Ne izgubljajte obiskovalcev na spletni strani

Nov 5, 2013
Nov 5, 2013

Se vam zdi, da imate vedno manj obiskovalcev na spletni strani? Ste na podlagi statistik ugotovili, da spletno stran zelo hitro zapustijo? Je več novih obiskovalcev kot tistih, ki se vračajo? Potem je problem na spletni strani. In ker vem, da vas zanima kaj je lahko narobe, sem pripravila seznam stvari, ki so ključne za to, da se bodo obiskovalci dobro počutili na vaši spletni strani in je ne zapustili tako hitro.
ne izgubljajte obiska na spletni straniNavigacija
Spletna stran potrebuje funkcionalen dizjan. Predvsem pa mora biti enostaven in pregleden. Ne posiljujete obiskovalca s preveč “klici k akciji”, ne bodite preveč vsiljivi. Zavedajte se, da je manj več, tudi na spletni strani. Dizajn naj bo čim bolj čist in preprost. Enostaven za uporabo. Prav tako navigacija – enostavna in logična.
Vsebina
Ni bolj pomembne stvari, kot je to vsebina. Lahko so to e knjige, e priročniki, novice… Čisto vseeno je za katero obliko vsebine se boste odločili. Pomembno je, da je na strani ves čas sveža vsebina. In ravno v tem grmu tiči zajec – ljudje se bodo zaradi vedno nekaj novega radi vračali nazaj.
Kontakt
Upam, da se vam ne dogaja več, da na spletni strani nikakor ne morete najti kontakta. No, če se to še vedno dogaja, potem je na tej strani nekaj narobe. Če je možno že na prvi strani (v glavi spletne strani) izpostavite telefon in mail, kjer ste dosegljiv. Če je vaša stran bolj prodajno usmerjena, potem dodajte tudi kontaktni obrazec. V vsakem primeru pa ustvarite stran “kontaktirajte nas” in tam navedite vse možne kanale preko katerih vas je možno dobiti.
Blog
Blog je kanal preko katerega lahko dosežete več stvari. Je kanal preko katerega lahko bolj firbčni bralci izvejo več, kanal preko katerega sporočate več o svojih storitvah, o trendih in ostalih stvareh, ki se tičejo vašega posla. Lahko pa je blog tudi dober kanal, da se razpišete o svojem pogledu na stvari, s čimer daste na plano tudi del sebe. In to je ljudem všeč, tako hitreje dobijo občutek, da vas “poznajo” in vam posledično (nezavedno) bolj zaupajo.
Socialni mediji
Socialni mediji niso za pozabit. Na stran dodajte gumbe do omrežji, kjer ste aktivni. Eni obiskovalci bodo raje stopili v kontakt z vami preko družabnih omrežji, zato je prav, da zadovoljite tudi njih.
Si želite spletno stran, ki je prodajno naravnana in s pomočjo katere boste nabirali kontakte? Preizkusite Spletnik orodje brezplačno!
Andreja Ogrinc
 

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.