To spletno mesto uporablja piškotke.
Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Novo šolsko leto, nov začetek…tudi za vaš posel!

Jesensko oglaševanje

Množice, ki so v iskanju najpopolnejše sence pred približno dvema mesecema masovno odhajale na dopust, se sedaj počasi vračajo nazaj v svojo vsakodnevno rutino, ki poleg vsega ostalega vključuje tudi številne nakupe, o katerih poleti niso pretirano razmišljali. Kako jih prepričati, da sedaj bodo? Oz. še natančneje, kako jih prepričati, da bodo ne samo razmišljali, pač pa tudi kupili točno tisto, kar ponujate vi? Če vas zanima odgovor, berite naprej.

Novo šolsko in delovno leto je spet tu, s tem pa tudi čas za stvari, ki v poletnih mesecih potrošnikov niso obremenjevale … Počasi je treba kupiti šolske potrebščine, prebeliti stanovanje, zamenjati avto, se vpisati na tečaj tujega jezika, vse bližje je tudi veseli december. Seznam stvari in nakupov, ki jih ljudje načrtujejo, ko se vrnejo v ustaljene tirnice, je dolg. O njih so na dopustu le razmišljali in brskali po spletu, sedaj pa je čas, da jih realizirajo. 

Veste, kaj to pomeni za vas? Priložnost. Za odlično oglaševalsko strategijo, ki naj obvezno vključuje tudi spletno oglaševanje. Zakaj? Ker večina vaših potencialnih kupcev na spletu vsakodnevno preživi kar precej časa, preden določen nakup izvrši, pa se o njem na spletu tudi dodobra pozanima. Z dobro zasnovano spletno kampanjo jih lahko prepričate tudi v nakup vaših produktov, a le če prej razumete spodnje:

Nakupna pot potrošnika je dolga

Preden potrošnik kupi tisto, kar vi ponujate – recimo, da se odloči za nakup novega kolesa -, preteče veliko časa. Najprej se odloči samo to, da potrebuje novo kolo. Temu sledi zbiranje informacij, ki jih vaš potencialni kupec največkrat zbira na spletu. Potem se odpravi v trgovino, si ogleda kolesa, ki so naprodaj, za nasvet morda povpraša prijatelje kolesarje itn. Na koncu vse skupaj analizira, primerja cene, se pozanima o morebitnih akcijah, razmišlja, katero kolo je zanj bolj primerno… vse dokler se ne odloči in izvrši nakupa. 

Temu procesu se reče nakupna pot (Buyer’s Journey), ki v teoriji vključuje tri stopnje – stopnjo zavedanja, proučevanja in odločitve, ker je konkurenca med ponudniki določenega izdelka/storitve vedno večja, pa je tudi sam nakupni proces vedno kompleksnejši in vedno daljši. To pomeni, da vlaganje samo v offline medije (TV, RA), že dolgo ne zadošča več, ampak je za najboljše rezultate treba nastopiti s kombinacijo vseh kanalov. V nadaljevanju si bomo podrobneje ogledali predvsem spletno oglaševanje – ki je v primerjavi z ostalimi kanali še vedno najcenejše in prinaša relativno lahko merljive in hitre rezultate –, pred tem pa bi radi opozorili le še na to, da boste v bitki za novo stranko zmagali le, če:

  • Boste vsebinsko pokrili celotno nakupno pot stranke: v prvi fazi – fazi zanimanja – boste tako pomagali rešiti njen problem in še ne boste govorili o svojih produktih, temveč boste o svoji ponudbi skušali informirati preko različnih how-to člankov, caseov, newslettrov. V drugi fazi boste govorili o številkah in dejstvih, v tretji pa neposredno o produktih (ali pa pustili, da o odličnih izkušnjah z vami nekaj povejo vaše stranke/blogerji). Seveda ne smete pozabiti, da vaša naloga še ni končana, ko stranka kupi vaš produkt – takrat ji lahko preko newslettra pošljete promocijsko kodo za naslednji nakup, jo povabite na ekskluziven dogodek/delavnico ali pa jo le informirate o tem, kako vaš produkt lahko še bolje uporablja.
  • Če imate spletno trgovino, strankam pomagajte ugotoviti, kateri izdelek je pravi zanje. Če jim ne boste vi, jim bo kdo drug.
  • S potencialnimi strankami komunicirajte, kolikor pogosto je mogoče ter spodbujajte njihovo »pravilno« odločitev, in sicer preko že prej omenjenih newslettrov, Facebooka, Instagrama…
  • Uporabljajte remarketing, ki je del Google oglaševanja in vam pomaga doseči obiskovalce, ki so že bili na vaši spletni strani in sicer tako, da se jim na drugih spletnih mestih prikazujejo vaši oglasi, povezani s ponudbo, ki so si jo ogledovali.

V fazi informiranja je internet najpomembnejši kanal

spletna kampanja

Aktiven Facebook/Instagram profil

Na svojem zidu objavljajte redno, objave pa naj bodo inovativne, sveže, zabavne in naj ne vključujejo preveč teksta. Najbolje je, da jih začnete s kakšnim vprašanjem, sestavite lahko uganko/rebus/glasovanje z všečki – nekaj, kar na nevsiljiv način komunicira vašo ponudbo ali pa na lahkoten način le informira o zabavnih dejstvih, ki so posredno povezani z vašo ponudbo. Ko delate plan objav, bodite pozorni tudi na to, da so te aktualne; vežejo naj se na npr. na prvi šolski dan, uraden začetek jeseni ali prihajajoči advent. Posodobite pa tudi grafično podobo, ki naj s prehodom v hladnejši del leta, postane bolj jesensko obarvana. Poleg objav, ki niso strogo prodajne, ne pozabite niti na posebne jesenske akcije in nagradne igre. Če prodajate kolesa, za nepozaben vstop v novo šolsko leto lahko v nagradni igri podarite eno kolo. Zapomnite si, ključ do uspeha na družbenih omrežjih je, da ste zabavni, ne preveč prodajni in da objavljate v rednih časovnih intervalih.

Blog

Zapisi, ki jih objavljate, v svojem spletnem dnevniku, naj ne bodo prodajne narave, pač pa naj vašim potencialnim kupcem pomenijo neko dodano vrednost. Spet, če prodajate kolesa, lahko svojim kupcem pripravite seznam najlepših jesenskih kolesarskih poti, jim daste nekaj idej, kam se odpeljati na jesenski piknik ali pa pripravite zapis o tem, na kaj je treba paziti pri nakupu novega kolesa. 

Newsletter (novice)

Ko se potencialni kupci prijavijo na vaše newslettre, naj dobijo nekaj v zameno. Pošljite jim posebno promocijsko kodo s popustom ali brezplačno darilce, v nadaljevanju pa jih informirajte o posebnih jesenskih akcijah in vsebinah, ki jih čakajo na blogu (pazite le, da tega ne počnete prepogosto).

SEO (optimizacija spletne strani)

Je pomembna zato, ker – če jo zaupate strokovnjakom – vašo spletno strani uvrsti čim višje med naravnimi (neplačanimi) rezultati na prvi strani Google iskalnika. Kaj to pomeni? Če imate npr. spletno stran, ki prodaja kolesa, se bo ta – če bo primerno optimizirana –, prikazovala med prvimi zadetki, ko bo vaš kupec v iskalnik vtipkal določene ključne besede, povezane z vašimi storitvami (npr. kolo, nakup kolesa itd.). To kar naenkrat postane še veliko pomembnejše, če veste, da več kot 90 % kupcev klika le strani, ki se pojavijo na prvi strani Googlovih razultatov.

optimizirana spletna stran

Spletna optimizacija je nikoli končan proces, saj želite na enem od prvih mest v spletnih brskalnikih najbrž ostati dolgoročno – tako kot vaša konkurenca. Da vam bo to uspelo, je pomembno, da optimizacijo izvajate ves čas, več o ključnih besedah, on-site in off-site optimizaciji pa si lahko preberete tukaj ali pa celoten proces optimizacije zaupate nam.

Google oglaševanje

Večina ljudi klika na prve zadetke na Google iskalniku, verjetno ste med njimi tudi vi. Za razliko od optimizacije, ki je brezplačna, a hkrati zahteva veliko vloženega truda in časa, se Google oglasi na vrhu prve strani pojavijo dobesedno »čez noč«. Z njimi – podobno kot pri Facebook oglaševanju – lahko ciljate točno določene ljudi, hkrati pa tudi lažje izračunate povrnitev investicije. Minus Google oglaševanja? Ko boste prenehali s plačevanjem oglasov/zakupom ključnih besed, bo dotok obiskovalcev iz tega vira prenehal.

Kaj v poplavi možnosti izbrati za svojo jesensko kampanjo?

Ker je konkurenca med ponudniki podobnih storitev iz dneva v dan večja, je naš odgovor preprost – vse. Tako Facebook in Instagram kot tudi bloge, newslettre, optimizacijo in Google oglaševanje. Pri izbiri med zadnjima dvema, mi stavimo na kombinacijo obojega, seveda pa je vse odvisno od tega, kakšen cilj želite doseči. 

Če želite hitro pridobiti nove obiskovalce ali ste ravno začeli s poslom, je najbolje, da najprej zakupite ključne besede, s čimer boste povečali število povpraševanj ter nakupe na spletni strani. Če ste na trgu že dlje časa, pa je morda za vas bolj primerna uspešna optimizacija. V vsakem primeru – ne pozabite na posodobljeno kreativo na družbenih omrežjih, na zanimive newslettre in avtentične, jesensko obarvane zapise na blogu. Žebljico na glavico vedno zadanejo tudi različne back to school promocije, na katerih lahko delite brezplačne vzorčke svojih produktov, ki jih aktualizirajte vsaj z osveženo grafično podobo (npr. po šolsko navdihnjeno embalažo), vse to pa združite z optimizacijo in Google oglaševanjem. Če se ju boste pravilno lotili, boste z njuno pomočjo odlični že na začetku šolskega leta. Ne veste, kako? 

Kontaktirajte nas in s pravilno izvedeno optimizacijo in Google oglaševanjem bomo skupaj prišli do odličnih rezultatov!

Poganja Spletnik | Vse pravice pridržane © 2017