Home » Email marketing » Kje najti ljudi, ki jim lahko pošiljam e-novice?

Kje najti ljudi, ki jim lahko pošiljam e-novice?

Želite pošiljati e-novice pa nimate dovolj velikega seznama, da bi se tega resneje lotili? Za vas sem pripravila seznam 8 najboljših načinov preko katerih lahko zgradite vaš seznam prejemnikov, ki bodo odpirali vaše e-novice.

E-mail naslov vašega prejemnika lahko dobite na veliko različnih načinov, vendar morate pri tem vedno upoštevati tudi pravila, ki so glede tega stroga in ne dovoljujejo pošiljanja komercialne e-pošte tistim, ki se s tem posredno ali neposredno niso strinjali. Več o tem si lahko preberete v anti-spam določilih.

Preden pričnete s pošiljanjem vaših prodajnih e-mailov, pa se morate tudi pripraviti: izbrati ponudnika, ustvariti bazo, določiti obliko sporočila in celotno strategijo. Preberite si nekaj prednosti uporabe orodja za pošiljanje e-novic v članku: Zakaj začeti z uporabo orodja za pošiljanje e-novic.

Tukaj je 8 načinov, kako lahko vaš seznam pravih prejemnikov samo še povečujete in povečujete.

1. Na vašem spletnem mestu ali blogu, vključite povezavo do obrazca za prijavo na e-novice ali še bolje vključite kar obrazec na osnovno stran. Medtem, ko iščejo, si vaši obiskovalci ogledujejo tudi vsebine na vašem spletnem mestu ali blogu in če jih vaša vsebina zanima, se bodo z veseljem prijavili na vaše e-novice. Obrazec za prijavo na e-novice naj ne bo suhoparen (Prijava na e-novice), uporabite raje daljši opisom kot naprimer: Prijavite se in bodite obveščeni o …, Prejemajte nasvete iz industrije … Več o tem Kako pridobiti več e-mail naslovov na spletni strani.

primer_prijavnega_obrazca

2. Ustvarite “Pridruži se” poziv k dejanju, na vaši Facebook strani podjetja. Če imate Facebook stran in ste na njej aktivni, objavljate nove sveže vsebine, ni vrag, da se bodo obiskovalci tudi tam prijavljali, na prejemanje, še posebej, če vaše objave dosegajo večje ciljne publike. 

FB_pridruzi_se

4. Vključite povezavo, do prijave na e-novice tudi v vašem podpisu, ki se nahaja na dnu e-mail sporočila, ki ga pošiljate vašim strankam.

5. Prijave na e-novice lahko zbirate tudi na raznih dogodkih, sejmih, predstavitvah, tako da udeležencem ponudite, da v zameno za kakšno nagrado oddajo svoj e-mail in s tem sodelujejo v žrebanju, hkrati pa jih vključite tudi v prejemanje vaših e-novic. Ponudite lahko tudi posebni popust samo za nove vpise v e-novice. 

popust-prijava-enovice

6. Če imate fizično trgovino naročite vašim zaposlenim, naj omenjajo vaše e-novice in poudarjajo prednosti (posebni popusti, dogodki, izobraževalna vsebina, opomniki, itd.), da se vaši kupci ob tem počutijo, da bodo dobili nekaj več, da so del neke ekskluzive.

7. Na vaši spletni strani ne bodo vedno vsi obiskovalci kupili ali oddali povpraševanja (takšnih je v večini primerov več kot 95%), zato jim ponudite nekaj, za kar vam bodo vseeno pustili svoj kontakt. To so lahko: brezplačne stvari, kot so vzorci, ogledi videa, testne vožnje, brezplačni vodiči, informativni prikazi, brezplačni katalogi, nasveti itd.

brezplacni evodic

8. Seveda, če želite na hitro pridobiti večje število ljudi v vašo bazo, lahko tudi kupite seznam podjetij preko različnih javno dostopnih baz (kot je na primer PIRS, Bizi, Ajpes… ). V tem primeru naslovniku lahko pošljete sporočilo le enkrat, kjer jih povabite, da se prijavijo na vaše e-novice.

e-mail marketing, e-novice, e-pošta, spletne novice, email marketing, enovice

Pogoste napake nekaterih začetnikov pri pošiljanju e-novic so, da pošiljajo e-novice ljudem od katerih niso pridobili posrednega ali neposrednega dovoljenja za pošiljanje. Dovoljenje vam zagotavlja, da prejemnik želi prejemati vsebino od vas. Ne samo, da to pomeni manj pritožb in zmanjšanje pravne odgovornosti, doživeli boste tudi izboljšano dostavljivost in povečano stopnjo odpiranja, kar je še najbolj pomembno za prodajno učinkovitost.

S seznamom potencialnih kupcev si lahko omogočite konstantne in konsistentne dobičke, a potrebno je se je z njimi kot bralci vaših e-novic, najprej povezati tudi osebno.

Pridobiti si morate njihovo zaupanje in nato z njimi ravnati tako, kot to počnete z vašimi prijatelji ali celo družinskimi člani. Največja napaka, ki jo lahko naredite je, ko izdelate seznam e-mailov vaših potencialnih kupcev, da jih takoj zasujete s ponudbo. To namreč preprečuje dolgoročno vzpostavljanje odnosa in zaupanja z vašimi potencialnimi kupci, ker vas ti z vašo prvo e-kampanjo morajo šele spoznati. Najprej jim dajte nekaj brezplačnega, uporabnega ali pa jih presenetite s člankom, ki jim bo koristil. Več kot bo tega, lažje bodo “prebavili” tudi ponudbo, ki jo pošljete na vsake toliko časa.

Bodite pozorni! … Največja napaka, ki jo podjetja delajo je, da zbirajo prijave na prejemanje e-novic, potem pa le-teh nikoli dejansko ne pošljejo. Na ta način povzročijo več škode kot koristi, ker nekdo, ki je za ta namen oddal svoj kontakt od vas sedaj tudi nekaj pričakuje. Ga boste pustili na cedilu? Torej Zbirajte emaile vaših obiskovalcev, obrestovalo se vam bo!

Če vam ti nasveti niso dovolj in še vedno niste prepričani, da lahko na ta način zgradite kakovostni seznam vaših prejemnikov, nas pokličite in z veseljem vam bomo pri tem pomagali.

Za več vprašanj in pomoč pri pošiljanju e-novic, nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Tina Capuder