Še niste PRVI na Googlu? Preverite zakaj ne in kako to odpraviti.

seo_prvo_mesto

Je vaša spletna stran optimizirana za iskalnike? Kako visoko je vaša spletna stran na iskalniku Google za seznam ključnih besed? Ali vaša konkurenca izvaja optimizacijo? In najbolj pomembno vprašanje – zakaj se vaša spletna stran ne uvršča na prvo stran rezultatov na Googlu?

Vse to boste danes lahko z nekaj kliki izvedeli brezplačno. Zakaj? Ker se danes podjetja niti ne zavedajo kako kvalitetno spletno stran imajo, kje so rezerve in kaj počne njihova konkurenca. Za ta namen smo vam omogočili, da si povsem brezplačno in brez obveznosti analizirate vašo spletno stran.

Kdaj je spletna stran kvalitetna?

Seveda se uspešnost spletne strani najpogosteje meri v prihodku, ki je posledica kvalitetne spletne strani. Ni pa to edini pokazatelj! Če previsoka cena produkta na spletu rezultira v slabo prodajo, to ni posledica ne kvalitetne spletne strani. Kaj torej je kvalitetna spletna stran?

Kvalitetna spletna stran pokriva vse od naslednjih točk:

  1. spletna stran se uvršča med prve rezultate na iskalniku Google
  2. spletna stran je pregledna (vsaka potencialna stranka v prvih 3 sekundah najde iskan produkt)
  3. spletna stran se hitro odpira
  4. spletna stran omogoča jasen in kratek nakupen proces
  5. spletna stran nudi kvalitetno (jasno, razumljivo, kratko) vsebino
  6. spletna stran je uporabniku prijazna tudi na telefonu in tablici

To je 6 točk, ki se v prihodnosti nikoli ne bodo spremenile, zato predlagam, da jih podrobneje razdelamo.

“Zakaj nis’m prvi na Googlu?”

Ker vaša spletna stran ni dobro optimizirana za iskalnike – pika. Vas zanima kaj morate še narediti in kakšno je trenutno stanje splete strani? Kliknite na povezavo www.analiziraj.spletnik.si, kamor vpišite svojo domeno in počakajte na analizo spletne strani.

  1. V prvem delu lahko vidite ali je vaša spletna stran sploh vpisana v iskalnik Google in koliko podstrani iskalnik zazna. Če vam analiza ne zazna podstrani, potem kliknite na https://www.google.com/addurl in vpišite spletno stran v iskalniku.seo, seo optimizacija, optimizacija spletne strani, optimizirana spletna stran, analiza spletne strani, analiziraj spletno stran, seo analiza, analiza seo strani, seo stran, optimizacija za iskalnike
  2. Drugi del vam pove, kako dobro je narejena “onsite” optimizacija strani (optimizacija na spletni strani) z naslovi strani, vsebine, meta opisi in koliko imate nedelujočih povezav (to je povezava, ki vodi na prazno “404” stran). Tu je dobro, da imate procent čim višji (povsod 100% pomeni, da so vaši naslovi ravno prav dolgi, se ne ponavljajo in nikjer ne manjkajo).
    seo, seo optimizacija, optimizacija spletne strani, optimizirana spletna stran, analiza spletne strani, analiziraj spletno stran, seo analiza, analiza seo strani, seo stran, optimizacija za iskalnike
  3. Naslednji del je “offsite” optimizacija (optimizacija izven spletne strani), torej koliko povezav imate iz vaše spletne strani na drugo spletno stran in obratno. Večja kot je mreža povezav, (na večih spletnih straneh kot je objavljena vaša spletna stran) lažje se spletna stran uvršča med prva mesta na Googlu. Vsaka spletna stran bi tu lahko imela vsaj 20 povezav iz najmanj 7 različnih spletnih strani.seo, seo optimizacija, optimizacija spletne strani, optimizirana spletna stran, analiza spletne strani, analiziraj spletno stran, seo analiza, analiza seo strani, seo stran, optimizacija za iskalnike
  4. V nadaljevanju naše orodje predvideva vaš obisk na spletno stran skozi naravne rezultate, glede na vašo pozicijo na Googlu. Povprečen čas obiskanosti naj bo več kot 3 minute, stopnja odboja pa ne sme biti višja od 50%. Točne podatke si poglejte v vašem Google Analytics-u ali pa nas pokličite na 01 600 99 33, da vam pomagamo pri vzpostavitvi merjenja.

Najpomembnejša točka analize

To je del z imenom “mobile” Če spletna stran še ni narejena v odzivnem dizajnu, potem je ta analiza za vas odveč. Zakaj? Ker morate spletno stran najprej prenoviti v odzivno različico in tudi pri tem vam lahko naša ekipa pomaga.

https://spletnik.si/blog/2016/05/10/kako-zmanjsati-stopnjo-odboja-na-spletni-strani/

Vas zanima kako uspešno spletno stran ima vaša konkurenca?

Potem na vrhu analize kliknite na “optimizirajte stran takoj”, izpolnete obrazec in se prijavite v Spletnik RankingCoach. S tem orodjem boste:

  1. spremljali napredek optimizacije

seo, seo optimizacija, optimizacija spletne strani, optimizirana spletna stran, analiza spletne strani, analiziraj spletno stran, seo analiza, analiza seo strani, seo stran, optimizacija za iskalnike

2. spremljali uspešnost vaše konkurence

seo, seo optimizacija, optimizacija spletne strani, optimizirana spletna stran, analiza spletne strani, analiziraj spletno stran, seo analiza, analiza seo strani, seo stran, optimizacija za iskalnike

3. pogledali trenutno stanje in izmerili potencial, ki ga ima vaša spletna stran na Googlu (tj. koliko je iskanja po vaših relavantnih ključnih besedah)

seo, seo optimizacija, optimizacija spletne strani, optimizirana spletna stran, analiza spletne strani, analiziraj spletno stran, seo analiza, analiza seo strani, seo stran, optimizacija za iskalnike

Če torej želite o pozicioniranju vaše spletne strani izvedeti več in prisotnost še nadgraditi, lahko izbirate med 2 možnostmi: sami zavihajte rokave in sledite navodilom Spletnik rankingCoach-a pod zavihkom “tasks” ali pa izpolnite kontaktni obrazec, nas pokličite na 016009933 oziroma nam pišite na info@spletnik.si, da vam pomagamo izstreliti  vaše spletno mesto na sam vrh iskalnika Google!

Uspešen spletni nastop vam želim, 

Matjaž Sedlar

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone