Google oglaševanje ne deluje

Neznanje je sovražnik številka 1. V nas vzbuja dvome in rojeva mite. Tokrat se bom osredotočil na mite, ki krožijo o Google oglaševnju. V zadnjem času velikokrat slišim; “Moje stranke ne uporabljajo interneta, zato se oglaševanje na Googlu ne izplača”

A res? Moja 80 let stara babica uporablja pametni telefon in ima tablico, zato, da brska po spletu, išče recepte in mi sledi na Facebooku. Tako da, ugovora, da “moje stranke niso na Googlu” nikakor ne morem sprejeti.

babica-in-racunalnik

1. “Google oglaševanje je predrago”

Vse prevečkrat slišimo “Oglaševanje na Googlu je kot metanje denarja skozi okno” ali pa “Oglašuješ na Googlu? Haha, lahko se posloviš od svojega proračuna.”

Ja, res je, oglaševanje na Googlu stane. Ampak tudi odhodi na sejem, TV oglaševanje, billboardi … stanejo. In stanejo veliko.  A vendar v verodostojnost teh, zastarelih, kanalov oglaševanja nihče ne dvomi. Nihče se ne sprašuje koliko novih kupcev sem pridobil s TV oglasom? Ne, ker TV oglaševanje deluje. Ker ljudje gledamo TV in samo čakamo, da so na vrsti reklame, da lahko kupimo vse kar nam prodajate.

Oglaševanje na Googlu, ki vam v naprej ponuja vpogled v to, koliko vas bo kampanja stala, koliko potencialnih kupcev bo kliknilo na vaš oglas in kakšna je cena za zakup ključne besede, pa je nesmiselno metanje denarja skozi okno. Je predrago in neučinkovito.

Seveda, nerazumevanje in nepoznavanje platforme na eni strani in slepo  zaupanje “strokovnjakom”, ki vam obljubljajo nemogoče za samo 50€ na mesec, pripelje do tega, da je oglaševanje na Googlu nesmiselno, drago in neučinkovito.

In ja, na ta način se lahko poslovite od vašega marketinškega proračuna in zaključite, Google oglaševanje ne deluje.

2. “Ljudje ne klikajo na oglase”

Da odgovorim na ta pomislek, moramo na zadevo pogledati skozi prizmo denarja. Koliko denarja mislite, da zasluži Google v enem dnevu?  Milijon? 10 milijonov? Ne, Google dnevno ustvari 100 milijonov prometa od ljudi, ki klikajo na oglase. In če vzamemo, da je povprečna cena na klik med 1€ in 2€, to pomeni, da kar 50 milijonov ljudi dnevno klikne na oglase. Se pravi, ljudje klikajo na oglase.

3. “Ljudje, ki kliknejo na moj oglas nikoli ne opravijo nakupa”

Zavedam se, da je to resen problem in da je marsikdo od vas prišel do podobne ugotovitve. Leta 2013 je do enakega zključka prišel tudi spletni velikan eBay, ko je izjavil, da “Google oglaševanje ne deluje”. Lahko si predstavljate, kakšen val posmeha je požel s to izjavo.

Zakaj?

Velikorat se zgodi, da je glavni razlog, zakaj ne pride do konverzije, dejstvo, da je vaš AdWords račun popolna zmešnjava. Morda zato, ker zakupujete ključne besede, katerih doseg je preširok. Morda zato, ker ključne besede niso relavantne za vaš posel. Morda zato, ker ne uporabljate “negativnih” ključnih besed, da se “zaščitite” pred nepomembnimi iskanji.

Vaši oglasi niso relavanti.

Nujno je, da se vaše zakupljene ključne besede ujemajo z oglasom in da se oglas ujema s pristajalno stranjo, kamor vodite vaše potencialne kupce. Vzemimo primer. Recimo, da oglašujete superge za odbojko, oglas pa potencialnega kupca vodi na pristajalno stran z izdelki za kampiranje. Nič čudnega, da se potencialni kupci od vaše pristajalne strani odbijajo. Se vi nebi, če bi naletli na oglas, ki ponuja nekaj, na pristajalni strani, pa ni ne duha ne sluha o tem.

Ne izvajate remarketinga

Remarketing vam omogoča, da potencialnega kupca opominjate na vašo ponudbo, tudi takrat, ko ta zapusti vašo spletno stran ali trgovino. 

4. “Nimam časa”

Zadnji v seriji ugovorov, ki jih prepogosto slišim je, da nimam časa, da bi se ukvarjal s svojo Google oglasno kampanjo. Resnici na ljubo je ta edini, ki ga sprejemam. Zato ker se zavedam, da je vodenje lastnega podjetja naporno, od človeka terja ves njegov čas in na koncu dneva res zmanjka časa, da bi se učil o trikih, ki pospešujejo prodajo z Google oglasi ali posvečal čas optimizaciji že obstoječih oglasnih kampanj.

Zato pa je pomembno, da imate partnerja, ki razume vaš posel, razume vaše cilje in jih je pripravljen uresničiti.

Lepo vas pozdravljam,

Tilen

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone