Internetni guruji

Feb 5, 2008

Na svetu obstaja na tisoče gurujev internetnega marketinga, ki vladajo svetovnemu spletu.
Večina, če ne kar vsi, si grabijo velike denarje. Vprašanje pa je: Kako jim uspe? Ali res vozijo športne avtomobile in živijo v vilah zraven znanih osebnosti? Ali imajo zares gotovino spravljeno kar doma po omarah?
Večina se jih hitro povzpenja po družbeni lestvici. Obstaja veliko vprašanj in teorij o tem kako so začeli, kje so začeli, kaj so delali preden so postali bogati in slavni ( po internetnih standardih) in kaj imajo sploh skupnega.
Poskušal bom odgovoriti na ta vprašanja.
1. Mnogi guruji so le povprečni Mihci. Včasih pa so bili vrtnarji, pleskarji, socialni delavci, didžeji, glasbeniki, trenerji fitnesa, kuharji, učitelji ali pač nekdo iz srednjega ali nižjega razreda.
2. Tudi guruji sami zase pravijo, da so le »povprečno inteligentni«. Večina jih je začela z izdelavo spletne strani za nekaj, kar so znali že prej pred prihodom interneta. Torej za njihovo podjetje. Bili so tudi dovolj pametni, da so že takoj začeli z izdelavo seznama emailov, ki naj bi v prihodnje predstavljali potencialne kupce. Ti so nato kupovali izdelke in koristili storitve, vedno znova, ob tem pa so te izdelke ali storitve priporočili posredno ali neposredno novim potencialnim kupcem. Minilo je kar nekaj let in zdaj imajo t.i. guruji znanje za »Uspešen spletni marketing«.
3. Kar imajo vsi skupnega je: Imajo veliko bazo podatkov ljudi, ki jim lahko svoje storitve ali izdelke tržijo. Večina gurujev se zelo dobro pozna med sabo. Pogostokrat delujejo tudi v isti smeri, pridejo do ideje in jo nato zaupajo drugemu guruju, ki nato vzajemno koristi baze podatkov obeh podjetij. To pomeni, da so s tem baze podatkov ( e-maili) podvojene, potrojene, itd….do onemoglosti. Če se razumemo, Vsako podjetje ima torej koristi, ker lahko trži svoje izdelke ali storitve preko večih, že preizkušenih, kanalov. Temu se reče sodelovanje.
Izdelati morate torej lastni seznam e-mail naslovov. Veliko je načinov, kot sem že v mnogih člankih poudaril, in eden od teh je recimo pisanje takšnega članka, kot ga ravnokar berete. Ustvarite blog ali podstran, s katerim boste s pomočjo člankov postali »bolj zanimivi« ali pa vsaj »verodostojni«. Bralec si bo ustvaril sliko tudi preko takšnih prispevkov in vam morda še bolje zaupal. Sicer je to vedno »dvorezen meč«, a bolje prejeti negativno kritiko, kot pa sploh ne dati možnosti, da te nekdo spremlja in bere.
Temu bi se reklo: Eden od načinov za pridobivanje e-mailov potencialnih strank.Večja kot je vaša baza, več je možnosti, da si pridobite kupce, ki bodo lojalno kupovali v vaši »trgovini«.
Tako kot večina nas, so tudi guruji začeli takorekoč »iz garaže«. Začnite izdelovati lastno bazo e-mailov, preko katerih boste vašim kupcem ponudili, morda najprej nekaj brezplačno in nato svojo pestro ponudbo. E-mail marketing je najhitreje napredujoča metoda v marketingu, če ji lahko tako sploh rečemo. Glede na to, da vse bolj verjamemo internetu in da ponudbo vedno najprej preverimo tam, je to kot naročeno.
Potrebno je imeti dobro optimizirano, funkcionalno in privlačno spletno stran ali e-trgovino, kjer preko obrazcev za vpis e-maila, pridobivate nove potencialne kupce. Temu sledi e-mail kampanja, s katero dobesedno »izmerite«, kdo se zanima za vašo ponudbo. Klicati nekoga, za katerega veste, da je zagret, pa je verjetno za vse nas mačji kašelj.
Preizkusite Spletnik, morda pa ustreza ravno vam!
V primeru dodatnih vprašanj okoli izdelave ali prenove vaše spletne strani, nas lahko kontaktirate preko emaila info@spletnik.si ali preko telefona 080 33 39.

V sodelovanju z  data

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.