10 minut, ki bo spremenilo vaš pogled na oglaševanje

Danes je čas najpomembnejša dobrina in le redki si lahko privoščijo, da z njim razpolagajo tako, kot si želijo. Vsi ostali moramo svoj čas dobro organizirati, zato je še kako pomembno, da čas, ki ga namenimo učenju nečesa novega, ni izgubljen.
Da pa čas ne bo izgubljen se moremo naučiti nekaj kar nam bo koristilo in kar bomo lahko aplicirali na svoj posel. Nekaj, kar bo v nas vzbudilo “Aha” moment. Saj veste, to je tisti moment, ki nas žene, da naredimo nekaj novega. Nekaj, kar lahko popolnoma spremeni naš posel in nekaj, kar lahko naš posel obvaruje.

Danes ne nameravam trošiti vašega dragocenega časa, ne, danes, tako kot vedno, vam želim pomagati. Želim, da čas, ki ga inverstirate v prebiranje mojih besed prinese rezultate.

Zato sem se odločil, da vam razrežem Blažev video in predstavim vsak del posebaj. V tokratnjem videu je Blaž razbil vse mite, ki krožijo o glaševanju z namenom, da vam pove kateri način oglaševanja je za vaše podjetje najprimernejši in zakaj.

1. Oglaševanje z letaki

2. Oglaševanje na radijskih postajah

3. Oglaševanje v časopisih

4. Billboard oglaševanja

5. TV oglaševanja

6. Sejmi

Oglaševanje je investicija, ni strošek, zato je pomembno, da imate vse informacije, ki jih potrebujete, da sprejmete pravo odločitev. Takšno, ki bo koristilo vašemu poslu.

Pokličite nas na: 080 33 39 ali nam pišite na: info@spletnik.si

Pogumno!

 

Tilen

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone