6 mitov o optimizaciji za katere je bolje, da ostanejo v letu 2016

Naučite se na napakah drugih, tega NE počnite v letu 2017

Google svoj algoritem za razvrščanje spletnih strani na iskalniku spremeni večkrat dnevno, s tem pa se večkrat dnevno spreminjajo tudi pravila igre optimizacije. Nemogoče, včasih celo nesmiselno je poznati vsako spremembo, obstajajo pa mejniki, ki jih je dobro poznati, če optimizirate spletno stran. Zakaj? Da vas konkurenca ne “povozi”! Morda bo Google vašo stran kmalu označil kot nevarno, morda nikoli ne boste prišli do prvih rezultatov na Googlu, morda se boste optimizacije v letu 2017 lotili napačno – vse zaradi mitov, ki kradejo vaš čas! Ali pač.

1. Svojo spletno stran moram potrditi na Googlu

Ideja o vpisu svoje spletne strani v Google Search konzolo je brez smisla. Če na splet lansirate novo spletno stran, pa to ne vpišete v iskalnik, niste nič zgubili. Google vas bo našel v vsakem primeru, s pomočjo spletnih pajkov, če le obstaja vsaj 1 link iz tuje spletne strani na vašo.

Google spletni pajki namreč začnejo s pregledom le peščico spletnih strani, nato sledijo linkom usmerjenim iz spletne strani na drugo, itd., vse dokler ne preiščejo celotnega spleta.

2. Povezave (Linki) so pomembnejši od vsebine

To je zgodovina – večja kot je bila mreža povezav na spletni strani in zunaj spletne strani, uspešnejša je bila vaša optimizacija. Kaj pa kakovost povezav? Google je maja leta 2013 spremenil svoj algoritem in s tem spremenil igro: “kakovost povezav je pomembnejša od količine”. S plastičnim primerom razloženo – če je vaša spletna stran omenjena na 24ur.com, iz tam pa povezava do vas, je to za optimizacijo veliko bolje kot 40 povezav iz nerelavantnih in neobiskanih blog-ov. Seveda, če gre za kakovostno (follow) povezavo iz dobro obiskane podstrani z veliko Link Juice-a.

3. Varna povezava na spletni strani ne vpliva na SEO

Ste kdaj opazili, da se URL naslov včasih začne z “http://” včasih pa z “https://”? Dodaten “s”, pomeni da je spletna stran varna; podatki med vami in strežnikom so zakodirani, zato hekerji v to povezavo ne morejo vstopiti.

Google je že avgusta 2014 opozoril na pomembnost tega protokola pri uvrščanju spletnih strani na iskalniku, ko je le 1% vseh spletnih strani SSL protokol dejansko lansiralo.

POZOR! Danes (januar 2017) brskalnik Chrome že jasno označi vse spletne strani s “http” povezavo kot NEVARNO, zato je čas, da nas pokličete na 016009933, da vam uredimo varno povezavo. To lahko spletno stran uvrsti višje na Googlu.

4. Meta opisi imajo izjemen vpliv na razvrščanje spletnih strani na Googlu

Meta opisi so HTML elementi, ki spletnim pajkov razločijo vsebino spletne strani. Sliko ali video na spletni strani seveda Google ne more prepoznati, zato za tem stoji meta opis, ki Googlu pove kaj slika predstavlja.

Meta opisi nimajo velikega vpliv na razvrščanje spletnih strani na iskalniku Google! Sicer je meta naslov in meta opis viden na iskalniku kot rezultat iskanja (slika desno), kar lahko vpliva na to, ali bo nekdo kliknil na vašo spletno stran ali ne, sicer pa na razvrščanje ne vpliva. Meta opis slike s ključnimi besedami ima skoraj enako težo kot dodatna 2 stavka na spletni strani.

5. Domača stran potrebuje ogromno vsebine

Imate spletno stran in delate optimizacijo. Prvo kar vam pade na pamet je “vsebina” in druga “povezave”. Zakaj? Ker že vrabci na vejah čivkajo, da je vsebina na spletni strani izjemno pomembna in ker vemo, da je optimizacija nekako povezana z nekimi povezavami.

Kaj zato naredite? Spletno stran (vključno z domačo stranjo) zapolnite do konca in kmalu boste prvi na Googlu. NAROBE!

Glejte z Googlovimi očmi. Google želi, da uporabnik iskalnika čim prej dobi željeno vsebino, ki mora biti kvalitetna.

Vsebina mora imeti:

  • jasen klic k akciji,
  • besedilo mora biti jasno in ne predolgo,
  • izpostavljena mora biti vaša lokacija (če poslujete lokalno) , telefonska številka,
  • itd.

Če temu sledite, z optimizacijo ne morete zgrešiti. Spletna stran torej ne sme biti polna vsebine, niti to ne pomaga pri optimizaciji, je pa pomembno, da je prijazna do uporabnika. Poleg tega ne pozabite, da ima mreža kvalitetnih povezav na spletni strani tudi izjemen pomen.

6. Google ne bo nikoli vedel, če imam slabo mrežo povezav

Ja, vedel bo!

Ravno tako kot Božiček ve, če ste bili pridni ali ne, kot zobna vila ve, če ste izgubili zob in starši vedo, če ste opravili domačo nalogo, tudi Google ve kaj počnete.

Delate optimizacijo “na hitro”? Želite prelisičiti Google? Gradite mrežo šibkih povezav, pa upate, da to Google ne ugotovi? Veste kaj je Google?
Sedaj veste, kaj so najpogostejša zmotna prepričanja povezana z optimizacijo. Ne stojte križem rok in začnite z optimizacijo že danes. Verjamem, da veste kako pomembno je višje uvrščanje na iskalniku Google, zato si jo sami optimizirate preko našega SEO orodja, ali pa nas pokličite na 016009933, nam pišite na info@spletnik.si oziroma izpolnite kontaktni obrazec, da vam pri optimizaciji pomagamo mi.

Uspešen spletni nastop vam želim,
Matjaž Sedlar

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone