To spletno mesto uporablja piškotke.
Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Novost v Google Ads: Odzivni oglasi

odzivni google ads oglasi

Kako novosti Google Ads vmesnika izkoristiti za povečanje prodaje na spletu?

Ste že opazili novo funkcijo Google Ads vmesnika, s katero lahko ustvarite idealne oglase za vaše potencialne stranke? Ste jih že preizkusili? Ste zabeležili precej boljše rezultate?

V tem članku vam bomo razkrili, kaj sploh so odzivni oglasi, vam predstavili njihove prednosti  in razložili, zakaj vam jih toplo priporočamo.

Funkcija odzivni oglasi (ang. responsive ads) je nova in predvsem izjemna prednost znotraj Google Ads vmesnika. Omogoča nam, da za naše naročnike dragocen čas, ki smo ga prej navadno porabili za manualno testiranje različnih kombinacij oglasov (preden smo našli tisto kombinacijo, ki je v praksi za posamezno podjetje delovala najbolj optimalno), danes raje namenimo strategiji in doseganju še boljših rezultatov. Poleg omenjenega vam nova funkcija prikaže tudi najboljšo možno opcijo za vašo kampanjo. 

Sedaj veste, da nova funkcija obstaja in spoznali boste, da je mogoče samodejno preizkušanje različnih kombinacij, bodisi naslovov, slik, opisov ali logotipov. Drži pa še vedno, da je potrebno vedeti, kako jih pravilno nastaviti in kako jih uporabiti v prid vašim oglaševalskim akcijam na Googlu. 

Kaj sploh so odzivni oglasi?

To so novi privzeti formati oglasov za Googlovo omrežje, ki ga pogajanja Googlova tehnologija za strojno učenje. Google testira več različnih kombinacij oglasov in jih optimizira tako, da se dejansko najboljša kombinacija oglasa prikaže občinstvu. 

Kakšne vrste oglasov lahko ustvarite?

  • Besedilne odzivne oglase 
besedilni odzivni oglasi
Za povečavo klikni na sliko.
  • Prikazne odzivne oglase
prikazni odzivni oglasi
Za povečavo klikni na sliko.

V nadaljevanju preberite, katere so prednosti odzivnih oglasov, ki bodo dodatno utrdile vaše Google Ads oglaševanje in vam pomagale, da se bodo vašim potencialnim strankam prikazovale najbolj relevantne kombinacije oglasov.

prednosti google ads odzivnih oglasov

4 prednosti odzivnih oglasov

  1. Prihranek časa

V kolikor vodite obsežne Google Ads kampanje (prej Google AdWords), zagotovo veste, kako dragocen je čas – bodisi tisti, ki ga sedaj lahko prihranite, bodisi tisti, ki ga za splet sploh imate na voljo. Z odzivnimi oglasi vam ni potrebno zapravljati časa za testiranje različnih verzij enega oglasa, saj to Google s pomočjo omenjene funkcije naredi namesto vas. Vi pa lahko svoj čas raje namenite analiziranju rezultatov in dodatni optimizaciji vaše kampanje za še boljši izplen.   

  1. Popolna kombinacija oglasa 

Odzivni oglasi so sestavljeni iz različnih delov (ang. asset). To so naslovi, opisi, slike, logotipi … Google Ads nato generira različne kombinacije oglasov in vam prikaže učinkovitost vsake od kombinacij. Poleg tega pa Google Ads glede na uspešnost določene kombinacije najuspešnejše oglase prikazuje pogosteje. Ta prednost nam omogoča, da oglase sedaj avtomatsko prilagajamo tako, da so najprimernejši za posamezen tip kupca. 

  1. Širši krog kupcev

Samodejno prilagajanje pomeni, da se oglasi samodejno prilagajajo glede na velikost in obliko in imajo posledično večji doseg in več možnosti za konverzije oziroma nadaljnje akcije na vaši spletni strani oziroma trgovini.

Odzivni oglasi samodejno prilagajajo njihovo velikost in obliko na način, da ustrezajo različnim umestitvam oglasov po spletu. To pomeni, da se lahko vaš oglas prikaže kot besedilni oglas v mobilni aplikaciji, medtem ko se na spletu pojavlja tudi kot pasica (ang. banner).

  1. Napredno ponovno trženje

Odzivne prikazne oglase lahko vključimo v dinamične oglaševalske akcije za ponovno trženje (ang. remarketing). Ponovno trženje pomeni, da ciljamo ljudi, ki so že bili na spletni strani, ampak niso konvertirali (tj. uresničili cilja oglaševalske kampanje, ki je lahko recimo klic, povpraševanje, mail, nakup…). To so, z drugimi besedami, vaši potencialni novi kupci. S ponovnim prikazom pravega oglasa jih tako spomnite na vas, poleg tega pa jim še enkrat prikažete svojo najboljšo ponudbo. S tem si v množici konkurentov zagotovite dobro prepoznavnost in posledično bistveno več priložnosti, da nove stranke pridejo na koncu ravno do vas.

Ustvarite dober odzivni oglas

Odzivni oglasi omogočajo dodajanje do 15 naslovov in 4 opise, zato jih izkoristite. Pomembno je, da se izogibate ponavljajočim se naslovom in opisom ter ponavljanju poziva k dejanju. 

Naslovi naj bodo edinstveni, v oglasu pa jih uporabite vsaj deset. Priporočljiva je tudi uporaba treh različnih opisov. Dober odzivni oglas vsebuje več unikatnih sporočil, ki jih lahko kombiniramo. Tako bodo vaši oglasi izpopolnjeni in vam bodo pomagali k bistveno boljšim rezultatom.

Pri spremljanju rezultatov na kampanjah naših naročnikov tako že opažamo povečan CTR (tj. razmerje med prikazi in kliki) in sicer tudi do 10 odstotkov. To pomeni, da sedaj 10 odstotkov več ljudi klikne na oglas, kar pomeni, da se tudi možnost za prodajo poveča za 10 odstotkov.

V Spletniku smo navdušeni nad novo funkcijo, ki jo že aktivno uporabljamo v obstoječih kampanjah, ki našim naročnikom prinašajo izmerjeno še več relevantnega obiska in posledično tudi večjo prodajo. 

Gre za novost znotraj Google Ads (trenutna verzija je sicer še v Beta različici), ki sedaj že, brez dvoma, z novostmi in funkcionalnostmi poskrbi za bistveno boljše rezultate. Z veseljem bomo z naprednimi funkcijami za naše naročnike nadaljevali in še naprej skrbeli za konkurenčno prednost teh podjetij pred konkurenti. 

V kolikor si tudi vi želite biti na spletu ves čas korak pred konkurenco, nas kontaktirajte in skupaj bomo poiskali optimalno rešitev za vaše podjetje.

Maja-Grojzdek_Signature
Poganja Spletnik | Vse pravice pridržane © 2017