Home » Google oglaševanje » Kaj so pomožne konverzije in kako vplivajo na vašo prodajo?

Kaj so pomožne konverzije in kako vplivajo na vašo prodajo?

Govorimo o pomožnih konverzijah na vaši spletni strani (oziroma spletni trgovini), ki so za vaš spletni marketing dejansko še najbolj pomembne.

Podjetja, ki imajo spletno trgovino ali spletno stran, ne smejo obrniti pogleda stran od analitike. Google Analytics nam daje ogromno podatkov o tem, kakšna je uspešnost spletne strani oziroma nam namigne, kaj je tisto, kar prispeva k oddanemu povpraševanju oziroma zaključku nakupa.

Kaj so konverzije in kaj pomožne konverzije?

Poglejmo si primer: prejšnji mesec sem na Facebooku opazil oglas podjetja, ki prodaja toplotne črpalke. Vem da so v zadnjem času zelo popularne, pa se odločim da kliknem in preberem nekaj informacij. Seveda mi ta spletna stran ni dovolj, zato grem na Google in vtipkam “toplotne črpalke”. Kliknem prvih 5 rezultatov, da preberem nekaj dodatnih informacij. Ko ugotovim, kako lahko s toplotno črpalko prihranim na dolgi rok, moram o tem povprašati še sodelavca, ki jo je že kupil.
Danes je že mesec dni od tega, ko razmišljam o nakupu toplotne črpalke, pa še vedno nisem prepričan, ali bi investiral denar v to, na kar se mi na YouTubu ob strani prikaže oglas “toplotne črpalke 10% POPUSTA”. Kliknem na oglas in si to ponudbo na mojem brskalniku shranim med priljubljeno. Seveda preden pokličem in naročim, se posvetujem še z ženo. In nato kliknem direktno na shranjeno povezavo in oddam povpraševanje.

Vam je tak proces nakupa znan? Seveda – pri veliki večini produktov ali storitev ne obstaja impulzivni nakup, zato pa je izredno pomembno, da poznate nakupni proces svojih strank ter ga izkoristite za pospeševanje prodaje.

To je nakupni proces, ki sem ga omenil v prejšnjem odstavku, razdeljen po kanalih:

konverzije, konverzija, merjenje konverzij, merjenje povpraševanj, povpraševanje, google oglaševanje, oglaševanje na googlu, google kampanja, google oglasna kampanja, zakup ključnih besed

Pomožne konverzije so torej vsi kanali preko katerih vaša stranka pride do spletne trgovine, preden opravi nakup. Za te lahko lahko smatramo, da pomagajo končni konverziji. V našem primeru, se nakup morda ne bi zgodil, če ne bi oglaševali na Youtubu, sploh pa potencialna stranka sedaj še ne bi razmišljala o nakupu, če se na Facebooku ne bi pojavil oglas za toplotne črpalke.

Kje spremljamo pomožne konverzije?

Seveda v orodju Google Analytics, ki mora biti povezan z vašo spletno stranjo. Za vpogled v pomožne konverzije oziroma večkanalne tokove, sledite naslednjim korakom:
1. odprite vpogled v vašo statistiko
2. izberite kartico “poročanje”
3. izberite “konverzije” in nato “večkanalni tokovi”

konverzije, konverzija, merjenje konverzij, merjenje povpraševanj, povpraševanje, google oglaševanje, oglaševanje na googlu, google kampanja, google oglasna kampanja, zakup ključnih besed

Zakaj so pomožne konverzije tako zelo pomembne?

Ker so pogosto izjemnega pomena za opravljen nakup ali oddano povpraševanje! Predstavljajte si, da oglašujete na Facebooku toplotne črpalke, na Googlu pa vas ljudje ne najdejo. Upam si trditi, da boste v nakup morda prepričali le tiste ljudi, ki že nekaj časa razmišljajo o nakupu. Pri oglaševanju na internetu moramo gledati na celoten spletni ekosistem. Pojaviti se morate tam, kjer so vaše potencialne stranke, biti prisotni na Googlu, če vas ljudje iščejo in jih opomniti na nakup, v kolikor je vaš nakupni proces daljši. S tem ne mislim, da morate oglaševati na vseh možnih spletnih kanalih, je pa pomembno da ne izgubljate stranke s slabim spletnim nastopom, da vlagate le v potencialne stranke. Kaj vam pomaga prva uvrstitev na iskalniku Google, če vašega izdelka še nihče ne pozna? Se bo potencialna stranka na koncu odločila za vašo konkurenco, kljub temu, da so vaši slikovni oglasi po vseh spletnih straneh? Najverjetneje!

Zato je potrebno oblikovati spletno strategijo, glede na nakupne navade vaših strank. Pokličite na 080 3339, nam pišite na info@spletnik.si ali izpolnite kontaktni obrazec, da vam pri tem svetujemo in pomagamo.

Uspešno!

Matjaž Sedlar

spletnik-blog-google-oglasevanje-povecaj-obisk