Home » Google oglaševanje » Ključne besede kot vaši najboljši prodajalci in promotorji. Investirajte v njih!

Ključne besede kot vaši najboljši prodajalci in promotorji. Investirajte v njih!

Veliko podjetij dandanes nima v podjetju prodajalca ali strokovnjaka v trženju, ki skrbi samo in izključno za prodajo. Ali ne vidijo potrebe ali pa si tega enostavno ne morejo privoščiti. Poskusite si predstavljati idealno sliko, kjer ne potrebujete nekoga, ki skrbi za vašo prodajo, vendar namesto vas za to skrbi vaša spletna stran in Google kampanja.

Ključne besede na spletni strani

Za začetek morate imeti spletno stran ali spletno trgovino, kjer predstavljate vaše storitve ali izdelke. Vsebina na spletni strani mora vsebovati najbolj iskane ključne besede, saj vam to na dolgi rok pomaga pri organski poziciji, prav tako pa tudi pri Google kampanji.

Večina ljudi, ko izdeluje spletno stran ne pomisli na to, koliko so ključne besede pomembne. Nato pa zakupijo ključne besede na Googlu in ker zakupljenih ključnih besed nimajo na spletni stran, sistem določi tem besedam nižjo oceno kakovosti in višjo ceno na klik. Pomembno je, da vsebino na spletni strani lahko urejate, saj lahko glede na podatke v kampanji, ključne besede dodate na spletno stran in s tem je vaša kampanja uspešnejša. Pridobite boljšo oceno kakovosti, vaši oglasi so bolj relevantni in se uvrščajo višje.

Ključne besede v sklopu oglasne kampanje

Pripravite širši seznam besed, ki so primerne za vašo storitev ali izdelek. Nato boste s časom videli preko katerih ključnih besed pridobivate največ povpraševanj in boste na podlagi teh podatkov seznam skrčili. Pomembno je, da veste, preko katerih ključnih besed dobite največ tistih relevantnih ljudi, ki potem tudi nekaj kupi ali odda povpraševanje. Tako pridobite seznam ključnih besed, ki delujejo kot vaši promotorji oz prodajalci in si z njihovo pomočjo povečujete dobiček.

Ključne besede glede na storitev ali izdelek razporedite v različne skupine oglasov. Ključne besede, ki ste jih zakupili, omenite tudi na sami podstrani, kamor vodite z oglasi. Google namreč za vsako ključno besedo določi oceno kakovosti, ki je lahko med 1 in 10 – sestavni deli so pričakovano razmerje med prikazi in kliki, ustreznost oglasa ter izkušnja s ciljno stranjo oz. tudi sama uporabniška izkušnja.

Recimo, da ste v dejavnosti, kjer je velika konkurenca in da je vaša storitev računovodstvo. Ravno prejšnji mesec sem imela stranko, za katero sem naredila oglasno kampanjo za računovodstvo. Njihova spletna stran je bila zelo lepa, vendar ni ponujala kakovostne vsebine. Na vsaki podstrani, kjer je bila predstavitev storitve so imeli na kratko, po alinejah, opisano kaj pod določeno storitvijo ponujajo. Sama vsebina meni, kot nepoznavalcu te storitve, ni ponujala dovolj informacij oz. da bi me prepričala, da bi se odločila za njihove storitve. Sploh v tem morju ponudbe računovodskih storitev. Stranki sem povedala, da naj doda na samo stran več vsebine, ki bo vsakemu, ki si bo prebral, takoj jasno dala vedeti kaj ponujajo in kaj točno so prednosti, da se bom odločila za „nakup“ njihove storitve. Prav tako naj vključi kakšno posebno ponudbo za nove stranke. No, in od takrat, ko so dali vsebino na stran, se je ocena kakovosti povečala na 8/10, oni pa so za manj denarja dobil več povpraševanj.

Že ptički na veji čivkajo, da se Google (in tudi drugi iskalniki) zdaj osredotočajo predvsem na kakovost in ustreznost vsebine ter informacij, ki jih ponudite iskalcu in uporabniške izkušnje. Če gre za slabo ključno besedo, jo raje ne dodajte na stran, kot pa da se na prvih mestih v iskalnikih pojavljate za besede, po katerih nihče ne išče oz. preko njih do sedaj še niste prodali nič. Ponavljam, uporabiti je potrebno zgolj tiste ključne besede, ki prodajajo oz. ste ugotovili, da se vam preko njih investicija povrne.

Ključne besede kot prodajalci

Google kampanja vam pri tem lahko zelo pomaga, saj z zakupom ključnih besed pridobite podatke tudi o iskalnih izrazih in le te nato uporabite za optimizacijo vaše spletne strani. Tako pridobite podatke za katere ključne besede se vam najbolj splača vlagati vaš denar. Naj vam ključne besede služijo kot prodajalci. Tudi v prodaji bi verjetno tiste “slabe prodajalce”, ki vam samo in zgolj delajo stroške, odpustili in raje investirali več v tiste prodajalce, ki znajo pripeljati najbolj relevantne kupce.

Na primer, da imate večjo fizično trgovino, kjer imate zaposlenih 20 ljudi. Po 3 mesecih pregledate uspešnost prodaje in ugotovite, da so 4-je delavci imeli za 60 % slabšo prodajo kot ostali ali pa sploh niso prodali ničesar. Kaj boste naredili? Najbrž jim boste morali povedati, da se na žalost vaše sodelovanje preneha. In enako je s ključnimi besedami. Na začetku jih imate 20, po parih mesecih zbiranja podatkov ugotovite, da so določene ključne besede porabile že veliko denarja, vendar vam niso prinesle povpraševanja ali nakupa. Take besede potem izklopite in se posvetite tistim ključnim besedam, ki so do sedaj prinesle konverzije.

Seveda morate imeti na spletni strani vzpostavljeno merjenje konverzij in tudi Google Analytics, da lahko spremljate obisk na strani.

Polagam vam na dušo, vzemite si čas, preglejte strani vaše konkurence, z brezplačnimi orodji preverite kaj počnejo in se postavite v vlogo vaše stranke. Poskusite razmišljati kot stranka, ki išče vašo storitev ali izdelek in pregleda recimo 10 različnih spletnih strani. Kaj si vi mislite, ko vidite kakšna je vaša stran in kakšna je od konkurence? Kako bi se vi odločili? Koga bi izbrali? Sedaj pa na podlagi odgovorov na ta vprašanja prilagodite vašo vsebino in ponudbo 🙂

Kako lahko pomagate “dobrim prodajalcem” – ključnim besedam?

Če se še malo osredotočimo na zgradbo spletne strani, naj vam pojasnim, kako pomembno je, da ne skrivate vaših kontaktnih obrazcev in kontaktnih informacij. Stopili smo v čas, ko imamo vse informacije na dlani, na dosegu enega klika.

Naj vam povem primer, ko sem sama zbirala ponudbe za izdelavo lesenih stopnic za na podstreho. Iskanje sem pričela tako, da sem v Google vtipkala „lesene stopnice“ in pregledala prvih 10 spletnih strani (vključno z oglasi seveda). Ko sem pregledovala ponudbo sem najprej gledala slike, reference in iskala cene, da sem si lahko ustvarila sliko koliko to stane, saj sprva nisem imela občutka. Seveda sem se nato odločila, da bom sestavila povpraševanje, kjer bom opisala moje potrebe in vsem poslala preko maila, da dobim ponudbe. Saj je to tak produkt, ki ga izdelajo po meri in na spletnih straneh nisem našla cene. Nato sem pri nekaterih straneh naletela na težave, saj nisem našla kontaktnih obrazcev ali pa niti e-mail naslova, da bi jim lahko poslala povpraševanje. Seveda so taki potem takoj izpadli iz seznama potencialnih izvajalcev.
Na koncu sem seveda izbrala ponudnika, ki je imel najhitrejši odzivni čas, ugodno ponudbo in kvaliteten produkt.

Ne pozabite, pomembno je, da imate kontaktni obrazec tudi zaradi merjenja. Priporočljivo pa je, da imate zahvalno stran z zahvalnim sporočilom.

Da povzamemo današnji članek. Na spletu ste lahko uspešni če:
– kvalitetno predstavite vašo ponudbo,
– obiskovalcu vaše strani ponudite kakovostno vsebino,
– izpostavite vaše kontaktne informacije na vidnem mestu,
– in dovolite ključnih besedam, da so vaši najboljši prodajalci in obenem promotorji.

Torej investirajte v prihodnost vašega podjetja z zakupom ključnih besed in dovolite, da vam pomagajo pri prodaji. Dovolite, da vas promovirajo in si zgradite dobro ime. Če na spletni strani nimate obiska pa ne razmišljajte dvakrat in že danes zaženite kampanjo. Seveda, če pri tem potrebujete pomoč se lahko kadarkoli obrnete na nas.

Za več vprašanj in pomoč pri Google kampanji, nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Tina Capuder