Kako povečati uspeh spletne trgovine z Google Analytics? Spletno trgovanje (ecommerce) je izredno konkurenčno področje in velikokrat se zgodi, da marsikatera podjetja težko ocenijo kako uspešna so. Ko ocenjujete uspešnost vaše spletne trgovine, se lahko odločite da analizirate: 1. obseg prodaje, ki ste jo ustvarili, 2. prihodek, ki ga je ustvarila vaša spletna ... 20. September 2017 Google Analytics, Izdelava spletnih trgovin, Povečanje prodaje 2,841 Views Preberi več »
Bounce Rate – Nevidno zlo, ki se lahko zažira v vaš posel Verjetno ni človeka, ki nebi vsaj slišal za Harrya Potterja, čeprav osebno menim, da ni človeka, ki si ni ogledal vsaj enega filma ali prebral ene knjige, o tem, s strelo na čelu zaznamovanem dečku, ki se tekom 8 filmov/7 knjig bori z zlom. Tistim, ... 8. February 2017 Google Analytics, Google oglaševanje 3,399 Views Preberi več »
Zakaj ljudje zapustijo vašo spletno stran? Danes ljudje vlagamo v Google oglaševanje, optimizacijo in druge vrste oglaševanja, da na svojo spletno stran pripeljemo nove potencialne stranke – vse s ciljem, da zvišamo količino nakupov ali oddanih povpraševanj na spletni strani. Kaj pa je razlog, da do tega ne pride? Eden od ... 29. November 2016 Google Analytics, Google oglaševanje, Izdelava spletnih strani, Marketing in prodaja, Povečanje prodaje 2,523 Views Preberi več »
Mikro momenti, ki so ključni za vašo prodajo! Pametni telefoni so za vedno spremenili naš način življenja, kar je za vedno spremenilo tudi naša pričakovanja do blagovnih znamk. Pametni telefon je razbil dan potrošnika na stotine delcev v realnem času, ki jim danes pravimo mikro momenti. In vsak ta mikro element ima za ... 6. September 2016 Google Analytics, Google oglaševanje, Marketing in prodaja 2,326 Views Preberi več »
Sledite tem 24 metrikam in garantirano boste povečali prodajo! V primeru, da redno prebirate naše članke, ali pa se pogovarjate z našimi svetovalci, potem smo vam verjetno že predlagali, da vzpostavite merjenje vaše spletne strani s pomočjo Googlove analitike. Namen tega seveda ni zgolj, da preverjate koliko obiska ima vaša spletna stran, temveč, da ... 24. August 2016 Google Analytics, Marketing in prodaja 2,405 Views Preberi več »
Kako nastaviti Nadzorno ploščo v Google Analytics orodju, ki je prilagojena vašemu poslu? Google Analytics orodje je brezplačno analitično orodje, ki omogoča vpogled v različne statistike vaše spletne strani, kot na primer koliko obiskovalcev je obiskalo vašo spletno stran, od kje so ti obiskovalci in celo koliko časa obiskovalci ostanejo na spletni strani. Če si želite naučiti več ... 30. May 2016 Google Analytics 2,045 Views Preberi več »
Kako izdelati spletno trgovino le v nekaj korakih in začeti s prodajo še danes Se tudi v vas že dalj časa poraja želja po prodaji preko spleta? Dejstvo je, da je spletna prodaja v porasti, saj je to izjemno učinkovit način prodaje in nakupovanja. Zaradi hitrega tempa življenja, se vsak izmed nas sooča s pomanjkanjem časa in tako vsak ... 30. May 2016 Google Analytics, Izdelava spletnih trgovin 9,646 Views Preberi več »
Kako zmanjšati stopnjo odboja na spletni strani? Stopnja odboja (po angleško “bounce rate”) je odstotek, koliko ljudi, ki obišče vašo spletno stran stran zapusti takoj – si ne pogleda nobene druge podstrani v sklopu vaše spletne strani. Namen skoraj vsake spletne strani je, da po obisku spletne strani obiskovalec naredi več kot ... 10. May 2016 Google Analytics, Google oglaševanje, Izdelava spletnih strani 3,406 Views Preberi več »
Kateri kupci so tisti, ki bi radi na vaši spletni strani zapravili največ? Nič lažjega! Če merite vašo spletno stran, ste že na pol poti k temu spoznanju. No, kako pa potem iz izmerjenih podatkov priti do tistih pravih, s pomočjo katerih lahko veliko privarčujete in hkrati usmerite investicijo tja kamor se najbolj splača? To pa si preberite ... 10. May 2016 Google Analytics, Izdelava spletnih strani, Marketing in prodaja 2,204 Views Preberi več »
Kako izmerimo prodajni lijak spletne trgovine s pomočjo orodja Google Analytics? Ko poskušamo ugotoviti, kako izboljšati konverzijo spletne trgovine, uporabimo Google Analytics, da vidimo, kaj se dogaja. Vsaka spletna stran ali spletna trgovina ima korake, ki jih morajo ljudje opraviti, da postanejo stranke. Ne glede na to ali se ljudje želijo prijaviti na vašo spletno storitev ... 16. April 2016 Google Analytics 2,495 Views Preberi več »
Kako ugotoviti, kateri vir obiska je za vašo spletno trgovino najboljši? Kategorija “pridobitev” je ena najpomembnejših metrik v Google spletni analitiki. S to metriko bomo učinkovito merili uspešnost naših oglaševalskih akcij, saj bomo z rezultati lahko še bolje razumeli uporabnike svojega spletnega mesta. 11. April 2016 Google Analytics, Google oglaševanje 2,316 Views Preberi več »
Kako vpogled v statistiko Google Analytics podeliti s sodelavci, klientom ali poslovnim partnerjem? Tokrat smo za vas pripravili navodila in nasvete za upravljanje in konfiguriranje računov, znamk in pogledov v vašem Google Analytics računu. Na vrhu strani v storitvi Google Analytics lahko kliknete Skrbnik ter upravljate in konfigurirate račune, znamke in poglede. 21. March 2016 Google Analytics 1,968 Views Preberi več »
S pomočjo Google analitike določite šibke točke vaše spletne strani Čeprav obstajajo številni dejavniki, ki sodelujejo pri gradnji močne, uspešne spletne prisotnosti za vaše podjetje, nekateri trdijo, da je ena izmed najbolj pomembnih kosov sestavljanke trden in bogat paket podatkov iz analitike, ki vam omogoča, da zberete dragocene informacije od vaših obiskovalcev. Brez teh podatkov ... 29. September 2015 Google Analytics, Ideje za izdelavo spletnih strani 2,333 Views Preberi več »
Dodajte Google Analytics v vašo spletno stran Google Analytics omogoča merjenje donosnosti naložbe v oglaševanje in sledenje vsebinam Flash, video vsebinam ter aplikacijam in spletnim mestom. Spremljanje statistike preko Googlovega orodja Google Analytics lahko vašemu poslu doda novo dimenzijo. 21. September 2015 Google Analytics 3,821 Views Preberi več »
Kako vzpostaviti merjenje spletne strani? Za merjenje spletne strani lahko uporabimo veliko orodij, tokrat pa vam bom pokazal, kako merjenje spletne strani ali spletne trgovine vzpostaviti s pomočjo mogočnega Googlovega orodja Google Analytics. Tega lahko uporabljate povsem brezplačno in brez omejitev. 16. June 2015 Google Analytics 3,263 Views Preberi več »
Tudi vi beležite povečanje obiska iz neznanega vira, bounce rate pa je poskočil kar na 100%? Se vam je zazdelo, da ste ob branju Google Analytics statistike opazili nenavadno povečano število obiskovalcev iz virov kot so Semalt, share-buttons in recimo darudar? Gre za spam robotke in pajke, ki obiskujejo vašo spletno stran. In jo največkrat tudi izredno hitro zapustijo. No, ravno v ... 28. April 2015 Google Analytics 3,078 Views Preberi več »
5 zmagovalnih preoblek za vašo vsebino, ki privlačijo in angažirajo obiskovalce Odkar ste postavili svojo prvo spletno stran, se iz leta v leto povečuje vaša želja po številu obiska. Tudi če o spletni analitiki ne veste prav nič, v vas sigurno tli želja, da bi za vašo spletno stran izvedelo vedno več ljudi. Kako to doseči? 11. March 2015 Google Analytics, Google oglaševanje, Marketing in prodaja 2,532 Views Preberi več »
Google analytics: slovar izrazov Google analytics je orodje, ki vam pomaga razumeti kaj uporabniki počnejo na vaši spletni strani in kako so na vašo spletno stran sploh prišli. Tisti, ki ste ga vsaj enkrat obiskali verjetno poznate kako obsežno in zakomplicirano to orodje je. Že v osnovno nastavljeni verziji ponuja ... 23. February 2015 Google Analytics 3,215 Views Preberi več »
Google Analytics: Maksimalno izboljšajte donosnost svojih marketinških kampanj! Predno ga vzamete zlahka, to ni enostaven podvig. Zato se izziva lotite počasi, osvajajte osnove polagoma, gradite trdne temelje in postopoma zvišujte donosnost svojih naložb do njihovega maksimuma. 20. October 2014 Google Analytics, Marketing in prodaja 3,133 Views Preberi več »
Donosnost marketinških investicij zavisi od tega kaj obiskovalci z našo vsebino napravijo Marketing je ribolov. Vi ves čas namakate trnek, na njega navežete različne vabe: plastične, svetleče, mesene, sladke, koruzne… Karkoli se spomnite, samo da bi premamili ribo, da se ji najbolj splača ugriz v vašo hrano. Še to ni dovolj, kupite celo več palic… Vlagate denar, ... 19. October 2014 Google Analytics, Marketing in prodaja 3,017 Views Preberi več »