Želite v letu 2017 prehiteti vaše tekmece in jih pustiti daleč za seboj?

Da je zelo tanka črta med uspehom in neuspehom na internetu vidim vsak dan. Na površje prihajajo nova inovativna podjetja, “odhajajo” pa tista, ki so se pomembnosti spletnega marketinga zavedla prepozno, ali pa nikoli.
Zavedati se tega, kako ti lahko določena dejanja, akcije, kakovostna vsebina dejansko povečajo prodajo in s tem na usta narišejo nasmeh, ni nobena umetnost. Je pa potrebno biti dojemljiv in imeti posluh za stvari, ki so nove (spletni marketing se vsekozi spreminja, prihajajo nove tehnologije, Google algoritem se osvežuje) in v katere je (zaradi skoraj da garantiranega pozitivnega učinka) potrebno kdaj tudi investirati čas in denar.

Prihaja prelom leta, bilance, določanje strategij, določanje proračuna …
čas v letu, ko je potrebno razmisliti kako naprej in ali ste dosegli oz. presegli zastavljene cilje.

Zato vam sedaj priporočam, da zajamete sapo in se vprašate, kaj je bilo v letošnjem letu slabega in kaj dobrega, vpeljete rešitve, da popravite te napake in na podlagi trendov, statistike in podatkov o prodaji izdelate načrt, s katerim lahko tekmece v letu 2017 “razorožite in premagate” z veliko prednostjo.

Se vam to zdi preveč optimistično? 🙂

Nasplošno pravijo, da vedno gledam na vse stvari ekstra optimistično, vendar lahko rečem, da me je to tako v športu kot tudi v poslu vedno peljalo po pravi poti. Prepričan pa sem, da spletni marketing deluje tudi malo karmično. Vsak vloženi trud in predvsem volja, da bi dosegel nekaj več, se ti lahko hitro poplača. Dokazano.

Ugotovite, kaj je bilo slabega in kaj dobrega.

Vsako podjetje ima svoje dobre in slabe točke. Tudi vaše. Lahko da pridobivanje kupcev štima, rezerva pa je pri realizaciji. Lahko, da ste superman v prodaji, ali pa imate vrhunski izdelek, vendar za vašo ponudbo ve premalo ljudi. Lahko, da imate in veliko obiska in znate prodajati, vendar pa se obiskovalci s strani odbijejo še preden pridejo do vas. Spoznal sem celo primer, kjer je podjetje imelo veliko klicev in veliko povpraševanj preko kontaktnega obrazca, pa se kar nihče ni javljal na telefon, hkrati pa so imeli tudi prepolni e-poštni predal. Pri njih je bil očitno problem, da imajo preveč posla. …Skratka, veliko je možnih kombinacij in sploh ni nujno, da ste zanič, lahko, da obstaja nekaj, kar vaše kupce zmoti in gredo raje drugam. Ali drugače, po drugi strani, če ste zelo uspešni pri prodaji, tudi takrat je dobro vedeti kaj točno je krivo, da se kupci “navdušijo” in zaključijo nakup ali vam pustijo svoj kontakt.

analizirajtePoiščite prave rešitve in jih implementirajte.

  • Če ste ugotovili, da na vašo spletno stran pride veliko obiskovalcev, vendar se ti “odbijejo” zaradi neosvežene vsebine in neodzivnosti strani na njihovo mobilno napravo, ukrepajte tako, da prenovite svojo spletno stran po zadnjih trendih. Podatke o stopnji odboja lahko dobite v Googlovi analitiki.
  • Če ste ugotovili, da veliko ljudi pride do kontaktnega obrazca, vendar jih malo odda svoj kontakt, preverite ali zato ni kriv predolg ali nedelujuoč obrazec. Lahko potestirate dve različni verziji obrazcev.
  • Če veliko ljudi odda svoj kontakt, pa je vseeno prodaja slaba, preverite kje v vaši proceduri in ekipi je tista slaba točka, ki zavira celo verigo. Če vas je v ekipi več kot 10, razmislite o prilagojeni CRM rešitvi. Ne smete dopustiti, da podjetje vodijo najslabši člani ekipe.
  • Če plačujete za oglasno kampanjo in ob tem merite, katere kreative in ključne besede so učinkoviti pri prodaji in kaj se zgodi s temi obiskovalci, izkoristite te iste besede in marketinška sporočila tudi za SEO optimizacijo strani za iskalnike, e-mail marketing, objave na socialnih omrežjih, itd.. Vpeljite več kanalov za pridobivanje obiskovalcev.

delo-ki-veseliTo je le nekaj idej, kako se lotiti analize in iskanja rešitev za to, da lažje načrtujete strategijo za naslednje leto.
Poanta je, da če začnete že z osnovnimi stvarmi (recimo prenovo strani) in vidite, da je nekaj začelo delovati, da ima efekt, da kar naenkrat pridobivate relevanten obisk in da se že pozna na prodaji, da avtomatično človeka povleče, pride optimizem, volja, da narediš še nekaj več, da dodaš še tistih pol urice več dela na dan.
Ko sem se še ukvarjal s športom, nam je trener vcepil, da naj raje naredimo eno skleco več kot pa eno manj. Pa smo bili najboljši v državi!

Bodite raje en korak pred tekmeci, pustite jim, da se učijo od vas, potem pa samo stopite na gas.

Če potrebujete kakršnokoli pomoč pri analizi vašega stanja in načrtovanju strategije za leto 2017, vam pri tem rade volje pomagamo.
Če je področje spletnega marketinga v vašem podjetju v statusu Quo, v hibernaciji, ali pa če menite, da ne dosega željenih ciljev, pustite, da vam pri tem svetujejo strokovnjaki.
Kontaktirajte nas kadarkoli med 8. in 17. uro preko telefona 080 33 39, e-maila info@spletnik.si ali se oglasite na kavici.

Veliko uspeha vam želim.

Uroš Bogdanović

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone