Home » Google oglaševanje » Google oglaševanje ali optimizacija strani? Mi smo za oboje!

Google oglaševanje ali optimizacija strani? Mi smo za oboje!

Google oglaševanje in optimizacija strani za iskalnike sta najboljši par. Sta dva ključna elementa iskalnega marketinga. Poleg tega sta to dve orodji, ki v sklopu spletnega marketinga prinašata največjo vrednost v spletnem oglaševanju. Orodji imata kar nekaj podobnosti in tudi kar nekaj razlik, a obstaja kar nekaj situacij, v katerih je pametno tako optimizacijo spletne strani kot zakup ključnih besed uporabljati skupaj. Pri nas radi rečemo, da gresta optimizacija in Google oglaševanje z roko v roki. Je pa uporaba le teh odvisna predvsem od ciljev, ki jih v sklopu digitalnega marketinga želite doseči.

Kaj je Google oglaševanje

Če ste v svetu digitalnega oglaševanja novi, potem je za vas tudi nov pojem plačevanje “na klik”. PPC je mednarodna kratica, ki se uporablja kot skrajšava za plačevanje po kliku. Angleško Pay Per Click – plačilo za klik.
Google Adwords je platforma, ki je v lasti podjetja Google. Oglaševalci lahko s pomočjo te obsežne platforme svoje oglase umestijo na prvo stran Google iskalnika in vse ostale kanale, ki jih ponuja Google v sklopu svoje mreže spletnih strani in v okviru svojih možnosti.
Kot oglaševalec se lahko odločite, da boste plačali za klik (torej za obisk na spletni strani) ali za plačilo, ko nekdo vidi vaš oglas – odvisno od tega kje v Google omrežju bo vaš oglas pozicioniran. Celoten sistem Google oglaševanja deluje na principu dražbe, kjer oglaševalci tekmujejo za razpoložljiva oglaševalska mesta, ki jih ponuja Google. Ne glede na to – ali gre za mini samostojnega podjetnika ali za veliko korporacijsko družbo. Vsi so pred Google zakonom enaki, vsi oglaševalci imajo enake možnosti. In ceno na klik določajo za vse enaki kriteriji.

Kaj je SEO – optimizacija spletne strani za iskalnike

Optimizacija strani za iskalnike (SEO) je koncept, ki spletne strani uvršča višje med naravnimi rezultati na prvi strani Google iskalnika. A koncept višjih uvrstitev ne deluje le na Google iskalniku, ampak deluje tudi na drugih večjih iskalnikih kot so Yahoo, Bing in podobni. Da pa bi tudi vaša spletna stran dosegla višje pozicije med naravnimi rezultati, mora biti iskalnikom prijazna, torej prilagojena glede na pravila, ki jih iskalniki upoštevajo pri razvrščanju.

Spletna stran, ki je iskalnikom prijazna ima naslednje zakonitosti:

  • prilagojena je mobitelom, tablicam in računalnikom (odzivni dizajn)
  • spletni pajki enostavno najdejo in preberejo vsebino na spletni strani
  • spletna stran uporabniku omogoča, da le v nekaj korakih pride do informacije, ki jo je iskal na prvi strani iskalnika (čim boljša uporabniška izkušnja)

Osnovna ideja optimizirane spletne strani je, da je le ta hitra in uporabna in s svojo relevantno vsebino uporabniku omogoča čim boljšo uporabniško izkušnjo.

 

google oglaševanje, zakup ključnih besed, optmizacija, optimizacija strani, seo, seo za iskalnike, google oglasi, oglaševanje na googlu, google in optmizacija, optimizacija spletne strani

Na sliki je razvidna prisotnost tako med plačljivimi rezultati, organskimi rezultati in na zemljevidu.

Primerjava med oglaševanjem na Googlu in optimizacijo spletne strani za iskalnike

a.) zakup ključnih besed na Google omrežju omogoča pojavnost še na drugih Google kanalih poleg prve strani rezultatov (omogoča širino pri zajemu ljudi), optimizacija strani pa je ključna za vse, ki želijo biti stalno prisotni na visokih pozicijah in s tem pobrati še potencialne stranke, ki na oglase ne klikajo.

b.) Google oglaševanje generira plačljiv obisk na spletni strani, obisk iz naravnih rezultatov je brezplačen

c.) Google oglasi se pojavljajo na vrhu prve strani Google iskalnika in jih je moč doseči “čez noč”, prve pozicije med naravnimi rezultati pa od nas zahtevajo veliko vloženega truda in časa, da pridemo do tja. Nekateri potrebujejo leta in leta.

d.) Google oglasi so na prvi strani takoj in je z njimi moč hitro ciljate na točno določene ljudi, do čimer je za optimizacijo potrebno več časa (sploh na novo nastale spletne strani), da začnemo dobivati veliko kvalitetnega obiska

e.) skozi Google oglaševanje je lažje zaračunati povrnitev investicije, optimizacija pa nam zardi večih faktorjev, ki vplivajo na višje pozicije to onemogoča – sploh na kratek rok saj so rezultati optimizacije vidni šele čez nekaj mesecev. Google oglaševanje pa nam omogoča, da povrnitev investicije izračunamo že naslednji dan!

f.) ko nehate zakupovati oglasni prostor na Google iskalniku in ostalih Google straneh se ustavi dotok obiskovalcev iz tega vira. Optimizacija pa poskrbi, da na spletno stran ves čas dobivate relevanten obisk, ki je pomemben za vaš posel.

g.) Google oglaševanje vam omogoča, da zakupujete večje število ključnih besed, pri optimizaciji pa ste omejeni na nekaj izbranih ključnih besed za katere se optimizacija strani izvaja

In kaj je za vaš posel najboljša strategija?

Kot sem vam že omenila na začetku imata tako Google oglaševanje kot optimizacija svoje prednosti, ki jih je potrebno upoštevati pri tem kateri cilj želite doseči. Določena podjetja ali pa določene panoge si želijo novih obiskovalcev takoj, zato jim na tem mestu vedno svetujemo, da naj se najprej odločijo za zakup ključnih besed. Tukaj bo efekt takojšen. Sploh če gre za nov posel ali za to, da si na hitro želijo povečati število obiskovalcev na spletni strani kar vodi v povečano število povpraševanj in nakupov preko spletne strani. Če pa je podjetje na trgu dlje časa in se zaveda pomembnosti dela na dolgi rok, potem takemu naročniku najprej predlagamo delo v smeri uspešne optimizacije. A na koncu je vedno odvisno od tega kaj si naročnik želi doseči in kakšen je njegov cilj, ki ga na dolgi ali kratki rok zasleduje.

Največja prednost Google oglaševanja v primerjavi z optimizacijo strani je ravno to, da s pomočjo le tega rezultate dosežemo hitreje. Res je, da je v tem primeru potrebno plačati za vsakega obiskovalca, ki bo prišel na vašo spletno stran a če se vam investicija v oglaševanje pokriva, potem je to za vas ustrezen način. Tudi optimizacija ni brezplačen proces kot se mnogim dozdeva.

Google oglaševanje je idealen način oglaševanja za “startup” podjetja in nova podjetja, ki si na svoji strani čim prej želijo večje število ljudi, povečati število povpraševanj in najti nove potenciane stranke na trgu.

Zelo razburljiva stran tega je, da s pomočjo plačljivih oglasov na Googlu lahko pridemo do spoznanja, katere besede so tiste, v katere se sploh izplača investirati denar z optimizacijo strani za iskalnike. Najhuje je namreč, da stran optimiziraš po besedi, ki pa je ravno ne išče veliko ljudi oz. na stran preko nje pride preveč takšnih ljudi, ki od sebe ne dajo denarja.

A vse to pride v poštev le če Google oglaševanje zaupate nekomu, ki ve kaj dela. Drugače lahko to hitro izpade jama brez dna, kamor vlagate velike količine denarja, rezultata in besed, ki prodajajo od nikoder.

Je pametno zakupovati ključne besede in optimizirati spletno stran hkrati?

Na našem področju dela obstaja nekaj takih, ki trdijo, da vam ne bo več potrebno zakupovati ključnih besed, ko boste visoko uvrščeni med naravnimi rezultati. Kdor vas prepričuje v to smer, naj raje namesto vašega denarja, vloži svoj denar. Gotovo bo mnenje hitro spremenil. Vas zanima zakaj? Matematika je preprosta.

1. 90% ljudi, ki uporabljajo internet išče (klika) samo rezultate na 1. strani Google iskalnika
2. 30% od teh ljudi klikne na Google oglase
3. 70% od teh pa jih klikne na naravne rezulate

Vam je še vedno vseeno, če imate 30% manj potencialnih kupcev oz. drugače; vam je res vseeno ali vsak tretji povprašuje raje pri vašem konkurentu. Ne verjamem.

Iz tega je torej razvidno, da je za vaš posel pomembno oboje – tako zakup ključnih besed kot čim višji rezultat med naravnimi rezultati. Ključno za vaš uspeh pa je, da obe storitvi za vas izvajajo strokovnjaki, saj si najbrž želite, da se vam bo investicija čim prej povrnila, kajne? .

In še za konec

Google oglaševanje in optimizacija si nista nasprotnika ampak sta zaveznika, ki vam stojita ob strani pri doseganju ciljev v sklopu vašega digitalnega marketinga. Eden drugega dopolnjujeta, vaši potencialni kupci pa vidijo, da ste v tej dejavnosti dominantni in kredibilni.

Če začenjate s pridobivanjem obiska na internetu potem definitivno začnite z zakupom ključnih besed, saj bo učinek takojšen in hitreje boste prišli do spoznanja, katere so tiste ključne besede, ki so pomembne za optimizacijo strani za iskalnike, torej za uvrščanje v naravnih rezultatih.

Po vzpostavitvi procesa optimizacije strani, se poleg boljših uvrstitev v organskih rezultatih posledica tega dejanja pozna tudi na dejstvu, da se v sklopu oglaševanja na Googlu izboljšuje ocena kakovosti ključnih besed, kar posledično pomeni – cenejše višje pozicije oglasov in manjši CPA. 

Tako se torej dopolnjujeta Google oglaševanje in optimizacija strani. 

Mi smo tukaj zato, da za vas vodimo uspešno Google kampanjo in spletno stran optimiziramo, da bo le ta imela čim več relevantnega obiska vaših potencialnih strank. Če tudi vi želite doseči, da vaši potencialni kupci vašo ponudbo vidijo tako med plačljivimi kot tudi brezplačnimi rezultati, nas kontaktirajte.
Pokličite nas na 01 600 99 30, nam pišite na info@spletnik.si ali izpolnite kontaktni obrazec.

Pred tem lahko še preverite, kako se v iskalnikih obnese vaša spletna stran z Analizo spletne strani,

Srečno,

Andreja Ogrinc

spletnik-blog-google-oglasevanje-povecaj-obisk