Politika piškotkov

To spletno mesto za potrebe zagotavljanja funkcionalnosti košarice in zaključka nakupa uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.
Kliknite za več informacij o piškotkih.

Kako lahko s pomočjo viralnega marketinga in vašega mobilca v trenutku privabite na tisoče kupcev

Verjetno ste že slišali za viralni marketing. Ta seveda nima nič opraviti z virusi. To je metoda v marketingu, s katero vzpodbujamo ljudi, da našo ponudbo ali določeno marketinško sporočilo (e-mail, video, obrazec, …) posredujejo naprej do svojih prijateljev, poslovnih partnerjev, znancev… S tem se ustvarja potencial, da se bo taisto sporočilo širilo še naprej, skoraj nekako tako kot virus.

Mimo interneta, virtualni marketing razumemo kot “ustno sporočilo”, “mrežni marketing” ali npr. peticijo. Na internetu, temu v vsakem primeru rečemo samo in izključno “virtualni marketing”. Pa čeprav se bodo, kdaj pa kdaj, pojavljali tudi nekateri drugi izrazi.


Prav zanimivo je, kako že nek kratek video, ki lahko da je nastal tudi po naključju, doseže veliko gledanost. Pri nas poznamo nekaj takšnih primerov (Požigalec, Štajerski Slavček,…), vendar pa ne poznamo podjetij, ki bi se tega lotevala na globalni ravni. Mogoče vi dobite kakšno novo idejo in jo uspešno implementirate v vašem podjetju.


Izbral sem 6 zelo uspešnih viralnih marketinških kampanj, ob katerih se boste zagotovo malo razvedrili. V skoraj nobeno od teh kampanj ni bilo potrebno vložiti ogromnih količin denarja, kar pomeni, da je to za podjetja lahko idealna priložnost, še posebej (če uporabim klišejski izraz) v teh težkih časih.


Potrebno je imeti malo sreče, da ste na pravem mestu v pravem času (s svojim mobilcem ali kamero), ali pa znanje in dobro ekipo, ki si bo znala izmisliti tisto pravo marketinško sporočilo, ki ga boste nato izdelali po načrtu.
Surfanje na dinamitu (Quicksilver)
Z zavidljimi 10 mio ogledi strani v nekaj mesecih, je podjetje Quicksilver doseglo svoj namen. Še več, z videom so celo ustvarili večjo promocijo, kot pa v vseh njihovih dosedanjih marketinških oglaševalskih kampanjah skupaj.
https://www.youtube.com/watch?v=6xfBNxNds0Q&feature=player_embedded
Posnetek je bil sicer zrežiran, udeleženci pa najeti igralci, vendar ga to ni ustavilo, da se je kot virus zelo hitro razširil na vse strani sveta.

“Opravi test” (mesto London)

Ta posnetek si je v treh mesecih ogledalo preko 3,7 mio ljudi. To je bila ena od najbolj uspešnih in učinkovitih kampanj v letu 2008. Šlo je za ozaveščanje voznikov.


Kitara (GuitarMasterPro.net)

Na tem posnetku vidimo viralni marketing v njegovi najenostavnejši obliki. Posneli so nekoga, ki obvlada igranje kitare in k temu samo še dodali kratko sporočilo, da se je tega pač naučil pri njih. Video ima do sedaj že preko 57 mio ogledov.


Ronaldinho in njegov „Zlati dotik“ (Nike)

Ni dvoma, eden boljših videov na našem seznamu. Mojstrovina je last podjetja Nike. Verjetno ste si video, ko je ta krožil po internetu, ogledali večkrat in ne dvomim, da ta lahko zadovolji tudi tiste, ki se ponavadi nogometu raje na široko izognete. Ogledalo si ga je že več kot 28 mio ljudi. Kakšen genij.
https://www.youtube.com/watch?v=lsO6D1rwrKc&feature=player_embedded

Oglas z gorilo (Cadbury’s)

Še en lep primer, kako lahko dobro izdelana reklama privabi več milijonov obiskovalcev. Gre za zelo dobro čokolado.

Če torej želite karseda uspešno tržiti vaše produkte in imate pravo žilico za marketing, potem je lahko takšen video prava poživitev za povečanje obiska na vaši spletni strani.


Veliko uspeha!


Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Email this to someone
Poganja Spletnik | Vse pravice pridržane © 2017
-->