Kako postati zvezda stalnica spleta?

Veliko je takšnih, ki vam ponujajo neverjetno ceno – samo 0,70€/ dnevno in vaša spletna stran se bo čudežno pojavila na prvi strani naravnih zadetkov v iskalniku Google.V resnici se to ne bo zgodilo.

Je že res, z Google oglasi boste čez noč postali zvezda prve strani iskalnika, a vendar, samo z optimizacijo boste tam tudi ostali. Danes namreč ni dovolj, da imate samo zakupljene ključne besede, preko katerih izpostavljate svoje izdelke ali storitve, ne, danes morate svoje podjetje izpostaviti na prvih mestih med naravnimi rezultati. Zakaj? Zato ker samo 30% ljudi, ki išče vaše izdelke ali storitve, klikne na oglas, ostalih 70%,  bo kliknilo na prve štiri naravne zadetke. A vendar, zakup ključnih besed je nujen, ko želite čez noč svoje podjetje izpostaviti pravim kupcem (tisti, ki se zanimajo za nakup vaših izdelkov ali storitve), v kolikor pa si želite zgraditi uspešno zgodbo, ki bo prinašala rezultate na dolgi rok, pa je investicija v optimizacijo, nujna.

seo.optimizacija-spletnih-strani

Ker pa je optimizacija tema, o kateri čivkajo že ptički, vsaj tisti, ki se zadržujejo v bližini t.i. “super marketinških agencij”, je tudi informacij in ponudb glede optimizacije “malo morje”. In ja, veliko je takšnih, ki vam ponujajo neverjetno ceno – samo 0,70€/ dnevno in vaša spletna stran se bo čudežno pojavila na prvi strani naravnih zadetkov v iskalniku Google.

V resnici se to ne bo zgodilo. V resnici se optimizacija spletnih mest izvaja na dolgi rok. Pri nas se tega še kako zavedamo, zato se optimizacije spletne strani lotimo resno in pri tem ne ubiramo bližnjic, ampak jo izvajamo na daljši rok. Edino tako lahko pridobimo in utrdimo željene pozicije, ki so še kako pomembne pri pridobivanju obiskovalcev in spreminjaju teh v kupce.

Na tak način optimizacijo spletne strani izvajamo za Tesarstvo Kregar. In kot si lahko preberete v naši študiji primera, se uspeh ni zgodil čez noč. Ne, uspeh je posledica premišljene startegije, ki smo jo izvajali v sklopu on-site in off-site optimizacije.

Kako se lotimo optimizacije spletne strani?

Za začetek analiziramo trenutno stanje spletne strani in njenih pozicij, preverimo v kakšni panogi se podjetje nahaja in kakšna je vaša konkurenca. Na podlagi analize naredimo načrt in si zastavimo cilje, ki jih s optimizacijo želimo doseči. V sklopu on-site (tj. prve faze) optimizacije uredimo strukturo spletnega mesta in URL naslovov, uredimo naslove, vsebino in meta podatke ter omogočimo komunikacijo med iskalniki in vašim spletnim mestom. Podjetju Kregar smo spletno stran prenovili mi, zato smo on-site optimizacijo uredili tekom prenove.

tesarstvo-kregar-naravni-zadetki

Cilj optimizacije: biti med prvimi naravnimi zadetki v iskalniku

V sklopu druge faza optimizacije (tj. off-site optimizacija), začnemo s pridobivanjem relavantnih povezav na vašo spletno mesto, tako, da najprej odstranimo škodljive povezave in poskrbimo za nove, kvalitetne. Takšne, ki višajo vašo pozicijo.

Kot sva omenila že na začetku, bistvo optimizacije ni v tem, da vas s triki v 14 dneh spravimo na prva mesta v iskalniku Google, ne, bistvo optimizacije je, da s kvalitetnimi povezavami in urejeno spletno stranjo pridete na prva mesta in tam tudi ostanete. Vse skupaj pa se začne z analizo spletne strani.

Analiziraj svojo spletno stran in preveri v kakšnem stanju je.

Z analizo na prva mesta iskalnikov. Tam, kjer vam je mesto!

Gremo!

👊🏻👊🏻

Andreja & Tilen

Vir:

https://moz.com/blog/content-audit
https://moz.com/blog/seo-meta-tags
https://blog.hubspot.com/marketing/seo-basics-for-marketers#sm.00001jm3cytof2dxgqo6u43kht0o7

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone