Home » Email marketing » 10 korakov do učinkovite prodaje preko interneta

10 korakov do učinkovite prodaje preko interneta

Bi radi povečali prodajo preko spleta?
Bi radi,da je vaša spletna stran popularna?
Bi radi osvojili prve pozicije na iskalnikih in bili prva izbira vaših kupcev?
Bi radi, da vaši kupci v vas prepoznajo avtoriteto, vam zaupajo in priporočajo naprej?

Vas zanima, kaj je potrebno narediti za to?
Ne gre za znanost in ogromno investicijo, gre za to, da se zadeve sedaj lotite na pravi način.

Če zpolnjujete naslednjih 10 korakov ste na pravi poti!

1. Ideja in strategija

Imate izdelek ali storitev v katere verjamete, jih predstavljate s strastjo in cenite njihovo vrednost. Poznate tako svoje tekmece kot tudi potencialne kupce. Veste, česa si ti želijo in koliko so za to pripravljeni nameniti denarja. Imate izdelano strategijo in načrt za trženje vaše ponudbe ter veste, koliko denarja lahko v to investirate. Ste odločni in entuziastični.

2. Profesionalno spletno mesto

Vaša spletna stran je mesto, kamor vaši kupci prihajajo po informacije o izdelkih ali storitvah in se odločajo za nakup ali oddajo kontakta. Zelo radi ostanejo na njej in se še vračajo. Informacije so bogate, uporabniška izkušnja pa je vrhunska. Spletna stran je merljiva in omogoča samostojno urejanje vsebine. S spletno stranjo ste več kot kredibilni ponudnik, vaši kupci pa vas hvalijo.

3. Bogata vsebina optimizirana za iskalnike

Vaša spletna stran je prilagojena iskalnikom z jasno strukturo in navigacijo. Redno dodajate vsebino, jo osvežujete in pri tem upoštevate to, kar imajo spletni pajki najraje. Vašo vsebino delite z zunanjimi viri, tam, kjer se nahajajo vaši kupci. Ti vas poznajo po tem, da od vas lahko vedno izvedo kaj zanimivega in pričakujejo kaj novega.

4. Enostavno pridobivanje kontaktov

Vaša spletna stran ponuja več možnosti oddaje kontakta ali nakupa. Telefonska številka je na vidnem mestu, kontaktni obrazec je samo en klik stran, za oddajo naročila uporabnik ne potrebuje več kot 3 korake, hkrati pa si obiskovalec, ki samo raziskuje lahko (v zameno za njegov kontakt) prenese brošuro, e-priročnik, ali pa si ogleda video. Pridobivanje kontaktov je vaša strast.

5. Odzivnost na mobilne naprave

Vaša spletna spletna stran se je sposobna prilagoditi katerikoli napravi, najsi je to osebni računalnik, igralna konzola, tablica, ali pametni telefon. Meniji, slike, gumbi in pisava se znajo prilagoditi vsakim očem in prstom in ni potrebno približevati vsebine ter jo premikati levo in desno. Z odzivnostjo strani sedaj ne izgubljate 50% obiskovalcev, ki bi jih drugače. Ste mobilni.

6. Prva mesta v iskalnikih

Vaša spletna stran je vidna na prvih mestih v iskalnikih po ključnih besedah, ki so najbolj pogosto vpisane, ko potencialni kupci iščejo vaš izdelek ali storitev. Prisotni ste tako v organskih rezultatih (zaradi kakovostne optimizacije strani) kot tudi plačljivih rezultatih po besedah, ki vam na spletno stran uspejo pripeljati takšne obiskovalce, ki jih zanima vaša ponudba in ki so pripravljeni takoj oddati svoj kontakt. Kliki so za vas poceni, ker se osredotočate zgolj na besede, ki prodajajo. Ste dominantni v iskalnikih.

7. Prisotnost na družabnih omrežjih

Facebook, Google+, LinkedIn, YouTube so omrežja, kjer redno objavljate vaše reference, novosti, članke, posebne ponudbe in uporabnike pozivate k deljenju zanimive in viralne vsebine, ki je vedno v kontekstu vaše ponudbe. Na družabnih omrežjih komunicirate z njimi, jih vabite k sodelovanju v nagradnih igrah, vse z namenom, da zopet obiščejo vašo spletno stran in tja pripeljejo še svoje prijatelje. Ste aktivni in priljubljeni.

8. Newsletter in sistem avtomatskih odzivnikov

Kontaktom, ki jih zbirate, pošiljate e-novice z novostmi in jih obveščate o posebni ponudbi. Veliko se jih tako odloči, da vas kontaktirajo, pa čeprav jih morda ponudba pred 6 meseci ni zanimala. Obiskovalci, ki si prenesejo brošuro ali e-priročnik, ali pa so ravno postali vaša nova stranka, od vas vedno prejmejo še nekaj nasvetov preko avtomatskih odzivnikov. Ste kreativni in konsistentni.

9. CRM Platforma za vodenje prodaje in podporo kupcem

Vaših kontaktov ne vodite več preko Excel datotek, e-poštnih sporočil si ne izmenjujete več zgolj preko Outlooka, taskov si ne beležite z listki, ki jih lepite po ekranu in zadolžitev več ne predajate kar preko Skypa ali ob kosilu. S pomočjo orodja kot je Platformax.com točno veste kdo kaj dela, kdaj dela in ali je pri tem uspešen, kdaj se je izvedlo naročilo, kje leži pogodba in kaj ste se s kupcem pogovarjali lansko leto. Ti imajo občutek, da ste podjetje na najvišji ravni, ker to tudi ste, vi pa sedaj prihranite veliko časa in zato lahko končno počnete tudi druge stvari.

10. Merjenje, analiza, strategija

Veste od kod na vašo spletno stran prihaja največ tistih obiskovalcev, ki nekaj kupijo. Ali je to direktni, plačljivi, organski obisk, ali pa so to obiskovalci, ki so vas opazili na drugih spletnih straneh oz. od vas redno prejemajo Newsletter. Veste točno, kam v prihodnje investirati denar in kakšna naj bo ta investicija v marketing. Imate načrt ne za eno, temveč za prihodnji dve leti. Brez dviga prodaje, ne greste domov 🙂

Če menite, da izpolnjujete vseh 10 korakov, potem se nimate bati, da vas bodo tekmeci prehiteli. V primeru, da pa potrebujete pomoč pri strategiji in načrtovanju vašega spletnega marketinga s katerim lahko postanete dominatni, nas kontaktirajte. Pokličite na 01 600 99 30 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Veliko uspeha vam želim!

Uroš Bogdanović