Kako spremeniti potencialnega obiskovalca v našo redno stranko?

Obiskovalcu vaše spletne strani je naprej potrebno ponuditi nekaj brezplačnega – to

je lahko vse kar je koristno zanj (njegov posel) v obliki nasveta, novic ali obvestila.

Seveda je lahko brezplačen tudi preizkus produkta ali storitve, ki jih ponujate. Če ne

drugega, statistika govori, da se veliko več ljudi lažje odloči za stvar, ki jo pred

nakupom tudi sama preizkusi.

Da bi obiskovalci lahko prejeli to »brezplačno stvar« je ponavadi potrebno

posredovati email naslov. Ko enkrat potrdijo, da lahko njihov email naslov

koristite v sporočilne namene, ste s tem, v njih, pridobili nove potencialne

kupce. To pa je trenutek, ko jih s pomočjo poročil, novic, obvestil ali samo nasvetov,

ki jih pošljete preko ustvarjenega poštnega seznama interesentov, začnete

prepričevati, da je vaša ponudba najboljša.

Z nevsiljivo kampanjo »sprožilcev« boste prej ali slej prepričali marsikoga v nakup.

Preverjeno. Potencialna stranka namreč z vaše strani pričakuje avtoriteto in

kredibilnost. Dosežete pa ju lahko prav na omenjeni način.

Ob tem lahko pride tudi do priporočil, v kolikor ste nekoga že prepričali. Torej

dobiček vam ne uide.

Mimogrede, vaše email sporočilo vašim potencialnim kupcem naj bo malo bolj

izstopajoče kot jih je večina. Uporabite drugo barvo, vaš prepoznavni logo, itd…

Kako to naredimo s Spletnikom v samo 5 korakih?

Podobni članki:
Prodajajte tudi tistim, ki vas že poznajo
2. skrivnost uspeha na internetu

3. skrivnost uspeha na internetu

Pisanje newslettrov, ki prodajajo

Slabe novice za lastnike spletnih strani

15 najboljših tržnih prijemov v elektronski pošti

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone