Home » Facebook » Facebook remarketing v številkah

Facebook remarketing v številkah

Ko je pred tremi leti Facebook omogočil retargetiranje (oziroma remarketing, slo: ponovno trženje), se je oglaševanje na največjem družbenem omrežju začelo drastično spreminjati. Pri oglaševanju za naše stranke smo opazili, da so se stroški na pridobljeno konverzijo začeli spuščati, uspešnost drugih spletnih oglaševanj povezanih s Facebook remarketingom pa se je začelo izboljševati.

Kaj je remarketing?

Omogoča nam zasledovanje skupine ljudi po spletu, na mobilnih napravah, na aplikacijah in na socialnih omrežjih s prikazovanjem slikovnih ali tekstovnih oglasov. Na tak način lahko vsakemu posamezniku pokažemo personaliziran oglas, glede na to, koliko časa se človek zadrži na vaši spletni strani, kateri izdelek si ogleduje ali pa ga je dodal v košarico, oziroma kateri priročnik si je pogledal. Zakaj je to revolucionarni način oglaševanja? Ker je stopnja konverzije s takim oglaševanjem izredno visoka. Nič nas ne čudi, če zato 90% oglaševalcev meni, da je remarketing enako uspešen ali bolj uspešen kot e-mail marketing, navadno Google ali Facebook oglaševanje.

Facebook remarketing in ostala oglaševanja

Začnimo z dejstvom, da Facebook rematketing vedno izboljšuje ROI (donosnost naložbe), ko ga povežemo z neko drugo obliko oglaševanja.

1. Facebook remarketing s klasičnim Facebook oglaševanjem 

Ko je pred tremi leti Facebook dodal možnost remarketinga v Facebook kampanji, se je količina prikazov oglasov povečala za 92% (impression), za 9% je padla cena za prikaz oglasa, 27% znižanje stroška na klik (CPC), med tem ko se je razmerje med prikazi in kliki (CTR) povečalo za 26%.

2. Facebook remarketing s klasičnim display Google oglaševanjem

Po raziskavah, ki jih je naredila ameriška spletna agencija AdRoll, se taka povezava izredno obnese v praksi. Z vključitvijo remarketinga na prikaznem oomrežju, se količina prikazov oglasov poveča za 85%, cena na klik na oglas pa pade za 28%.

3. Facebook remarketing z E-mail marketingom

Šele pri tej povezani se je zgodila najvčeja revolucija. V kolikor pošiljate e-novice, lahko bazo e-mail naslovov prenesete v Facebook in oglase prikazujete vsem potencialnim strankam. Tako oglaševanje ima pri naših strankah za kar 140% večje razmerje med prikazi in kliki (CTR). Ravno iz tega naslova v podjetju Spletnik opažamo izredno počevanje povpraševanja po oglaševanju B2B podjetij (52% več Evropskih B2B podjetij danes oglašuje na Facebooku, kot pred 2 letoma). Če je bilo še pred enim letom izredno težko targetirati le podjetja, lahko danes zakupite bazo potencialnih strank, ki jih izkoristite za tedensko pošiljanje e-novic, ob enem pa oglašujete na Facebooku.

Ni ga podjetja, ki si ne bi želelo izboljšati svojo investicijo v oglaševanje, zato pa Spletnik že od svojega začetka zagovarja svoj spletni ekosistem. Gre za povezovanje spletnih oglaševalskih kanalov (Facebook, Google in E-mail marketing), katerim je svoj pečat v zadnjih letih dodal še remarketing. Danes med našimi strankami zato težko najdete primer, ko remarketing ne bi bil vključen v Google ali Facebook kampanjo.

Kako v praksi remarketing sploh vključiti in kako ga povezati z vašo obstoječo kampanjo? Pokličite na 080 3339, nam pišite na info@spletnik.si ali izpolnite kontaktni obrazec, da skupaj vaš spletni marketing dvignemo na višji nivo.

facebook, facebook oglaševanje, facebook ponovno trženje, facebook remarketing, oglaševanje na facebooku, facebook retargeting

Uspešen spletni nastop vam želim,

Matjaž Sedlar