Home » Google oglaševanje » Kampanja za »eno noč« ali resna veza na dolgi rok?

Kampanja za »eno noč« ali resna veza na dolgi rok?

Dejstvo je, da skoraj ni podjetja, ki se še ni ujelo v roke Google oglasne kampanje. A nekatere kampanje so se končale po enem mesecu, nekateri pa so še danes v tesni vezi z dolgoročnim Google oglaševanjem. A na žalost je takih, ki so se po prvi kampanji določili, da ne bodo več »poizkusili« vse preveč. Vse preveč je takih, ki imajo o Google oglaševanju slabo mnenje, takemu oglaševanju ne zaupajo več. In ravno pri njih se dela velika škoda, saj jih ljudje iščejo na internetu, kje pa drugje!


En mesec Google oglaševanja lahko primerjamo z enomesečnim obiskom fitnesa ali vodene vabe. Po enem mesecu je napredek tako majhen, da smo tik pred tem, da bi obupali in se nikoli več vrnili na mesto zločina. A ker nas je veliko takih, ki si mučenje v telovadnici kupimo za dlje časa (največkrat za tri mesece) se seveda vrnemo. In po treh mesecih je rezultat tako zadovoljiv, da naše razmerje s telovadnico podaljšamo. In čisto enako je v praksi z Google oglasno kampanjo.

1. Prvi mesec oglaševanja je namenjen zbiranju informacij, ki pridejo s trga ter zbiranje tistih informacij, ki nam povedo kaj v kampanji deluje in kaj ne
2. Drugi mesec oglaševanja je čas za konkretno optimizacijo kampanje na podlagi pridobljenih informacij prvga meseca
3. Tretji mesec pa je tisti določili mesec, ko se pokaže prav obraz kampanje in le ta začne ustvarjati povpraševanja oziroma začne kampanja dosegati cilj, ki ste si ga zastavili.

Bistvo oglasne kampanje ni v tem, da zakupite ključne besede za katere „mislite“, da vam bodo prinašale povpraševanja in kvaliteten obisk ampak je v tem, da točno veste katere so tiste ključne besede, ki vam povrnejo investicijo v oglaševanje. In ravno to je največja prednost strokovnjakov za to vrste oglaševanja. In če želimo kampanjo na dolgi rok narediti čim bolj učinkovito, potem za to potrebujemo zadostno količino podatkov na podlagi katerih sprejemamo odločitve o naslednjih korakih, pri iskanju novih ključnih besed, pri pisanju novih oglasov…

Optimizacija kampanje obsega:

> testiranje ključnih besed (različna ujemanja ključnih besed)
> testiranje oglasov
> testiranje pozicij oglasov
testiranje razširitev
>
testiranje geografskih lokacij
> testiranje vstopnih strani (A/B testiranje)
> vzpostavljanje in testiranje različnih zastavljenih ciljev
> in še in še …

google oglaševanje, zakup ključnih besed, oglaševanje na googlu, ključne besede, oglaševanje s ključnimi besedami, prva stran googla

Optimalen čas za pridobitev vseh potrebnih informacij in čas, ki kampanjo postavi na svoje mesto, kjer je le ta čim bolj učinkovita je 6 mesecev. V tem času se tudi zniža cena klik oz. strošek na akvizicijo, kar za vas pomeni, da čez pol leta za isti vložen denar dobite več! Google namreč nagrajuje tiste, ki so z njimi dlje časa in to ravno z nižjo ceno na klik oz. boljšo oceno kakovosti (ko za isto ceno na klik dobite boljše pozicije oglasa). To v praksi pomeni, da vi, če oglašujete na dolgi rok za ključno besedo plačate manj, kot nekdo, ki bo danes prvič zakupil ključno besedo. To je namreč tudi razlog, da kampanje ni pametno ugašati in prižigati, saj vam tako lahko spet zraste cena na klik in padejo pozicije oglasov.

Če tudi je vaš posel „sezonske“ narave je v takem primeru bolje, da v času, ko je povpraševanj manj le zmanjšate mesečni proračun, kot, da kampanjo za mesec ali dva ugasnete. Če ne bo povpraševanj ne bo obiska in če ne bo obiska, bo strošek oglaševanja manjši. Pomembno je tudi desjtvo, da večina ljudi v času sezone (sploh v času poletnih počitnic) razmišlja tako, da kampanjo popolnoma vstavi v duhu: “saj so vsi na dopustu”. A vsi vemo, da to ni res. Če tudi je manj ljudi „na delovnem mestu“ še ne pomeni, da so čisto vsi nekje na plaži. In ravno to je idealen čas za vse, ki si upate razmišljati korak dlje – da ste prisotni tudi v takih časovnih obdobjih, saj je večina vaših konkurentov kampanjo že ugasnila. Vi pa imate idealno priložnost, da ujamete vse, ki so na prvi strani Google iskalnika.

Uspeh se torej skriva v kampanji na dolgi rok. Dlje kot je oglasna kampanja aktivna, več podatkov za optimizacijo zberemo in več možnosti imamo, da vam znižamo ceno na klik. Le kdo si ne bi za svoj denar želel dobiti največ?

Najbolje, da nas čim prej pokličete na 01 600 99 30, nam pišete na info@spletnik.si ali pa izpolnete kontaktni obrazec.

Srečno,

Andreja Ogrinc

spletnik-blog-google-oglasevanje-povecaj-obisk