Ne pozabi me

Velikokrat se sploh ne zavedam kako hitro se odvija življenje. 

Ob večerih se poskušam spominjati kaj se mi je zgodilo čez dan. Včasih zato, ker se želim spominjati lepih trenutkov, včasih zato, da v miru predelam vse kar se mi je tistega dne zgodilo. Zato, da ugotovim kaj se lahko iz tistega dne naučim.

Življenje je pač takšno. Hitro in nepredvidljivo. Za vsak trenutek, ki ga ne izkoristim, mi je žal. Saj vem, da se nikoli več ne bo ponovil. Enako je z nakupi in akcijami. Sem pač ženska in vsaka akcija, ki jo spregledam, pomeni, da bom morala za čevlje plačati več kot bi lahhko. (Kdo ne želi plačati 50% manj?!?!) 👸🏼👠👡👢

Danes vam pišem ravno zato, ker vem koliko stvari preberem vsak dan na spletu in koliko oglasov zasledim. V nedeljo čez dan sem štela oglase katerim sem izpostavljena. Bilo jih je kar 78. 78 podjetji se bori za mojo pozornost. 78 različnih ponudbo. 78 akciji. 78?!

Vem kako težko je podjetjem, ki se danes borijo za vsakega kupca. Vem koliko truda je vloženega v izdelavo spletne strani/trgovine, pripravo oglasov in spremljanje ter optimiziranje rezultatov. Vem pa tudi, da je remarketing kot svetilnik, ki me varno pripelje nazaj. Nazaj k temu kar me zanima. K temu, kar imam namen kupiti. Zato ti res priporočam, da si prebereš moj članek, saj govori o tem, kako remarketing pomaga pri ponovnemu obisku spletne strani/trgovine in povečanju možnosti za prodajo.  Ker vemo, da je potrebnih vsaj 5 obiskov, predno se obiskovalec spremeni v kupca, ti bo članek pomagal pri tem, da boš razumel kaj je remarketing, zakaj je remarketing pomemben tudi zate in kako narediš svojo prvo remarketing kampanjo

Pripravljen? Pripravljena?

Začnimo z osnovami.

Kaj je Remarketing

REMARKETING 101

Redko pridem do primera kampanje, kjer remarketing, oz. ponovno trženje, ni smiselno. Naj bo podjetje še tako specifično, še tako B2B, še tako “brez konkurence”… Če je obiskovalec po neki poti prišel na vašo spletno stran in ni opravil nobene akcije (npr. poslal povpraševanja, zaključil nakupa…), obstaja zelo velika verjetnost, da ga produkt še zanima, ter da ima še vedno nakupen namen. S pomočjo remarketinga lahko tega obiskovalca na svoj produkt opominjate in si tako močno zvišate možnost prodaje. In če ga ne zanima več? V tem primeru na vaš oglas pač ne bo kliknil, kar pomeni, da vas ne bo stal niti centa.

1. KAJ JE REMARKETING?

Stavit grem, da na dnevni ravni uporabljate internet za iskanje produktov oz. storitev. Ste že kdaj opazili, da vas je nek izdelek, ki ste si ga ogledovali, potem spremljal kar povsod po internetu? No, to je remarketing, vrsta Google oglaševanja. Osebno npr. ne morem uporabljati interneta brez, da bi vsepovsod videvala čevlje… in potem čakam, da mi začnejo oglaševati kakšno akcijo.👸🏼👠

2. KAJ SO PLUSI REMARKETINGA?

Največji plus zagotovo izhaja iz psihološkega vidika. Ljudje smo danes prenasičeni z informacijami in kar vidimo enkrat, v večini prav tako hitro tudi pozabimo. Če pa obiskovalca vaše spletne trgovine na tisto pasjo ovratnico spomnite enkrat, dvakrat, petkrat… si tako stopnjujete možnost za prodajo te ovratnice.

Prav tako vam remarketing daje možnost, da produkt predstavite v drugi luči. Če ustvarite privlačne, zanimive, smešne, informativne bannerje oz. oglasne pasice, dajete obiskovalcu možnost, da to ovratnico sedaj vidi v povsem drugi luči. V luči, ki ga bo prepričala, da kupi.

V podobnem duhu lahko za svoje pretekle obiskovalce ustvarite tudi ponudbe oz. akcije po meri. Če ustvarite pristajalno stran, ki brez direktne povezave ni vidna, ter jo nastavite kot Landing Page za vašo remarketing kampanjo, ki komunicira npr. ekskluzivno kodo za popust, boste tako to kodo pokazali samo ljudem, ki so se v preteklosti za vaše storitve zanimali, niso pa jih kupili. To je eden izmed najboljših načinov maksimiziranja izplena.

Še ena prednost remarketing kampanje je ta, da so kliki na oglase v sklopu te kampanje cenejši, kot pa kliki na oglase v iskalnem omrežju. In če ste že tam investirali v pridobivanje novih strank, bi bilo nesmiselno ne-investirati še teh nekaj evrov in vaš produkt dejansko prodati.

3. KAKO NASTAVIM REMARKETING V SVOJI KAMPANJI?

OK, Search kampanjo ste torej nastavili – predpostavljajmo, da uspešno. Remarketing kampanja pa je malo drugačna zgodba. Gremo po vrsti.

Audience

Da boste sploh imeli komu oglaševati v sklopu remarketinga, morate najprej nabrati bazen vaših obiskovalcev. To boste naredili s pomočjo piškotkov na spletni strani. Ko obiskovalec sprejme piškotek na vaši spletni strani, tako Googlu sporoči, da je bil na vaši spletni strani, Google pa si shrani njegov IP naslov.

V vašem Google AdWords računu izberete zavihek Shared Libraries, nato pa Audiences. Tukaj boste lahko sedaj ustvarjali zgoraj omenjene bazene/segmente obiskovalcev. Kliknete na + Remarkating List in na spustnem meniju izberete Website Visitors. Nato ta seznam poimenujete, definirate obiskovalce katere (pod)strani želite vključiti, ter nastavite trajanje – kako dolgo želite svojim obiskovalcem priakzovati oglase. Tukaj imejte v glavi svojo klientelo – kako dolgo potrebujejo, da se odločijo za nakup?

Pravkar ustvarjen Remarketing List sedaj shranite in se vrnite na seznam vseh remarketing seznamov.

Kako ustvarim remarketing kampanjo

Remarketing Tag

V okencu Remarketing Tag kliknite na Tag Details in odprlo se vam bo okno, kjer izberete zavihek Setup – tam se nahaja remarketing koda. To kodo kopirate in jo vstavite v kodo svoje spletne strani (priporočljivo je v glavo, še bolje je, če imate v glavi nameščen Google Tag Manager in tako REM kodo vstavite kar preko GTM-ja). Če dostopa do kode svoje spletne strani nimate, kontaktirajte skrbnika strani in naj to opravi on. Brez kode remarketing kampanje ni mogoče aktivirati.

koda za remarketing

Kreiranje kampanje

Ko je Remarketing List ustvarjen in koda pravilno vstavljena, Google začne beležiti, zbirati vaše obiskovalce in polniti nastavljen segment. Medtem časom morate vi ustvariti še dejansko kampanjo (ki pa se ne bo zagnala, dokler na vašem Remarketing Listu ne bo vsaj 100 obiskovalcev).

Pojdite torej pod Campaigns in kliknite rdeč gumb + Campaigns, v spustnem meniju pa je najbolje, da izberete Display Network Only. Kampanjo v naslednjem koraku poimenujete, ter izberete Marketing Objective – kaj želite, da obiskovalci, katerim boste remarketing oglase prikazovali, sploh naredijo? Izberete tudi lokacijo, kjer boste oglase prikazovali (npr. Slovenija – tukaj se zopet odločite na podlagi vaše ciljne skupine oz. kupcev), kater jezik vaši obiskovalci govorijo (npr. slovenščina) ter najpomembnejše, vaš maksimalni dnevni proračun za to kampanjo.

Nastavitve nato shranite in sedaj že ustvarjate oglasno skupino znotraj te kampanje. Oglasno skupino poimenujete, nastavite maksimalen Bid za klik na vaš remarketing oglas, ter vnesete Landing Page oz. pristajalno stran (kam bodo oglasi vodili). V sklopu Choose how to Target your Ads izberete Interests & Remarketing, nakar se vam bo odprlo novo okno, kjer poiščete in izberete Remarketing List, ki ste ga ustvarili prej. POZOR!!! Če Remarketing Lista tukaj ne najdete, nečesa niste naredili pravilno – velika verjetnost je, da je koda nepravilno vstavljena na spletno stran.

Še predno nastavitve v tem koraku shanite, vam bo AdWords ponudil, da vam sam najde nove strankepriporočam, da tega ne obkljukate, saj bo potem Google vaše oglase prikazoval na omrežjih po svoji volji in stvar ni več v vaših rokah – dvomim, da želite tako razpolagati s svojim denarjem.

Ko ste s tem korakom torej končali, je čas da vnesete oglase. Tukaj imate več opcij, najlažje je, da ostanete na zavihku View Ad Ideas, kjer vnesete samo svoje naslove in vam Google na podlagi vaše spletne strani kar sam generira oglasne pasice, lahko pa seveda stvar zapeljete na višjem nivoju in bannerje oblikujete drugje ter jih tukaj samo naložite.

Ko ste z oglasi / bannerji zadovoljni, vse supaj shranite in vaša kampanja je pripravljena! Če je Remarketing List že napolnjen, morate počakati samo še na odobritev oglasov in v roku nekaj ur se bodo začeli prikazovati vašim preteklim obiskovalcem.

4. STE ŠE TUKAJ?

Kar priznajte, kje sem vas izgubila? Že na začetku, ko sem priznala, da pri karieri v digitalnem marketingu še vedno podlegam akcijskim popustom na čevlje? Če se izgubili šele pri nastavljanju remarketing kampanje, naj vas potolažim. Nobene potrebe ni, da te stvari obvladate. Dragoceni čas pa za prihranek tako denarja, kot tudi živcev raje investirajte v svoje podjetje in digitalno plat vašega posla prepustite strokovnjakom.

V kolikor pa vas nisem izgubila nikjer, pa sem prepričana, da imate na tale članek kakšen zanimiv komentar ali nadaljno vprašanje. Pustite mi jih v komentarjih spodaj, ali pa mi pišite na [email protected]. Se že veselim!

 

Ne pozabi me, 

Nuša🙋🏼

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone