Home » Facebook » 7 načinov kako socialne dokaze uporabimo za povečanje prodaje preko spleta

7 načinov kako socialne dokaze uporabimo za povečanje prodaje preko spleta

Vsak pameten človek, ki dela v marketingu ve, da lahko socialni “dokazi” vplivajo na zvišanje stopnje konverzije na spletni strani. Zato velike svetovne znamke, kot so Amazon, WordPress, MailChimp in nekaj večjih slovenskih blagovnim znamk uporabljajo na svojih spletnih straneh “socialni dokaz”.

V današnjem članku si bomo pogledali kaj je socialni dokaz, kako uporabite socialne dokaze v svojem podjetju in 7 praktičnih primerov kako lahko tudi vi začnete uporabljati socialne dokaze za več konverzij na spletni strani. V marketingu uporabljamo socialne dokaze kot taktiko za lažje odločanje potencialnih kupcev, kar vodi v povečanje stopnje konverzije na spletni strani. Da pa ne bo vse skupaj zvenelo za lase privlečeno, sem uspela izbrskati tudi statističen podatek, ki pravi, da kar 70% potrošnikov pogleda ocene in ostale komentarje preden se odločijo za naročilo ali nakup (če govorimo o konceptu spletne trgovine). Še bolj prepričljivo je dejstvo, da so ocenjeni izdelki (in storitve) kar 12 krat bolj vredni zaupanja, kot tisti, ki take ocene ali komentarja nimajo.

Če povzamem – potrošniki si želijo dokaz od svojih vrstnikov, prijateljev in znancev ter ostalih uporabnikov in ne dokazov od blagovnih znamk.

Kaj je socialni dokaz?

To si boste najlažje predstavljali s pomočjo dveh primerov:

a.) restavracije imajo na voljo omejeno število miz in nemalokrat se zgodi, da morajo gostje čakati zunaj na prosto mizo. To kaže na dejstvo, da je restavracija izredno priljubljena saj mimoidoči uvidijo, da ljudje čakajo pred restavracijo za prazno mizo, kar v ostalih mimoidočih sproži občutek, da je na to mizo vredno čakati.

b.) pa še en zelo tipičen primer, ki se ga poslužuje vedno več lepotnih blagovnih znamk, sploh trgovin in ni, testirajo njihovo znamko ličili, predstavljajo nov izdelek na vseh svojih socialnih omrežjih. Pri nas je za tak socialni dokaz trenutno najbolj popularen in “bran” Instagram.

Socialni dokazi so vse okoli nas in so odlično orodje za promocijo vaše blagovne znamke. Le znati ga morate pravilno in ob pravem času uporabljati. Zato pa berite naprej saj sem za vsa našla 7 načinov, kako ga lahko izkoristite sebi v prid!

1. Mnenja strank

Tudi mi se tega socialnega dokaza veliko poslužujemo in enako svetujemo našim strankam. Mnenja strank so namreč tista, ki v sklopu vsebine na spletni strani v stranki vzpodbudijo občutek zaupanja čeprav se tega sploh ne zavedajo. Zato vestno zbirajte mnenja zadovoljnih strank in jih pogosto objavljate na socialnih omrežjih. Mnenja strank pa uporabite tudi na spletni strani, menjajte jih na nekaj mesecev, sploh če je vaš a ponudba taka, da se bodo kupci vračali na spletno stran. Mi smo šli še korak dlje in z našimi strankami posneli video izjave. Poglejte si kako kaj naše stranke pravijo o nas > izjave Spletnik zadovoljnih naročnikov

socialni dokaz, konverzije, več konverzij, konverzija na spletni strani, marketing, oglaševanje, oglaševanje z znano osebo, spletno oglaševanje, spletna prodaja, spletni marketing

2. Vključite znane osebnosti

Znane osebnosti in znani strokovnjaki iz vaše panoge so odličen vir za socialne dokaze, ki bodo vplivali na stopnjo zaupanja in stopnjo konverzije na spletni strani. V Sloveniji je praksa taka, da znani osebnosti pošljete svoj izdelek, ona pa ga predstavi in omeni na svojem socialnem omrežju. Seveda je pomembno, da najdete take osebe, ki so kakorkoli povezane z vašo znamko, produktom in ki imajo lepo število sledilcev. Le tako bo glas segel v deveto vas. V tujini pa večje blagovnem znamke, ki razpolagajo v večjimi oglaševalskimi proračuni znane osebnosti najamejo, da nosijo njihove spodnjice, pijejo njihovo pijačo (čeprav zaradi manekenske kariere v resničnem življenju ne naredijo niti požirka).

socialni dokaz, konverzije, več konverzij, konverzija na spletni strani, marketing, oglaševanje, oglaševanje z znano osebo, spletno oglaševanje, spletna prodaja, spletni marketing

3. Študije primerov

Medtem, ko so socialni dokazi bolj neformalna oblika komunikacija, so študije primerov namensko bolj formalne oblike. To pa zato, ker tak način vsebine zagotavlja visoko avtoriteto napisanega. Kar posledično vpliva na tiste bolj zahtevne stranke, ki jim socialni dokaz z znano osebo ne povzroči, da bi se zato njihova stopnja zaupanja zvišala. Določeni potrošniki so bolj nagnjeni k temu, da zadeve preučijo bolj v podrobnosti in si vzamejo časa kot tisti, ki jim je dovolj, da je soseda tudi zadovoljna za novo kremo proti gubam.

Primer: Študija primera Benč šport

4. Objava v medijih

Je bil vaš izdelek kdaj objavljen v medijih, na televiziji, radiu? Kljub temu, da te kanali niso več prvotnega pomena za oglaševanje imajo še vedno svojo moč. In vi jo lahko izkoristite sebi v prid! V poštev pridejo tudi objave v tiskanih medijih, revijah, časopis. Izkoristite vse svoje objave na drugih kanalih, saj bo tudi zelo vplivalo na stopnjo zaupanja potrošnikov. In seveda na koncu dneva na stopnjo konverzije! Objave iz ostalih medijev delite na svojih socilanih omrežjih, na svoji spletni strani in tako omogočite, da bodo objave videli tudi tisti, ki teh medijev ne spremljajo.

5. FOMO marketing – strah pred izgubo “izdelka”

Ravno te dni sem dobila povabilo na trening telovadbe, kjer pa je število mest omejeno – seveda. In ko sem iz radovednosti kliknila na prijavnico je bila prečrtana številka 21 (mest) saj so jih imeli na voljo samo še 5. Pa je to res? Čisto vseeno je, važno je, da trik deluje. Ljudje bomo namreč z večjo verjetnost nekaj kupili/naročili če bomo vedeli, da nam tega produkta lahko zmanjka pred nosom. Enako je s časovno omejitvijo – akcija traja samo do konca tedna, črni petek bo samo na točno določen petek.

6. Logotipi strank (podjetiji)

S prikazom logotipov vaših naročnikov/kupcev boste dali potrošniki vedeti, da če so se ta podjetja odločila za vas, da ste skoraj sigurno vreden tudi njihovega zaupanja. Sploh če uporabite logotip priznanih, večjih blagovnih znamk, ki nekaj veljajo v našem prostoru. Logotipi bodo vplivali na dober občutek potrošnika v fazi nakupne odločitve.

socialni dokaz, konverzije, več konverzij, konverzija na spletni strani, marketing, oglaševanje, oglaševanje z znano osebo, spletno oglaševanje, spletna prodaja, spletni marketing

7. Varen nakup

S tem, ko boste v košarico dodali značko “varen nakup” bo znatno vplivalo na povečanje vaše prodaje v spletni trgovini. Že tako imamo potrošniki malo težav z zaupanjem kar katerikoli spletni trgovini, sploh ko gre za plačevanje s kreditno kartico, zato je še toliko bolj pomembno, da že jutri v košarico namestite značko! Statistika A/B testiranja nam je pokazala, da so je stopnja nakupa v spletni trgovini dvignila kar za 42% v košarici, kjer je bila značka/certifikat.

Glavni namen tega članka je, da se zavedate pomembnosti socialnih dokazov in da čim prej naredite korak naprej. Premislite kateri je tisti pristop, ki najbolj ustreza vaši filozofiji in se podajte v akcijo. A ne obupajte, če pristop, ki si ga boste izbrali ne bo deloval, to še ne pomeni, da zadeva ne deluje. Izberite novega.

Če pa bi radi, da se namesto vas odločimo mi, potem nas pokličite na 01 600 99 30, nam pišite na info@spletnik.si ali izpolnite kontaktni obrazec!

Srečno,

Andreja Ogrinc