Home » Google oglaševanje » Politika Google oglaševanja

Politika Google oglaševanja

Koncept Google oglaševanja (ki je del digitalnega oglaševanja) omogoča vsem podjetjem na svetu (ne glede na velikost in število zaposlenih), da po celem svetu oglašujejo svoje produkte, storitve, aplikacije in spletne strani na prvi strani Google iskalnika in na vseh ostalih omrežjih, ki so del Googlove mreže.
Glavni namen Google oglaševanja je to, da pomaga podjetjem, da dosežejo obstoječe in potencialne stranke, torej svoje občinstvo.

In Google na tej točki igra pošteno igro, saj si želi, da imamo uporabniki interneta čim bolj varno in pozitivno izkušnjo ob tem kakšne oglase vidimo. Ves čas skrbno pregledujejo novosti in spremembe, ki se tičejo spletnih trendov in praks, različnih industrij, norm in regulacij. In kot rezultat so ustvarili seznam pravil, ki se tičejo vseh vrst promocije v sklopu Google oglaševanja.

Google zahteva, da se vsi oglaševalci držijo vseh pravil in regulacij v sklopu Googlove politike, ki je v celoti opisana na tej povezavi > Politka Google oglaševanja
Tako za spletne agencije in za tiste, ki oglaševanje izvajajo sami je ključno, da so seznanjeni z vsemi pravili in uredbami, ki se tičejo njihovega prostora delovanja in oglaševanja v katerem delujejo in v katerem oglašujejo. Ko Google odkrije vsebino oglasa, ki ni v skladu z njihovo politiko, oglas blokira in v kolikor se sporna vsebina ponavlja – tudi po opozorilu s strani Google-a, obstaja možnost, da oglaševanje ne bo več možno.

Prepovedani postopki

Zloraba oglasnega omrežja

Google si želi, da so oglasi uporabni, raznoliki, relevantni in varni za ljudi, ki so jim prikazani na celotnem Google omrežju. In v sklopu te politike je prepovedano:

  • zlonamerni oglasi, spletne strani in aplikacije
  • oglasi, ki oglašujejo spletne strani, ki imajo nizko vrednost za uporabnika, ki mu je oglas prikazan in je njegov glavni namen samo povečanje obiska na spletni strani
  • oglaševanje podjetij, ki želijo pridobiti nepošteno prednost na dražbi oglasov

google politika, google oglaševanje, spletno oglaševanje, digitalno oglaševanje

Celotna njihova politika je ustvarjena zato, da ščiti kakovostno uporabniško izkušnjo. Zato so zgradili sistem za nadzorovanje in postopke za preprečevanje oglasov, ki ne dosegajo teh visokih standardov. (slikovne oglase pregledujejo ročno, Adwords sistem zavrne ključne besede, ki niso v skladu s politiko…) Vse poizkuse kršitev jemljejo resno, saj si želijo, da vsi, ki uporabljajo Google omrežje za oglaševanje, igrajo pošteno igro. In pravila so za vse enaka. Ne glede na to kako veliko podjetje in s kakšnimi budgeti zakupuje oglasni prostor širom Googlovega omrežja.

Primeri kršitev pri politiki oglasov:

  • oglaševanje, ki spodbuja zlonamerno programsko opremo
  • skrivne taktike, ki z uporabo prepovedanih taktik preusmerjajo uporabnike na spletno stran
  • spodbujanje obiska, samo za potrebe povečanja obsika na določenih spletnih straneh
  • pospeševanje obiska na spletne strani, kjer so potem preusmerjeni na druge spletne strani
  • oglaševanje z namenom pridobivanja javnih podatkov iz socialnih omrežij od uporabnika
  • manipulacije v oglaševanju, da se izognejo Googlovi politiki

Neodgovorna uporaba in zbiranje informacij

Google si želi, da uporabniki vedo, da informacije o njih spoštujejo in z njimi ravnajo v skladu z ustrezno skrbnostjo. Zato je njihova namen tudi, da se vsi partnerji, ki sodelujejo z njim, zavedajo, da je zloraba informacij sporna in ni v skladu z njihovo politiko.

Vsebina Google oglasov

Google si ne želi, da se uporabniki počutijo zavedene, ob oglasih, ki so jim servirani, zato je njihov cilj, da so oglasi iskreni in vsebujejo informacije, ki jih bodo pripeljala do rezultatov, ki so jih iskali. Zato je kar se tiče vsebine oglasov prepovedano:
> promocije, ki uporabnika pozivajo k nakupu ali prenosu določene vsebine brez, da bi od njih pred tem pridobili soglasje,
> sporočila o izdelkih ali storitvah, ki niso točna ali neresnična

Na tem mestu so izpostavili:

  • prikrivanje podrobnosti o obračunih (kdaj, kako in zakaj se uporabniku določena storitev obračuna)
  • prikrivanje stroškov (skriti stroški)
  • prikrivanje stroškov, ki so povezani s finančnimi storitvami (obrestne mere, pristojbine, kazni)
  • brez prikaza davka (davčna stopnje)
  • izdelava ponudbe, ki dejansko ni na voljo
  • zavajajoče ali nerealne trditve o izgubi teže ali finančnem zaslužku
  • zbiranje prostovoljnih prispevkov pod pretvezo
  • lažno predstavljanje ugleda podjetja za pridobitev osebnih ali finančnih podatkov

Omejena vsebina
Vsebina, ki je pravno ali kulturno občutljiva. Spletno oglaševanje je učinkovit način za doseganje strank, ampak na občutljivih podorčjih, ki so povezani s politiko in vero so še prav posebej pozorni, kje in kdaj se dotični oglasi prikazujejo.

Iz tega razloga so sicer omogočili oglase s to vsebino vendar pod posebnimi pogoji. Taki oglasi se ne smejo prikazovati vsakemu uporabniki v vsakem mestu, a tudi oglaševalci morajo izpolnjevati dodatne zahteve, preden se njihovi oglasi prikazujejo.

Vsebine za odrasle

Google omejuje uporabo oglasov, ki promovirajo naslednje vrste zabave za odrasle. In ne, skoraj nemogoče je to politiko obiti tako, da bi jih prelisičili. Vsebina za odrasle vključuje: 

  • zabave za odrasle (zunaj interneta)
  • pripomočki za odrasle
  • oglaševanje zmenkarij
  • seksualno usmerjeni oglasi
  • slike, ki vključujejo golo kožo ali goloto

Pri oglaševanju vsebin za odrasle je torej prepovedano/onemogočeno oglaševanje vseh vsebin kar se tiče striptiz klubov, spolnih pripomočkov, revij za odrasle, izdelkov za boljšo spolnost, strani za zmenkarije in človeških modelov v kočljivih držah. Zelo so striktni tudi pri vsebini, ki kakorkoli nagovarja mladostnike, sploh v dejanja brez privolitve staršev ali skrbnikov.

Alkoholne pijače

Google omejuje oglaševanje alkoholnih pijač in pijač, ki spominjajo na alkoholne. Pri oglaševanju alkohola ne smete uporabiti nič od naštetega:

  • kršitev veljavnih zakonov in industrijskih standardov za katerekoli lokacije oglaševanja
  • ciljanje posameznikov pod omejeno starostjo za uporabo in nakup alkoholnih pijač
  • sporočanje, da pitje alkoholnih pijač izboljša socialno, seksualno, profesionalno, intelektualno in športno življenje posameznika
  • prikazovanje prekomernega pitja alkohola prikazuje v pozitivni luči
  • zdravstvene in terapevtske koristi pitja alkohola
  • prikazovanje prekomernega popivanja v pozitvni luči… torej vsa oglasna sporočila, ki se kakor koli dotikajo alkoholnih pijač in promocije le tega
    Med take vsebine so umestili:
    pivo, žganje, žgane pijače, šampanjec, vino, brezalkoholno pivo, brezalkoholno pivo, destilirane žgane pijače …

Med prepovedano vsebino pa najdemo tudi avtorsko zaščiteno vsebino, vsebino, povezano z igrami na srečo, vsebino povezano z zdravstveno oskrbo, politično vsebino in vsebino o blagovnih znamkah.

Zaščita blagovnih znamk

Obstaja več dejavnikov, ki določajo, kdaj lahko uporabljamo blagovne znamke v oglasih Google oglaševanja. Poleg njihove interne politike o uporabi blagovnih znamk pa obstajajo tudi prepovedi, ki so bile podane s strani lastnika blagovne znamke, da besede ne smemo zakupiti, to lahko počne samo lastnik blagovne znamke. Pri nas je nekaj malega takih primerov, tudi mi smo se že srečali z zahtevo, da za naročnika sprožimo proces zaščite blagovne znamke.

Pravila so, in je prav je tako. Ravno zato, ker je tak način oglaševanja omogočen vsakemu na celem svetu. In v tem primeru smo pred zakonom vsi enaki.

Če bi tudi vi radi postali del Google omrežja in svoje oglase na pravilen in učinkovit način, nas pokličite na 080 33 39, nam pišite na info@spletnik.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec!

Srečno,

Andreja Ogrinc

spletnik-blog-google-oglasevanje-povecaj-obisk