Kako optimizirati spletno stran za iskalnike?

Jul 11, 2007
Jul 11, 2007

Naj bo vaša spletna stran vidna
Ena najboljših in najbolj očitnih poti, da pridobite nove stranke je, da se bolje uvrstite v spletnih iskalnikih. Če si ne morete privoščiti, da bi najeli profesionalno optimizacijo iskalnega orodja, potem preberite tale članek. Pokazal vam bom nekaj nasvetov, ki jih uporabljam tudi sam zato, da se spletna stran Spletnik.si pojavlja na prvih straneh Googla in Najdi.si, pri različnih ključnih besedah.

Kaj je optimizacija spletne strani za iskalnike?

Optimizacija spletne strani za iskalnik je proces v katerem vašo spletno stran malce spremenite in prilagodite, zato da bi se ob iskanju na eno ali več ključnih besed uvrščala čim višje v iskalniku.Kot spletni oblikovalec sem prepričan, da se strinjate, da bi se število vaših strank drastično povečalo, če bi več ljudi našlo vašo spletno stran. Tako je v večini primerov in začeti morate s tem, da naredite načrt optimizacije iskalnika.
Kako optimizirati?
Optimizacija spletne strani za iskalnik je delno znanost, delno pa tudi umetnost in sreča. Dobra novica je, da lahko uporabimo dokazan znanstven pristop, ki vaši spletni strani pomaga, da se v iskalnikih uvrsti čim višje. Najprej pa je treba določiti ključno besedo/besede. Če na primer prodajate avtomobile v Kopru, je tukaj nekaj nasvetov za ključne besede, če bi želeli biti na prvi strani iskalnika.

  • Koper Prodajalec avtomobilov
  • Prodaja avtomobilov Koper
  • Podjetje za prodajo avtomobilov Koper
  • Avtosalon Koper
  • Itd…

Da bi določili vaše ključne besede, se morate vprašati: “Katere besede bi uporabil, da bi našel naše podjetje, če bi bil ena mojih potencialnih strank?”. Najti morate vsaj nekaj ključnih besed. Če lahko optimizaciji spletne strani za iskalnike posvetite vsaj eno uro dnevno (30dni), vam bom pokazal, da obstaja velika možnost, da boste neverjetno izboljšali uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih.
Poiščite povezave do vaše spletne strani
To je daleč najbolj pomembna strategija optimizacije iskalnika. Ko se druga spletna stran navezuje na vašo, Google.si to obravnava kot pozitivni glas za vašo spletno stran. To pa pomeni, da bo to upošteval tudi pri razvrščanju spletnih strani. Več strani, ki se navezujejo na vašo, pomeni da se bo vaša stran pojavila višje v zadetkih. Kljub temu, pa je treba upoštevati pomemeben dejavnik – kredibilnost spletnih strani, ki vsebujejo povezavo do vaše spletne strani. Google’s PageRank algoritem je merjejenje priljubljenosti spletnih strani. Če naložite Google toolbar lahko vidite PageRank vsake strani, ki jo obiščete. Gre za številko med 0 in 10. 0 pomeni, da je stran nova in da nima nobene priljubljenosti, 10 pa pomeni, da je je stran na Internetu zelo priljubljena in da ji ljudje zaupajo.
Ko iščete strani, ki vsebujejo povezavo do vaše spletne strani, je treba upoštevati PageRank in izbrati strani s čim višjo oznako, saj vam bo tako Google dal več točk in vas uvrstil višje. Najhitrejša in najcenejša možnost, da poiščete strani, ki vsebujejo povezavo nazaj na vašo stran je, da pošljete email in prosite za povezavo. Toda katere so tiste spletne strani, kjer je dobro imeti povezavo?Vsebovati morajo podobno vsebino kot vaša. Kot prodajalec avtomobilov bi torej iskali povezave na straneh o avtomobilih, servisih, itd.Na srednji in dolgi rok je to strategija, s katero na svoji spletni strani objavljate visoko kvalitetne članke, zato da bi druge spletne strani objavile povezavo do vaše spletne strani.O čem torej pisati in kako pogosto? En članek na teden je za začetek več kot dovolj. Vsebuje naj od 500 do 1000 besed. Pišite o tem , na kar se spoznate; kako izbrati prodajalca avtomobilov, zakaj je pomembno imeti avto, kako ga servisirati, ohranjati, itd. To so teme, za katere potencialne stranke pričakujejo, da se boste na njih spoznali. Potem, ko bodo prebrali vaše članke vas bodo spoštovali kot avtoriteto na področju prodaje avtomobilov.
Optimizacija spletne strani za iskalnike – “on-page”
On page keyword optimizacija vsebuje spremembe na obstoječih straneh vaše spletne strani, tako, da vključujejo ključne besede, ki jih želite uvsrtiti v spletni iskalnik. Ta strategija vsebuje več korakov:

  • Pogostost ključne besede: Kako pogosto se ključne besede, ki jih želite uvrstiti v iskalnik, pojavljajo na vaši spletni strani? To se meri v odstotkih, npr 5,8%. Če se želite na Googlu uvrstiti pod ‘rdeči športni avtomobili’; potem morate na večini vaših strani uporabiti frazo ‘rdeči športni avtomobil’, pa tudi podobne fraze kot so ‘rdeči avtomobili, ki so športni’ ali pa športni avtomobili, ki so rdeči’, itd.

Nobenega pravila ni, na splošno pa je dobro da je pogostost ključnih besed, s katerimi se želite uvrščati, med 3 in 7%. Če imate na strani 100 besed, potem jih mora biti 3-7 ‘rdeč’, ‘športen’, ‘avtomobil’. Pogostost besed lahko preverite na spletni strani www.ranks.nl.

  • header tags: Absolutno pa MORATE vključiti ključne besede v <h1>…</h1> tag na vaši strani. . H1 tags iskalnikom povedo, da je vmesni tekst pomemben. Npr. <h1>Rdeči športni avtomobili</h1> na eni strain in <h1>Luksuzni športni avtomobili</h1> na drugi strani. Torej samo po en “header tag” na vsaki strani.
  • Naslov strani. To je nejpomembnejša stvar, ki jo lahko optimizirate na vaši spletni strani. Naslov strani je tekst, ki tvori povezavo iz iskalnika do vaše spletne strani. Tako mora vsebovati ključne besede, in tudi različne variacije…<title>Rdeči športni avtomobili, Luksuzni avtomobili, avtomobili,…</title>
  • Notranja struktura povezav: Z ustvarjanjem povezav med vašimi podstranmi, boste pravtako pripomogli k boljšemu rangiranju vaše spletne strani. Sicer to ne nosi iste teže kot jih povezave med zunanjimi spletnimi stranmi, a vseeno pripomore.
  • Ključne besede na vrhu vsake strani: Vedno morate vključite vaše glavne ključne besede na vrh spletne strani. Google namreč pregleduje tekst spletne strani od vrha navzdol, kar pomeni, da bo tekst, ki je višje, obravnaval kot bolj pomemben.


Zaključek

Optimizacija spletnih strani je še veliko več. Za začetek pa so zgornji nasveti dovolj, če si ne morete privoščiti, da bi najeli podjetje za optimizacijo. Morda pa bi se radi optimizacije naučili sami in znanje ponujali kot dodatno storitev vašim strankam.

Podobni članki:
Kako bodo iskalniki našli mojo spletno stran?

Zakaj je pogostost povezav zelo pomembna za iskalnike?

12 najpopularnejših naslovov vseh časov

5 nasvetov za izboljšavo vaše spletne strani

5 nasvetov o tem kako tržiti spletno stran

Kako Najdi.si indeksira in zakaj je spletnik.si – Izdelava spletnih strani, šele 6. strani
Zakaj je pametno, da svoje stranke obravnavate kot prijatelje

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.