9 korakov za uspešno LinkedIn kampanjo

oglasevanje-na-linkedinu

Da ugotovite ali je LinkedIn pravi kanal za promocijo vašega posla, morate najprej ugotoviti kdo je vaše ciljno občinstvo in na katerih kanalih se zadržujejo.

Prihodki od oglaševanja na družbenih omrežjih so iz leta v leto večji. DCN poroča, da se je v tretjem kvartalu leta 2016 v Facebook oglase investiralo več kot 3 milijarde, kar postavlja Facebook na drugo mesto med oglaševalskimi platformami. Takoj za Googlom.

Samo v primeru, da ste se zadnja leta skrivali v jami vam je oproščeno, da ne veste kako pomembno je oglaševati svoj posel na Facebooku. Kaj pa na drugih družbenih omrežjih? Še posebej na LinkedInu?  

LinkedIn ima pred ostalimi družbenimi omrežji veliko prednosti. Za začetek naj omenim, da platforma ponuja zmogljivejšo targetiranje. A vendar, oglaševanje na LinkedInu ni namenjeno vsem. Da ugotovite ali je LinkedIn pravi kanal za promocijo vašega posla, morate najprej ugotoviti kdo je vaše ciljno občinstvo in na katerih kanalih se zadržujejo.

V primeru, da oglašujete “geeky” IT majice, je vaše ciljno občinstvo sestavljeno iz zaposlenih v tej industriji. LinkedIn ima recimo v Sloveniji več kot  1.000 aktivnih uporabnikov (v Angliji kar 24.000 tisoč) zaposlenih v IT industriji. Ali to pomeni, da je oglaševanje majic na LinkedInu najboljša izbira? Niti ne. Zato ker je LinkedIn (v osnovi) namenjen ljudem, ki iščejo novosti povezane s svojo industrijo in podjetjem, da svoje sledilce obveščajo o svojih novostih.

Buffer je v eni izmed raziskav ugotovil, da večina ljudi uporablja LinkedIn med 8 zjutraj in 4 popoldan, kar pomeni, da so na družbenem omrežju prisotni med delovnim časom, z namenom, da spremljajo novosti in sledijo novicam. To pomeni, da ljudje na LinkedInu ne kupujejo majic.

V kolikor vaše podjetje izdeluje programsko opremo namenjeno IT podjetjem, ki jim omogoča boljše projektno vodenje, je oglaševanje tega na LinkedInu več kot primerno.

9 korakov do uspešne oglaševalske kampanje na LinkedInu

Prvi korak: Ugotovite komu je namenjen vaš izdelek ali storitev – komu koristi?

Ugotovili smo, da ljudje uporabljajo LinkedIn v profesionalne namene, tako da, ugotovite komu je koristen vaš izdelek in v kateri industriji se ta nahaja.

IZBIRA-CILJNE-PUBLIKE_LINKEDIN

Drugi korak: Določite svoje ciljno občinstvo

Vračam se k svojemu primeru – programski opremi za projektno vodenje IT podjetji. V Sloveniji je preko 1000 aktivnih uporabnikov LinkedIna zaposlenih v tej industriji. Pričakovana cena na klik je med 3€ in 5€. Slaba praksa bi bila, da bi ciljali na vse, ki so zaposleni v industriji. Sicer bi se na ta način vaš oglas pojavljal veliko, a rezultatov nebi prinesel. Vse kar bi se zgodilo je, da bi vaš marketinški budget izhlapel, saj bi s takšnim oglaševanjem zajeli vse, tudi tiste, ki nimajo moči, da se odločijo za nakup vašega izdelka.

LinkedIn ponuja veliko možnosti za določanje vaše ciljne publike. Izbirate lahko med industrijo, velikostjo podjetja, nazivom, starostjo, spolom itn. Bolj natančni kot boste, bolj uspešna bo vaša kampanja.

Primer dobre prakse je ciljanje na vodje/direktorje IT oddelkov v podjetjih z več kot 50 zaposlenimi, saj so to ljudje, ki sprejemajo odločitve.

Zelo pomembno! Vključite se v LinkedIn skupine. Raziščite jih in ugotovite katere so za vaš posel najpomembnejše. LinkedIn skupine so osnova za vašo ciljno publiko. Na ta način boste videli kakšna vprašanja zastavljajo in s kakšnimi težavami se srečujejo, kar boste lahko izkoristili za izboljšanje vašega sporočila.

Tretji korak: Naj bo vaša vsebina pomembna

Vodenje generičnih kampanj sicer lahko prinese rezultate, a si možnosti izboljšate z vodenjem ciljnih kampanj, ki govorijo o preblemih s katerimi se soočajo vaši potencialni kupci. Samo te ustvarjajo dobiček.

Četrti korak: Naj bodo vaše objave pomembne.

Ustvarite vsebino, ki je kratka in jedernata. Prvič zato ker ljudje ne beremo dolgih objav in drugič zato, ker LinkedIn avtomatsko skrajša objave daljše od 25 besed in jih zaključi z “read more”. Če bistvo vaše objave ni razvidno v 25 besedah, obstaja velika verjetnost, da ga ljudje ne bodo videli. Buffer je ugotovil, da objave s fotografijo v povprečju dobijo kar 98% več komentarjev, objave z videom pa kar 2x več vščekov, deljenj, komentarjev.

Peti korak: A/B testirajte svoje oglase

LinkedIn vam omogoča, da vse svoje oglase A/B testirate. To je edini način, da ugotovite katero sporočilo, katera slika in kateri video prinaša najboljše rezultate.

Šesti korak: Pristajalna stran se mora skladati s kampanjo

Težaško delo je za nami. Uspelo nam je, da smo z oglasi ljudi pripeljali na spletno stran. Poskrbite, da bo vaš trud poplačan in vaša investicija dobičkonosna. Pristajalna stran mora poskrbeti za dobro uporabniško izkušnjo, sporočati mora vse kar potencialnega kupca zanima in imeti gumb, ki jasno kliče k akciji in podpira vašo oglaševalsko kampanjo. Naj si gre za to, da obiskovalec prebere blog zapis, vas kontaktira, prenese priročnik ali kupi izdelek.

Sedmi korak: določite svoj budget

LinkedIn kamapnja je za razliko od Google PPC kampanje, dražja, s to razliko, da bodo LinkedIn oglase videli samo ljudje, ki si vaše oglase želijo. V kolikor razpolagate z omejenimi sredstvi, vam svetujem, da svoje ciljno občinstvo razdelite na manjše skupine, ali pa da skrajšate čas kampanje. Recimo da imamo 250€ mesečno. Namesto, da vodite kampanjo mesec dni (kar predstavlja 8,30€ dnevno), skrajšajte kampanjo na dva tedna in povečajte svoj dnevni vložek na 16,30€

Osmi korak: Spremljajte rezultate vaše kampanje

Zelo pomemben vidik vseh oglaševalskih kampanj je spremljanje rezultatov. To je edini način, da ugotovite kateri oglas deluje in katera ciljna skupina je najprimernejša za promocijo vašega posla. Ob enem pa vam bo spremljanje rezultatov pomaglo pri nadaljnih odločitvah. Natančno boste vedeli v kateri kanal investirati vaš marketinški budget.

Deveti korak: Učite se iz svojih napak.

Bodimo iskreni – vsaka kampanje ne bo uspešna in s tem ni nič narobe. Pomembno je, da se iz neuspešnih kampanj nekaj naučimo, zato je nujno, da vsako (tudi uspešno in zelo dobičkonosno) kampanjo analiziramo. Ugotiviti je potrebno kdo so ljudje, ki klikajo na naše oglase, od kod prihajajo, kaj delajo in na katerem položaju so. To je edini način, da napredujemo in ustvarjamo dobičkonosne kampanje.

 

Tilen

povezite-se-z-nami

 

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone
  • Branko Rakic

    Dober članek. Nisem še probal. Je za probat.

  • Branko, hvala za komentar 🙂
    Definitivno je LinkedIn oglaševanje učinkovit način kako pospešiti prodajo in izboljšati prodajne rezultate.

    Če vam pri tem lahko pomagam, mi pišite na [email protected]

    Uspešno!

    Tilen