E-mail marketing – bazen informacij, v katerem bodo kupci želeli zaplavati večkrat!

Maj 19, 2010

Da je e-mail marketing obvezen del vašega posla, že dobro veste. Pomaga vam komunicirati z vašimi obstoječimi in potencialnimi naročniki, predvsem pa poskrbi za kontinuiteto ohranjanja stikov z njimi. Z rednim obveščanjem spomnite nase tiste, ki so že sodelovali z vami, ter potencialne kupce, ki še omahujejo z nakupom vaših izdelkov ali storitev.

Elementi e-mail sporočila

e-mailVprašanje, ki si ga zastavimo, torej ni, ali uporabiti e-mail marketing v poslu. Vsako podjetje iz vseh panog je namreč primerno za takšno komuniciranje. Več preglavic nam predstavlja odločitev, na kakšen način se bomo lotili e-mail marketinga. Predvsem je pomembna vsebina sporočila, ki odloča o uspešnosti e-mail obveščanja. Pri vsebini imamo največji manevrski prostor za zadovoljevanje potreb trženja. Če ste na samem začetku integracije e-mail marketinga v poslovanje, priporočam, da v koncept e-mail obveščanja vključite tudi svoje kupce. Povprašajte jih, kako pogosto in s kakšno vsebino bi želeli prejemati od vas e-novice. S tem jim boste pokazali, da spoštujete njihovo mnenje in pa čas, vrnili pa vam bodo s koristnimi informacijami, ki jih boste upoštevali pri vašem e-mail marketingu, ko se boste odločali o elementih, ki so podrobneje razloženi v nadaljevanju.

Premisliti moramo o naslednjih elementih e-mail sporočanja:

Frekvenca pošiljanja:

  • dnevno, tedensko ali mesečno;

  • običajna frekvenca je enkrat tedensko (ponedeljki in petki so za e-mail marketing manj primerni);

  • odvisno je seveda od vsebine sporočila.


Dizajn sporočila:

  • po prvih nekaj sekundah, ko vidimo e-mail sporočilo, najprej zaznamo obliko in barve sporočila, zato je ta element zelo pomemben;

  • podoba sporočila naj se sklada s celostno grafično podobo podjetja, saj bo močno vplivala na imidž podjetja;

  • skrbno izberite dizajn, saj ga boste uporabljali dlje časa.


Prejemniki:

  • bazo prejemnikov gradite preko kontaktnega obrazca na vaši spletni strani in na druge načine (nagradne igre, klubi zvestobe in podobno);

  • bazo razdelite na več manjših baz, vsaki od njih pa določite frekvenco in vsebino sporočila (upoštevajte njihove želje, po katerih ste jih predhodno vprašali);

  • s tem boste že na začetku izključili tiste, ki ne želijo prejemati e-novic.


Vsebina sporočila pa je element, ki bi ga rada posebej izpostavila. Omenila sem že, da bo odločilno vplivala na odziv prejemnikov na e-mail sporočila. Vsebina mora biti pripravljena na takšen način, da bo potencialni kupec komaj čakal na vaš e-mail.
Sama sem naročena na e-novice spletne strani, ki pokriva novice in informacije o iskalnem marketingu. Dnevno prejemam njihov e-mail in vsakič znova ga z veseljem preberem, saj ponuja celo vrsto koristnih člankov. Pravzaprav ga komaj čakam vsak dan od ponedeljka do petka. To naj bo vodilo tudi za vaše e-novice – kupcem pošljite vsebino, ki jih zanima. Povezana naj bo seveda z vašim poslom, ponudite pa lahko tudi več kot le novosti v vaši ponudbi. Spremljajte trende v vaši panogi in jih vključite v mailing, spodbudite jih k pisanju na vašem forumu, pišite strokovne članke, dodajte možnost komentiranja, video-vsebine … Če jim boste ponudili vsebino, ki jim bo razširila obzorja, bodo vaša e-mail sporočila z veseljem prebirali, priporočili pa vas bodo tudi svojim poslovnim partnerjem.
E-mail marketing je treba torej v poslovanje integrirati na globlji ravni kot samo elektronsko obveščanje, kot ga običajno razumemo. Tedensko ali mesečno sporočanje je naš oglasni prostor, način gradnje odnosov z naročniki na ekspertni ravni, pomagalo pri večanju strokovnosti in zaupanja, tudi kanal za raziskave o naročnikih … Uporabimo ga lahko tudi za pošiljanje voščilnic za rojstni dan in druge priložnosti.
Z malo kreativnosti torej pridemo do mnogo načinov, kako e-mail marketing aplicirati v naš posel. Kreativnost začinimo z našo strokovnostjo ter serviramo na unikaten način. Bon appétit!

Za dober in učinkovit e-mail marketing potrebujete tudi dober e-mail sistem. Newsletter.si vam pomaga doseči cilje e-mail marketinga. Preizkusite brezplačno in se prepričajte!

Želim vam lep dan in veliko uspeha!

Spletnik marketing

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.