Home » Email marketing » Posredni vplivi e-mail marketinga

Posredni vplivi e-mail marketinga

Nikoli ne bo dovolj napisanega o tem kako izvajati učinkovit e-mail marketing, zakaj sploh izvajati e-mail marketing, kaj napisati in komu poslati recimo e-novice. Poleg vseh teh zakonitosti in poleg direktnega vpliva na povečanje prodaje in prepoznavnosti, pa obstaja tudi nekaj posrednih vplivov o katerih govori ta zapis.


1. Sveža vsebina na spletni strani

Pisanje e-novic je odličen in konstanten vir za novo, svežo vsebino, ki jo spletna stran nujno potrebuje. Ko pripravljate vsebino za e-novice, je vsebina najbrž povezana s ponudbo na vaši spletni strani, kajne? In ravno tu se skriva velik posredni vpliv e-mail marketinga na spletno stran. Če vsaj približno poznate osnove optimizacije spletne strani ozrioma kako spletni brskalniki vidijo vašo spletno stran, potem veste, da je vsebina ključnega pomena za dobre uvrstitve med naravnimi rezultati. In za višje pozicije največ naredijo ravno nove, sveže in optimizirane vsebine, ki jih redno objavljate na spletni strani. In tako poskrbite za dve muhi na en mah – ko pripravite vsebino za e-novice imate hkrati tudi že pripravljeno vsebino za na spletno stran. Seveda koncept deluje tudi v obratni smeri.

2. Ponovni obisk na spletni strani

Obisk na spletni strani je ključnega pomena za uspešno delovanje podjetja na internetu. A ne katerkoli obisk, bistvenega pomena ima kvaliteten obisk. To pa so tisti ljudje, ki jih v bistvu zanima vaša ponudba. Saj imajo tisti, ki pridejo na vašo spletno stran (iz različnih virov) namero o tem, da bi nekaj kupili. Če ne danes, pa jutri. In tako vam tudi e-novice omogočajo, da so vaš vir dodatnega obiska na spletni strani. To najlažje naredite tako, da na spletni stran objavite daljši zapis (lahko v obliki blog zapisa, daljšega članka ali prispevka) in delček zapisa pošljete v e-novicah. Tisti, ki si bodo želeli prebrati več, bodo morali za celoten zapis obiskati vašo spletno stran. In taki, so še posebej vroči! Za spremljanje kdo je šel tako daleč, vam izredno prav pride statistika e-mail kampanje, kjer lahko točno vidite kdo je kliknil na povezave v e-novici in obiskal vašo spletno stran. Prav tako lahko tak obisk natačno spremljate v Google Anayltics statistiki. In lahko greste še korak dlje – tistim, ki so kliknili na povezavo pošljete novo, še bolj ciljano e-novico. Ali pa jih enostavno pokličete in povprašate če si želijo več informacij. Preizkušeno deluje!

merjenje-odziva-NL

3. Gradnja zaupanja in kredibilnosti

Dva večja faktorja pri posrednih vplivih e-mail marketinga sta zaupanje do podjetja in kredibilnost samega podjetja. Večkrat ko boste ljudi iz svoje e-mail baze spomnili na to, da ste, da ste aktivni, več koristne in zanimive vsebine, ki jim jo boste pošiljali bolj vam bodo zaupali in večjo kredibilnost na trgu boste pridobili. Obstaja kar nekaj načinov kako lahko s pomočjo e-mail marketinga gradite na teh dveh pomembnih faktorjih.

Bodite osebni

Vsaka e-novica vam omogoča, da se na enostaven način povežete s svojimi strankami. Bolj ko boste v sami e-novici uporabljali osebno noto, bolj bodo vaše novice brali in več možnosti je, da bodo kliknili na povezave, ki jih boste vključili v e-novice. Kar posledično prevede do več konverzij na spletni strani! In kako to naredite?

  • segmentirajte bazo e-mail prejemnikov (glede na način kako so se prijavili, spol, zanimanje, prejemniki, ki so zainteresirani za enake produkte, prejemniki, ki so prijavili preko enakih virov…)
  • personalizirate e-novico > ko pošljete e-novico naslovite prejemnika. Lahko z imenom, lahko s priimkom lahko pa uporabite oboje. Včasih ne boste imeli obeh podatkov, zato uporabite tistega, ki ga imate. V sami komunikaciji lahko uporabite tudi podatke o njihovem zadnjem nakupu, njihovih interesih ali kateri drug “osebni”podatek, ki ga imate o prejemniku. Ali skupini prejemnikov.
  • uporabljajte osebni ton komunikacije > skozi komunikacijo si predstavljajte, da je tisti, ki bere vaše e-novce, ravnokar stopil v vašo trgovino, vašo pisarno. Če je le možno, preskočite formalni nagovor, s komunikacijo se poskušajte čim bolj približati ciljni publiki, kateri pošiljate e-novice.

 

Ostanite v stiku

Ko enkrat dobite e-mail naslov potem naredite vse, da ga obdržite. Zato je ključnega pomena, da e-novice pošiljate redno in nikoli ne pozabite, da se ključ za uspeh skriva v vsebini. Pošiljate lahko različne e-novice, a naj le te prihajajo ob istem dnevu in istem času.

Kar pa primerno potrebujete za uspešno izvajanje e-mail marketinga, je učinkovito orodje. Ravno zato imamo za vsakega od vas na voljo brezplačen račun za pošiljanje e-novic, ki si ga lahko ustvarite za vedno! Vključuje vse potrebne funkcionalnosti, ki jih potrebujete, da boste svoje e-novice pošiljati tako, da bodo vplivale na vašo prodajo.

In še to, čas za pošiljanje e-novic je bil že včeraj, tako, da se lotite dela že danes!

Če pa potrebujete še kakšen dodaten nasvet, nas pokličite na 080 33 39, nam pišite na info@spletnik.si ali izpolnite kontaktni obrazec.

Srečno,

Andreja Ogrinc