potrebujete dodatno pomoč, se lahko vedno zanesete na naš video kotiček ali tekstovne vodiče.

Spletna trgovina dobi svoj namen, šele ko temu primerno uredite tudi njeno “izložbo” in spremljajoče vsebine. Zato imamo na voljo navodila za dodajanje statističnih vsebin in statičnih blokov, ki jih lahko po želji dodajate, urejate in spreminjate. Vaša spletna trgovina s tem pridobi tudi na vsebini, ki je tako zelo pomembna pri optimizaciji strani in predvsem informiranju kupcev.

Tudi sama sem se znašla v situaciji, ko nisem znala urediti določenih strani, dodati izdelkov ali spremeniti glavne slike in ko sem šla skozi vodiče in si prebrala navodila je moj končni izdelek končno tukaj (sicer manjka še kar nekaj popravkov, da bi to lahko bila delujoča trgovina):

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

V vašo novo spletno trgovino boste dodali kategorije in izdelke, jim morebiti določili kakšen popust in temu primerno spletno trgovino še opremili s statičnimi vsebinami.

Sedaj pa vam bom predstavila katere statične vsebine so za vaše poslovanje in “legalizacijo” le tega pomembne in jih morate nujno dodati:

  • splošni pogoji poslovanja,
  • dostava in plačilo,
  • o nas ali “o podjetju” in
  • izjava o varovanju osebnih podatkov.

Nujne vsebine imamo že pripravljene za vas, zato vam jih ni potrebno še posebej iskati – pred pripravljene strani najdete na „CMS“ in kliknete „Strani“.

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

Če izberete npr. stran za Dostavo in plačilo, boste videli, da je vsebina že pred pripravljena, vi pa jo morate samo še prilagoditi potrebam vašega podjetja. Enako velja za vse ostale strani.

Potem pa so tu še vsebine, ki sicer niso obvezne, vendar jih kljub temu vedno svetujemo našim naročnikom, saj tako spletna trgovina postane resnično funkcionalna.

To so:

  • vodiči ob nakupu (s katerimi pomagate tistim, ki pač niso vešči nakupovanja preko interneta),
  • prednosti nakupa preko vaše spletne trgovine,
  • novice, blog, ki ga osvežujete redno,
  • tabele za pomoč pri nakupovanju oblačil ali obutve (če se ukvarjate s takšno dejavnostjo),
  • katalogi in
  • obvestilo o piškotkih, če imate na voljo plug-in, ki se pojavi ob prvem obisku.

Vse te vsebine se lahko nahajajo na temu namenjenih pod straneh, povezave do njih pa se nahajajo bodisi v glavi, nogi ali v stranskem statičnem bloku.

Veliko vlogo pri spletnih trgovinah igrajo tudi kontaktni obrazci. Namreč obstajajo ljudje, ki ne marajo nakupovanja preko košarice, temveč bodo iskali načine, kako z vami stopiti v kontakt, še posebej, če imajo dodatna vprašanja. Ob nakupu preko košarice v večini primerov ni možno oddati dodatnega vprašanja ali komentarja, zato zna biti kontaktni obrazec v tem primeru zelo priročen.

spletna trgovina, demo spletna trgovina, shop123, izdelava spletne trgovine

Podatki, ki ste jih vnesli pri začetnih nastavitvah, se bodo samodejno vnesli na kontaktno stran, vključno s kontaktnim obrazcem in zemljevidom.

Seveda ne pozabite na merjenje z Google Analytics orodjem – vzpostavite merjenje preko nastavitev v administraciji spletne trgovine. Želite vedeti Kako izmerimo prodajni lijak spletne trgovine s pomočjo orodja Google Analytics? Hkrati pa ne pozabite dodati obvestila o piškotkih zaradi zakona – več o spletnih piškotkih.

V sklopu vašega brezplačnega preizkusa si lahko spletno trgovino izdelate popolnoma sami ali pa nas kontaktirate za pomoč. Če se boste izdelave lotili sami boste deležni kratkega e-tečaja, ki vam bo pomagal pri celotnem procesu izdelave. V primeru, da želite, da vam pri vzpostavitvi spletne trgovine pomagajo naši strokovnjaki, vam spletno trgovino z odzivnim dizajnom izdelamo že za 499 €. Prenesete si tudi brezplačni e-priročnik 5 korakov za uvedbo dobičkonosnega e-poslovanja

Nasvet: Preden načrtujete spletno trgovino in preizkusite urejevalnik, si preberite kako izbrati pravega ponudnika za izdelavo spletne trgovine.

Za več vprašanj in pomoč pri izdelavi spletne trgovine, nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Tina Capuder

 

spletnik-blog-izdelava-spletnih-trgovin