Optimizacija za začetnike

osnove-optimizacije

Optimizacija za iskalnike oz. s tujko SEO (Search Engine Optimisation) je trenutno ena izmed najbolj vročih tem na področju digitala – z njeno pomočjo si lahko namreč zagotovite prva organska mesta na iskalnikih. V kolikor pa se v zadnjih nekaj letih s tem terminom niste srečali, imam danes za  vas SEO osnove, da v nekaj minutah nadoknadite zamujeno. Pred vami je pet točk, ki so tista najbolj osnovna podlaga uspešne optimizacije spletne strani.

1. Uporaba socialnih medijev

Socialni mediji iz dneva v dan pridobivajo na popularnosti. Skoraj vsak posameznik ima svoj Facebook, Twitter, Google+ ali Instagram profil. Vaša popularnost na teh straneh lahko pozitivno vpliva na SEO rezultate vaše spletne strani. SEO strategija mora vključevati vzpostavitev in negovanje vaše prisotnosti v družbenih omrežjih in konstantno interakcijo z vašim omrežjem. Vedno ustvarjajte relevantne in informativne vsebine, ki bodo pritegnile pozornost vaše socialne mreže, ta pa bo posledično objavljala povezave do vaših vsebin.

2. Relevantne vsebine

Googlovi algoritmi so tisti, ki določajo pozicije spletnih strani med organskimi zadetki. Ti algoritmi pa nam sporočajo, da ima Google raje strani z rednimi, relevantnimi in informativnimi prispevki, zato morajo lastniki spletnih strani ustvariti vsebine, ki bodo ustrezale tem kriterijem. Ne pišite zase, ne pišite za strokovnjake, ne pišite za iskalnike, pišite za uporabnika.

3. Iskanje preko pametnih telefonov

O odzivni spletni strani (= stran, prilagojena za vsako prenosno napravo) je bilo na našem blogu govora že ogromno, in ne brez razloga. Google favorizira pametnim telefonom prilagojene strani, saj ima le tako uporabnik v vseh pogojih lahko dobro uporabniško izkušnjo na strani in je zadovoljen z rezultatom, ki mu ga je Google ponudil. Imejte v glavi, da je tudi Googlu na prvem mestu uporabnik, zato mu za njegovo iskanje želi vrniti najkvalitetnejši možni zadetek. Odzivna stran ni trend, ampak nuja.

4. Personalizirani rezultati iskanja

Optimizacija spletne strani pomeni biti relevanten ne za vaše občinstvo, temveč za vsakega posameznika. Spletni iskalniki prilagajajo rezultate iskanja lokaciji iskalca in podatkom, ki jih pridobijo iz njihovih socialnih medijev. To pomeni, da morajo spletne strani vsebovati čim več informacij, na podlagi katerih lahko vašo spletno stran ponudi relevantnem iskalcu. Napišite o podjetju, navedite svoje podatke, napišite naslov(e). Manj tukaj ni več.

5. Stopnja konverzije

Spletna stran mora imeti tudi dobro stopnjo konverzije, kar pomeni, da mora obiskovalce spreminjati (konvertirati) v kupce. Kot taka je bolj relevantna iskalni poizvedbi in ima boljše možnosti za visoke pozicije. Vedno vključite slike in videe, ki pritegnejo pozornost obiskovalca. Na ta način bodo vaši obiskovalci na vaši spletni strani preživeli več časa in se seznanili z vašo ponudbo. Možnosti za kontakt z vami jim ponudite na vsakem koraku – več kontaktov, več možnosti za višje pozicije.

 

Spletni iskalniki se nenehno izboljšujejo ter konstantno spreminjajo algoritme za določanje pozicije spletne strani med rezultati iskanja. Nihče ne ve, kaj sledi jutri ali naslednji mesec, pomembno pa je, da je vaš SEO izvajalec z novostmi na tekočem in se tako vedno poslužuje zmagovalnih strategij. Sedaj, ko poznate osnove optimizacije, pa vam bomo primer takšne zmagovalne strategije na enem izmed naših SEO naročnikov predstavili v naslednjem tednu, ne pobegnite! 🙂

Uspešno optimiziranje vam želim,

Nuša

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone