Home » Email marketing » Kakšna ne sme biti vaša e-novica?

Kakšna ne sme biti vaša e-novica?

Ste že začeli s pisanjem e-novic ali boste šele začeli? Kako dolgo besedilo pišete v tedenske novice? Iz katerega e-potšnega naslova pošiljati? Kaj pri vašem e-mailu nikoli ne manjka? Ko izvajate e-mail marketing, se morate zavedati vsaj osnovnih 5 pravil, če želite uspeti.

1. Nikoli ne pišite dolgega besedila

Zavedati se morate, da mora biti vaše e-novica dolga izključno in le toliko, da naslovnik opravi neko akcijo (branje celotnega članka na blogu, obisk vaše spletne strani, Facebook strani ali odgovor na sporočilo) skladno z vašim ciljem. Da, ciljem! Nikoli namreč ne pošiljajte e-novic kar tako, ker je to še eno marketinško orodje, ampak si določite cilj, ki ga želite doseči in ga s svojo e-novico zasledujte.

Koliko besedila torej v eno e-novico? Seveda odvisno od vsebine, pa vendar ne več kot 1 odstavek za vsako tematiko. Če v e-novico vstavljate članke, naj bo v e-novici napisan le kratek povzekek za vsakega (največ 3 članki v eni e-novici).

V e-novico napišete cel prodajni scenarij? Želite na tak način prodajati? Napaka! To prenehajte z naslednjo e-novico. Ste že kdaj prebrali 5 odstavkov golega besedila v reklamnem sporočilu? Tudi jaz ne, zato naj bo besedilo kratko in jedernato.

2. Ne vstavljajte preveč slik

Ste že kdaj poslali lepo masovno e-novico, z ogromno slikami, besedila, povezavami, video vsebinami, priponkami, … skratka z izjemno bogato vsebino, pa niste dobili željenega odziva od prejemnikov? Po vsej verjetnosti zato, ker je vaš e-mail romal v “spam predal”. Noben e-mail, ki ga pošljete, ne sme vsebovati več kot 4 slike.

e-mail marketing, e-novice, e-pošta, email marekting, enovice, spletne novice

Kaj pa če pošljete e-mail brez slik? Seveda lahko, vendar gre tukaj za drugačen princip e-novic. Na eni strani imamo e-novice, kjer naslovnikom (potencialnim strankam) pošiljamo članke in jih vabimo na naš blog na spletni strani, na drugi strani pa gre za “osebno” pismo, ki od naslovnika terja takojšen odziv (odgovor na sporočilo, …). Tak e-mail ne sme vsebovati slik. Še več, izgledati mora popolnoma enako, kot e-mail, ki bi ga poslali vašemu sodelavcu (osebno, izjemno kratko, nagovor vsebuje naslovnikovo ime, morda celo pod e-mailom piše “sent from my iPhone”).

3. Ne pošiljajte le akcij, nagradnih iger, popustov, …

Osebno niti ne odpiram e-mail sporočil, kjer piše “akcija, …”. Od takih sporočil se celo odjavim. Zakaj? Ker smo v letu 2016 in v kolikor si bom želel nek produkt, ga bom pobrskal v vseh spletnih trgovinah po svetu in našel najugodnejšega. Tako dela že velika večina potrošnikov, zato ni potrebe, da take akcije tedensko pošiljate še na moj e-mail naslov 🙂 Ljudje veliko raje preberemo nekaj zanimivega, smešnega ali poučnega. Tako kot sedaj jaz pišem članek, za vse, ki pošiljate masovna sporočila, tako vi napišite nekaj novosti in zanimivosti iz vaše panoge in jih povzemite v e-novici.

4. Vsaka e-novica naj od naslovnika terja neko akcijo

Zakaj bi pošiljali novosti in zanimivosti preko e-novice, če osebe ne pripeljete na vašo spletno stran. Ne smete pričakovati, da boste zaradi e-mail marketinga več prodali, če iz e-maila nihče ne bo z vami vzpostavil stika. Pod vsak povzetek članka v e-novici morate navesti link do bloga, v zaključku osebo povabite naj vas pokliče ali vam piše. Brez tega ne gre.

Pojdite korak dlje in odziv od naslovnika zahtevajte že v zadevi. Npr.: “Pričakujem vaš odziv” ali “Kolikokrat na mesec pošiljate e-novico?”, oziroma “Kdaj ste nazadnje prelakirali parket?”. Človeka s tem spravite v akcijo, začel bo razmišljati, kar povzroči, da e-novico tudi odpre.

5. Nikoli ne pošiljajte e-novic iz “info@podjetje.si” ali “noreply@podjetje.si”.

Zakaj? Ker že od daleč vidim, da gre spet za reklamo, ki ni namenjena le meni. Vsako sporočilo (ne glede na vsebino), bo veliko bolj osebno, če boste e-maile pošiljali iz “ima.priimek@podjetje.si”.

In kaj sedaj? Odprite svoje brezplačno orodje za pošiljanje e-novic in pripravite vsebino za naslenji teden, pri tem pa ne pozabite na teh 5 zlatih pravil. Še nimate orodja za pošiljanje e-novic? Potem je čas, da preizkusite Newsletter.si – orodje za pošilanje masovne pošte, ki smo ga prenovili ravno v prejšnjem tednu.

Če pa imate še kakšno dodatno vprašanje nas pokličite na 01 600 99 30, nam pišite na info@spletnik.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec na spletni strani.

Obilo spletnih uspehov vam želim,

Matjaž Sedlar