Home » Facebook » Ste sploh prisotni na družbenih medijih?

Ste sploh prisotni na družbenih medijih?

Danes bomo govorili o pravem pomenu družbenih medijev za vaše podjetje. S skoraj 600.000 dnevnih uporabnikov v Sloveniji je Facebook vodilni družbeni medij, ki lahko vašemu podjetju prinese ogromno koristi. Prvo kar se morate zavedati je sledeče:” če ste na Facebooku samo prisotni in se s svojo stranjo ne ukvarjate, potem ne izkoriščate 90% potenciala, ki vam ga Facebook ponuja”. Enako je z vašim osebnim profilom – če bi na Facebook naložili samo svojo profilno fotografijo in svoje podatke – kakšen bi bil potem sploh smisel Facebooka?

Kaj pomeni biti prisoten na Facebooku?

To pomeni, da s svojo Facebook stranjo za podjetje dejansko upravljate, komunicirate s svojimi potencialnimi strankami, spremljate njihove odzive in ste v stalni interakciji. Enako kot z vašo spletno stranjo – če si jo le izdelate, na njej ničesar ne spreminjate, vaše potencialne stranke pa jo ne najdejo na Googlu – kakšen je potem pomen spletne strani? V tem primeru ne morete reči, da ste prisotni na internetu.

Predstavljajte si, da se s svojo dejavnostjo predstavljate na sejmu, okoli sebe pa imate popolnoma vse vaše potencialne stranke. Kaj boste naredili? Postavili stojnico in šli na kosilo? Pognati se je treba med množico, jo vprašati kaj si mislijo o vašem podjetju, jim predstaviti izdelek, spoznati ljudi, navezati poslovne stike. Lahko bi vložili v oglaševanje, vse ljudi povabili pred stojnico in tam izobesili plakat: “pojdite na našo spletno stran www.podjetje.si”. Pa bi s tem res veliko naredili?

Na katere družbene medije se osredotočiti?

Podjetje mora biti prisotno na vseh družbenih medijih, kjer se nahajajo njihove potencialne stranke. Če ugotovite, da vaše stranke uporabljajo Pinterest, potem si tudi vi odprite tam profil in začnite z delom. Če ste podjetje, ki ciljate na poslovne uporabnike, potem ne smete iti mimo LinkedIn-a (le ta ima danes v Sloveniji že skoraj 60.000 tedenskih uporabnikov).

Kako torej izkoristiti družbene medije za vaše podjetje?

Zavedati se morate, da Facebook ali drugi mediji niso le kanal, preko katerega boste ljudi pripeljali na svojo spletno stran. Poglejmo si 10 prednosti, ki jih lahko izkoristite z dejansko prisotnostjo na družbenih medijih:

  1. enostavno spoznavanje svojih strank,facebook, facebook oglaševanje, facebook stran, prisotnost na facebooku, facebook za podjetje, facebook za podjetja, socialni mediji
  2. učinkovito in enostavno ciljanje željene skupine ljudi,
  3. pomoč pri iskanju novih strank,
  4. takojšen odziv na kakršno koli vašo objavo,
  5. enostavno lahko raziščete vašo konkurenco,
  6. enostavno povečanje obiska vaše spletne strani in izboljšanje pozicije strani na iskalnikih,
  7. omogoča direkten stik s strankami kadarkoli si želite,
  8. povečanje prodaje z aktivnim delom na družbenih medijih si lahko zagotovite s tretjino manj denarja, kot z drugimi prodajnimi kanali,
  9. preko družbenih medijev si lahko hitro zgradite zaupanja vredno blagovno znamko,

in najpomembnejše: družbeni medij vam lahko predstavlja kanal za komuniciranje (kot e-pošta in telefon).

Da izkoristite vse te prednosti, morate npr. na Facebooku pisati objave vsaj na tedenski ravni. Le te naj bodo zanimive, povezane z vašo dejavnostjo, primerne za branje v prostem času. Ne pozabite, da mora objava poleg teksta vsebovati video, navadno sliko ali GIF animacijo, da pritegnete pozornost ljudi. Na vsak komentar pod objavo vedno komentirajte, se zahvalite za morebitno zahvalo, jim morda postavite še kakšno vprašanje, … vse to v kratkem času (odzivnost na facebooku pomeni ogromno, saj smo ljudje danes navajeni na hitro pridobivanje podatkov, takojšnje odzive, poleg tega s tem pokažete skrb za svoje sledilce).

Pogosto je začetek na družbenih medijih težak. Kaj sploh pisati? Kako začeti z oglaševanjem? Tudi čas je pogosto problem. Predlagam, da pokličete na 016009930, pišete na info@spletnik.si ali izpolnete kontaktni obrazec ter od naših strokovnjakov zahtevate marketinški načrt.

Uspešno!

Matjaž Sedlar