Komu zaupati optimizacijo spletne strani?

Optimizacija za iskalnike je kombinacija različnih dejavnosti in strategij, ki jo je treba konstantno spremljati in spreminjati. Na eni strani imamo iskalnik (tj. Google), ki razvija svoje algoritme, na drugi strani pa so uporabniki, katerih pričakovanja so iz dneva v dan večja, zato je potrebno optimizacijo prilagajati tako enim, kot drugim.

SEO – optimizacija za iskalnike je zato projekt, ki se prilagaja vsakemu podjetju posebej, saj je raven dela in strategija odvisna od podjetja samega. Odvisna je od ključnih besed, konkurence in same spletne strani/trgovine.

V nekaterih primerih lahko spletno stran optimizirate sami (se pravi, preberete si najboljše primere in jih uporabite na svoji spletni strani ali pa uporabite namenske vtičnike), v drugih pa je optimizacija proces, za katerim stoji ekipa strokovnjakov.

brezplacna seo analiza

Optimizacijo spletne strani lahko dosežete na različne načine:

  1. Optimizacijo lahko izvajate sami
  2. Optimizacijo prepustite izkušenim strokovnjakom
  3. Zaposlitev SEO strokovnjaka

Kaj moram vedeti, če se optimizacije lotim sam?

Obstaja več stvari, ki se jih lahko naučite in tako sami poskrbite, da bo vaša spletna stran v skladu z Googlovimi smernicami kakovosti. Z učenjem si boste povečali možnosti, da se vaše podjetje po izbranih ključnih besedah prikaže med TOP naravnimi rezultati.

Sicer obstaja kar nekaj teorij in načel, ki so razumljive, a vendar je implementacija teh težja kot se zdi.

Viri, ki vam bodo v pomoč pri učenju:

Če se nameravate lotiti optimizacije sami, vam svetujem, da si preberete smernice, ki jih poudarja Google.

Ali lahko spletno stran optimiziram sam?

Spletno stran, ki ni prevelika in ne generira preveč obiskovalcev v teoriji lahko optimizirate sami. A vendar, da boste pri svojem delu učinkoviti in da boste dosegli najboljša mesta, morate:

  • Poznati tehnični del optimizacije
  • Znati narediti analizo trga/konkurence
  • Vedeti veliko o grajenju zunanjih povezav
  • Poznati osnove plačljivega oglaševanja
  • Znati pisati članke in vsebine za namene SEO optimizacije
  • Poznati metrike uspešnosti digitalnega marketinga (Google Analytics)

Najem SEO strokovnjakov

(Menite, da za svoje potrebe potrebujete izkušene strokovnjake? Pogovorimo se. Pomagali vam bomo pri doseganju ciljev)

Če niste prepričani, da imate dovolj prostega časa (volje in potrpljenja), da se naučite nekaj novega, je najem strokovnjakov najboljša in najbolj varna odločitev.

Ekipa izkušenih strokovnjakov vam pomaga pri tem, da se vaše spletno kolesje hitro začne premikati, tako da:

  • Preverijo vsebino vaše spletne strani in njeno uporabniško izkušnjo
  • Predlagajo spremembe, ki bodo imele na spletni strani največji učinek
  • Preverijo in popravijo napake, ter poskrbijo za preusmeritve
  • Raziščejo trg in konkurenco, ter določijo najbolj učinkovite ključne besede
  • Sledijo uvrstitvam in spremljajo obiskovalce na vaši strani
  • Ustvarijo vsebine in zunanje povezave, ki zvišujejo vaše uvrstitve

Koliko dela je vloženega v optimizacijo spletne strani?

Za primer vzemimo 1 mesec dela na optimizaciji spletne trgovine za podjetja Žak.

primer-vlozenega-dela-v-optimizacijo

Ali lahko nekdo, ki ne dela v našem podjetju razume naš posel?

Skupno vsem agencijam je, da delajo za različna podjetja iz različnih panog. Sicer se delo z najetimi strokovnjaki razlikuje od dela z “hišno” ekipo, kar poraja vprašanje, ali se “zunanji” sodelavci dovolj dobro razumejo na naš posel, da lahko opravljajo tako pomembno nalogo, kot je pridobivanje novih kupcev.

A vendar, dokler ima agencija izkušnje z vzpostavljanjem učinkovitega komunikacijskega kanala, ki ga podkrepi s podrobnimi poročili, je agencija, zaradi svojih izkušenj, znanja, raznolikega in specializiranega kadra, več kot sposobna delati za katerokoli podjetje v katerikoli panogi.

Seveda ne morem mimo tega, da ne poudarim, kako pomembno je sodelovanje “agencija-naročnik” od samega začetka. Če mislite, da je podpis pogodbe edini stik z agencijo, se motite. Samo zelo tesno sodelovanje med agencijo in naročnikom vodi do želenih rezultatov.

Jan Zakelj izjava o zadovoljstvu

Zaposlitev SEO strokovnjaka

Imeti lastnega strokovnjaka za SEO ima svoje prednosti. Ena izmed teh je, da so vaše marketinške dejavnosti vedno v skladu s SEO načeli. Kot drugo lahko poudarim prilagodljivost in takojšen odziv na spreminjajoče se potrebe, kar je v svetu digitalnega marketinga vsekakor prednost.

Slabost “hišnega” SEO strokovnjaka pa je v tem, da to za podjetje ni poceni. Če vzamemo, da je (povprečna bruto) plača SEO strokovnjaka 1500eur, to pomeni, da bomo na letni ravni zanj odšteli 18.000 evrov in to je cena za samo enega človeka. Večina projektov pa zahteva vsaj 2 ali 3 ljudi, če je naš cilj, da pridemo na prva mesta v iskalniku in tam tudi ostanemo.

Zakaj 3 ljudi? Zato, ker potrebujemo nekoga, ki poskrbi za tehnični del optimizacije, nekoga, ki poskrbi za vsebinski in nekoga, ki bo analiziral zbrane podatke.

Katera je prava izbira zame?

Težko vam povem, katera je prava izbira za vas, saj je vse odvisno od vaših poslovnih ciljev, sredstev in želja, lahko pa vam odločitev poenostavim.

primerjava-seo-moznosti

Preudarno.

Tilen

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone