- Razmišljajte strateško. Vaša spletna stran bi morala biti del splošnega marketinškega plana vašega podjetja.
- Izberite naslov vaše spletne strani ( URL), ki je intuitiven in lahko zapomnljiv. Ime vašega podjetja (če je kratko) ali ime vašega produkta, bo zadostovalo.
- Ime vaše spletne strani vstavite na tiskovine, vizitke, vrh vsakega pisma ali dokumenta, račune, predračune, pogodbe. Vključite ga povsod!
- Ne pozabite na medije, ki niso on-line. Torej pošljite kak »press-release« tudi časopisom, revijam, itd., zavoljo promocije vaše spletne strani.
- Predstavite se na sejmih in pišite članke za publikacije, ki se pojavijo v zvezi s sejmom. Tudi v tem primeru omenite naslov vaše spletne strani.
Podobni članki:
Kako bodo iskalniki našli mojo spletno stran?
Zakaj je pogostost povezav zelo pomembna za iskalnike?
12 najpopularnejših naslovov vseh časov
5 nasvetov za izboljšavo vaše spletne strani
15 najboljših tržnih prijemov v elektronski pošti
Kako Najdi.si indeksira in zakaj je spletnik.si – Izdelava spletnih strani, šele 6. strani
Kako optimizirati spletno stran za iskalnike
Zakaj je pametno, da svoje stranke obravnavate kot prijatelje