Home » Facebook » Glavni 3 razlogi, za prenovo spletne strani/trgovine

Glavni 3 razlogi, za prenovo spletne strani/trgovine

Danes vas vaše potencialne stranke ocenjujejo na podlagi vaše spletne strani/trgovine, zato prenove spletne strani/trgovine ne smete jemati z levo roko.

Tu je pomembno poudariti, da prenova ne pomeni nujno celotna sprememba grafičnega dizajna, logotipa, vseh slik in postavitve. Gre za spremembe in modifikacije spletne strani v smeri boljše uporabniške izkušnje, cenejšega oglaševanja in lažjega doseganja ciljev. Konec koncev je spletna stran/trgovina ena ključnih elementov vašega digitalnega marketinga, mar ne?

Kot primer vzemimo našo stranko s spletno trgovino www.domize.si. Odločili so se za prenovo, da bi izboljšali prodajo preko spleta, s tem pa obisk v trgovini izboljšali za 6-kratnik.

Zakaj bi sploh prenovili spletno stran/trgovino?

1.) Da dosežete cilje, ki ste si jih zadali

Je vaša spletna stran/ trgovina lepa, funkcionalna in moderna? Odlično! Vendar, če z njo ne dosegate zadostnega števila povpraševanj, če obiskovalci takoj odidejo iz spletne trgovine, je v njo nesmiselno vlagati. Spletno stran/ trgovino morate imeti, da pridobivate kontakte potencialnih strank, vendar če imajo obiskovalci na njej slabo uporabniško izkušnjo, je vse zaman.

Obrnimo se ponovno k naši referenci – www.domize.si. Še preden so zapravili goro denarja za oglaševanje, so prenovili spletno trgovino, zaradi česar se jim je obisk v trgovini povečal za 6 krat, obiskovalci so se dlje zadrževali v spletni trgovini in se večkrat vračali. Spodaj si poglejte graf in sami precenite, na kateri datum, je bila lansirana prenova.

statistika spletne strani, spletna stran, google analytics,
Če tudi vi niste zadovoljni s svojimi rezultati v spletni trgovini/na spletni strani, potem je čas za prenovo! Pa da izpostavim še eno informacijo – ni potrebno biti strokovnjak za Google statistiko spletne strani/ trgovine, da bi ugotovili če vaša spletna stran/ trgovina “funkcionira”. V kolikor preko spletne trgovine/strani tedensko dobite vsaj nekaj povpraševanj oziroma na drug način pridobite stranke (z generatorjem kontaktov), potem je vaša spletna stran/trgovina dobro naravnana.

Preden se lotite prenove, si lahko torej odgovorite na naslednja vprašanja:

  • Ali vaš “klic k akciji” konvertira obiskovalce v kupce?
  • Ali vaša pristajalna stran dovolj motivira ljudi, da iščejo dodatne informacije po vaši spletni strani in je ne zapustijo ob prvem pogledu?
  • Stopnja odboja spletne strani mora biti 50 % ali manj!
  • Je vaša spletna stran/trgovina polna dolgega besedila, ki ga nobena vaša stranka ne prebere?
  • Je vaša spletna stran/trgovina odraz vašega podjetja?
  • Vaša spletna stran/trgovina nagovarja ciljno publiko?

2.) Ker vaša spletna stran/trgovina ni odzivna

Ste vedeli, da danes že 30 % ljudi vse informacije išče preko telefonov ali tablic? Pa ste pomislili tudi na to, da s spletno stranjo/trgovino, ki je neodzivna in se ne prilagaja tablicam in telefonom, izgubite 30 % potencialnih strank? Kakšen bi bil dobiček podjetja, če bi lahko število strank preko spleta povečali za 30 %? In da pri tem dodamo še dodatno dejstvo – ljudje danes nakupujejo preko telefona, obrazci za povpraševanje, pa se večkrat izpolnijo na mobilnih telefonih.

Še vedno zgolj “razmišljate” o prenovi?
Pokličite nas na 016009930 in od svetovalca za digitalni marketing zahtevajte podatek – “koliko ljudi vaše izdelke išče preko telefona”.

Www.domize.si je seveda spletna trgovina, ki sledi današnjim trendom in se prilagaja tablicam in telefonom. Poglejte si, kako njihovi kupci kupujejo na računalniku in kako preko telefona:

odzivna spletna stran, spletna stran, mobilna speltnastran, spletna stran, spletnik spletna stran

3.) Želite oglaševati ceneje?

Oglašujete na Facebooku ali Googlu, da na svojo spletno stran/trgovino privabite kar se da veliko potencialnih strank? Ste vedeli, da boste oglaševali veliko ceneje, če boste prenovili spletno stran/trgovino?

Ko vložite denar v katero koli oglaševanje, morate preračunati, koliko vas je stal določen kontakt ali določena nova stranka. Vedeti morate, da na Facebooku ali Googlu plačujete samo za potencialno stranko, ki jo zanimajo vaši produkti – v kolikor boste za tako stranko plačali, jo privabili na vašo spletno stran/trgovino, ona pa jo bo zapustila ker je morda stran nepregledna, bo to za vas strošek. Manj kot bo “izpada” ljudi iz spletne strani/trgovine, bolj boste lahko oplemenitili investicijo v oglaševanje.

Gremo še en korak naprej. Tako Google kot Facebook vam bo ob začetku oglaševanja določil ceno, ki jo boste plačali za nov obisk potencialne stranke na vašo spletno stran/trgovino. Slabšo spletno stran/trgovino kot boste imeli, manj časa se bodo ljudje na njej zadrževali, manj kot boste imeli na njej vsebine, več boste morali plačati za novo stranko (cena na klik bo relativno visoka).

Ne, ni še konec. Še na en način, lahko s prenovo spletne strani/trgovine prihranite – v kolikor spletno stran/trgovino prenavljate, boste s tem izboljšali uporabniško izkušnjo, vaše izdelke boste po vsej verjetnosti ponovno opisali, pri tem pa pazili na optimizirano vsebino (pomeni, da besedilo na spletni strani vsebuje ogromno ključnih besed, po katerih bi vas ljudje lahko iskali na Googlu, kot tudi povezav do drugih spletnih strani, podstrani). Vse to bo pripomoglo, da se bo vaša spletna stran/trgovina višje uvrščala med naravnimi rezultati na Googlu, ko vas bo iskala vaša potencialna stranka. Eureka! Sploh vam ne bo potrebno vlagati toliko v oglaševanje, kot bi bilo sicer potrebno.
Pokličite nas na 01 60099 30, nam pišite na info@spletnik.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec , da vam pomagamo pri vaši prenovi.

Veliko uspeha vam želim!
Matjaž Sedlar