Nakupi v spletnih trgovinah danes postajajo naš vsakdan. In če ste na strani prodajalca, si seveda želite, da je nakupov preko spleta čim več. In če ste kupec, potem sigurno a nezavedno iščete določene zakonitosti spletne trgovine, ki vas vodijo do nakupa.
Kaj je tisto, kar lahko več obiskovalcev spremeni v kupce?
- Omogočite obiskovalcu spletne trgovine, da vas v vsakem trenutku lahko kontaktira. Objavite telefonsko številko, pustite kontaktni mail in če je možno tudi obrazec za povpraševanje.
- Logo postavite v levi zgornji kot in ga naredite klikabilnega. Po kliku nanj bo obiskovalec prišel na vašo domačo stran.
- Pod logotip napišete kaj prodajate. Tako bodo obiskovalci v prvem hipu vedeli ali so na pravem mestu ali ne.
- Omogočite jim iskanje po trgovini. Tako jim olajšate brskanje po vaših policah, saj bodo lahko v nekaj kratkih korakih prišli do točno tistega izdelka, ki ga želijo kupiti.
- Spletna trgovina naj bo čim bolj enostavna in naj sledi vzorcem prodajno naravnanih spletnih trgovini, ki smo se jih do danes že vsi navadili. Ne izstopajte z novimi, zapletenimi strukturami!
- Klic k akciji! Če si res želite prodajati preko spletne trgovine, potem kljub temu, da je kupec že v trgovini, potrebujete bistvene elemente – klice k akciji. Na vsakem koraku kupca opozorite naj odda izdelek v košarico ali pa vam pošlje povpraševanje. Če ga ne boste motivirali, nakupa ne bo opravil.
- Ker smo ljudje vizualna bitja, poskrbite, da bodo slike in fotografije v vaši spletni trgovini čim boljše kvalitete. Vsak produkt opremite z več različnimi fotografijami, tako,da si bo obiskovalec lahko natančno predstavljal, kaj bo kupil.
- Bodite drzni in uporabite različno tipografijo. Seveda pri tem ohranite zdravo mero ustvarjalnosti, da bodo teksti še vedno berljivi.
- Omogočite obiskovalcem, da komentirajo izdelke. Tako se bo dober glas hitro razširil v deveto vas.
Vse to in še več dodatnih funkcionalnosti vam omogoča tudi platforma, na kateri mi izdelujemo spletne trgovine. Zato ne odlašajte in nas kontaktirajte zdaj!
Lep pozdrav,
Andreja Ogrinc