Leta 2022 bodo klonirali prvega človeka – John CX1

 

V prvih treh mesecih leta 2016 smo na spletu kupovali 2x več kot v letu 2009

Vsak verodostojen članek potrebuje vir, ki izkazuje njegovo resničnost in verjetno se sprašujete, kje hudiča sem zasledil, da bodo leta 2022 klonirali prvega človeka oz. kateri sci-fi YouTube video sem si pogledal? Naj takoj povem, nikjer nisem tega prebral. Toda, kaj pa če je res? Ko smo leta 2009 govorili o tem, kako pomembno je, da si (trgovci) izdelajo spletno trgovino nas takrat niste upoštevali, oz. ste si mislili “ah, to je samo trend, moja trgovina je še vedno dobro obiskana in ljudje ne bodo, kar začeli na veliko kupovati na spletu

Toda, ali smo si leta 2009 mislili, da bodo avtomobili kaj kmalu vozili sami? Verjetno ne, pa poglejte sedaj, ne samo, da vozijo sami, Uber je pred kratkim predstavil prve samo vozne teksije.

In ko smo leta 2009 povedali, da se je v Sloveniji preko spleta opravilo kar 900.000 nakupov, to v vas ni vzbudilo nečesa, za kar bi rekli “Vau, to pa je veliko” in bi začeli razmišljati, da bi svoj posel prenesli tudi na splet.

 

Številke ne lažejo, poglejmo jih!

Leta 2009 je preko spleta kupovalo 377.004 ljudi, leta 2016 pa kar 623.497. Podatki Statističnega urada Slovenije pokažejo, da je v lanskem letu nakup preko spleta opravilo kar 60% ljudi več kot leta 2009, od tega pa je kar 457.655 ljudi nakupovalo v zadnjih 3 mesecih. Se pravi 73,4% ljudi, ki kupuje preko spleta, je nakup opravilo v zadnjih 3 mesecih leta.

V prvem četrtletju leta 2009 je nakup preko spleta opravilo 12% ljudi, starih med 16-74 let. V enakem časovnem obdobju in v enaki starostni skupini pa je leta 2016 nakup preko spleta opravilo kar 30% vseh e-kupcev.

Untitled design (4)

Lansko leto smo kupovali 2x več kot leta 2009

 

V prvih treh mesecih leta 2016 smo na spletu kupovali 2x več kot v letu 2009

Največ nakupov opravi generacija ljudi starih med 25 in 35 let, med katerimi je kar 137.354 ljudi opravilo e-nakup v zadnjih 3 mesecih leta 2016. Tem sledijo ljudje stari med 35-44, med katerimi pa je kar 137.511 ljudi kupovalo preko spleta.

V primerljivem obdobju izpred 7 let, vidimo, da je e-nakup opravilo “samo” 80.150 ljudi starih med 25-34 let in “samo” 57.249 starih med 35-44. To pomeni, da se je e-nakupovanje med 25-34 letniki dvignilo za 171% in pri 35-44 letniki kar za 240%. Zanemarljiv pa ni niti podatek, da preko spleta kupujejo tudi starejši, tisti, na katere po navadi ne računamo. Primerjava leta 2009 in leta 2016 kaže, da je leta 2016 nakup preko spleta opravilo kar 11.342 ljudi, kar je za 672% več kot leta 2009, ko je preko spleta kupovalo samo 1.686 ljudi v tej starostni skupini.  

 

Primerjava spletnih nakupov

Ljudje preko spleta kupujemo 2x več kot smo leta 2009

 

Največ ljudi v spletni trgovini zapravi med 100 in 500

Večina e-kupcev (44 %) je v letu 2016 opravilo 1–2 spletna nakupa. 38 % e-kupcev je opravilo 3–5 spletnih nakupov; 13 % po 6–10 in 5 % več kot 10 spletnih nakupov.

Vsak tretji e-kupec v spletni trgovini za nakup porabi manj kot 50€. 26% kupcev zapravi med 50€ in 99€, medtem ko ena tretjina ljudi za spletni nakup zapravi med 100 in 499€. 6% ljudi za nakup v spletni trgovini zapravi med 500€ in 1000€ in samo 4% vseh e-kupcev za spletni nakup porabi več kot 1000€

Koliko zapravimo v spletni trgovini?

Vsak tretji kupec v spletni trgovini zapravi med 100€ in 500€

 

Kar se tiče stvari ki jih kupujemo se naši apetiti niso spremenili, še vedno prevladujejo nakupi oblačil, čevljev in športne opreme, tem sledijo nakupi dobrin za gospodinjstvo, tem pa nakupi za vsakodnevno rabo. Tudi pri nakupu storitev smo si precej podobni z nami iz leta 2009, prevladujejo nakupi vstopnic, turističnih namestitev in nakupi letalskih vozovnic.

 

Ko spodnjice kupujem v spodnjicah (oz. spodnjice prodam v spodnjicah)!

Kaj smo ugotovili? Ljudje kupujemo preko spleta in ne samo to, preko spleta kupujemo veliko. Ker nam je lažje. Ker je hitrejše. Ker je enostavneje.  Ker lahko to naredim tudi v spodnjicah, tudi če nisem stuširan. Poleg tega pa na spletu izvem ogromno. Lahko primerjam podobne izdelke, preberem mnenje uporabnikov in se z njimi tudi pogovorim. Splet mi ponuja to, da sem pri nakupovanju preudarnejši in tudi varnejši. Zato se vse več ljudi odlloča, da izdelke ali storitve kupuje preko spleta.

Če pa se postavim v vlogo trgovca, tudi tistega, ki gate prodaja v “gatah”, lahko vidim, da mi prenos posla na splet omogoča, da imam popolno kontrolo nad tem kdo kupuje, kaj kupuje in koliko kupuje. Poleg tega imam pri prodaji proste roke. Kadarkoli lahko spremenim opis izdelka, mu dodam novo fotografijo, ga izpostavim ali pa ga dam v akcijo in tako pospešujem prodajo.

Namen tega prispevka ni, da bi vam povedal, kaj morate narediti, ne, moj namen je, da vam olajšam odločitev.

Korajžno??

Vir:http://www.stat.si/StatWeb/prikazi-novico?id=6325&idp=10&headerbar=8

 

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone
shop123