Home » Oglaševanje na Googlu

Oglaševanje na Googlu

Kratice so kraljice ali mali slovar pojmov spletnega marketinga

Med brskanjem po internetnih vsebinah naletimo na vse polno kratic, ki zakrivajo zveneče pomene še bolj zvenečih izrazov. Še posebno v marketinškem svetu se radi poslužujemo bližnjic, ki nam olajšajo korespondenco. No, pogosto tudi oteži, če akronima ne poznamo.
Lahko bi rekli, da smo izumili svojstven jezik, s katerim komuniciramo med seboj tisti, ki delamo v internetnem poslu. Preberi več
 

GOOGLE IN FACEBOOK – Kako ju združiti v uspešno oglaševalsko kampanjo?

Težji del pri načrtovanju razpršitve promocije podjetja in blagovnih znamk je integracija vseh oglaševalskih kanalov. Posebni izziv je spletni marketing, ki ponuja veliko možnosti, najbolj v ospredju pa sta iskalni marketing ter oglaševanje na socialnih medijih. Kako torej pripraviti uspešni kampanji na Googlu in Facebook-u, da dosežemo skupni cilj – povečanje prodaje? Preberi več


Zahvalna stran – blagajničarka na vaši spletni strani

»Hvala za povpraševanje.« Ravnokar ste izpolnili kontaktni obrazec na spletni strani, s čimer ste izkazali resno zanimanje za nakup nekega izdelka. V istem trenutku pričakujete kup dodatnih informacij, odgovore na pogosta vprašanja, kontaktne podatke, ponudbo za soroden nakup, oglas za posebno ponudbo … Pa se ne zgodi nič. Le to suhoparno sporočilo. Vam je znano? Previdno, morda tudi sami uporabljate podobno neučinkovito zahvalno stran. Preberi več


Srce Google oglaševanja – ocena kakovosti (Quality score)

Oglaševalci na Googlu se pogostokrat sprašujemo, kje se bodo pojavili naši oglasi, ali bomo prehiteli konkurenta, bomo dosegli želeno pozicijo in podobno. Večna vprašanja, na katera odgovore iščemo preko oblikovanja atraktivnih oglasov in nenehnih optimizacij kampanj. Rezultati so vedno boljši, toda ostaja kanček skrivnostnosti, saj ne moremo v popolnosti priti do dna, kako naše oglase uvrstiti čim više. Google sumničavo skriva formulo za izračunavanje »ocene kakovosti«, ki je srce oglaševanja na Googlu.  Preberi več


Google Analytics – Pogoj ali pravilo za učinkovito spletno stran?

Da bi bili pri pridobivanju potencialnih kupcev še bolj uspešni, je potrebno vedeti, kakšni obiskovalci prihajajo na vašo spletno stran. Predstavljajte si, da vodite restavracijo, kjer cena kosila ni izpod 100 evrov. Ker pa ta stoji na bedni lokaciji in ker še niste uspeli dobro urediti zunanjosti restavracije, se nemalokrat zgodi, da na kosilo zaidejo tudi študentje. Predstavljajte si njihov obraz, ko odprejo menu, in naglico, s katero odhajajo… Preberi več


Oglaševanje na Googlu ali oglaševanje na Googlu (iskalni marketing proti kontekstualnem oglaševanju)?

Ko govorimo o oglaševanju na Googlu, so prva misel tekstovni oglasi na iskalniku nad naravnimi rezultati. Večna borba za pojavljanje na višjih pozicijah ob ključnih besedah, ki jih v iskalno okno vpišejo potencialni kupci. Pa druga misel? Iskalni marketing je namreč le del zgodbe, ki jo piše Google oglaševanje. Poleg oglaševanja na iskalniku lahko izbiramo med množico spletnih strani v omrežju z vsebinami, ki pa deluje na malo drugačen način. Poglejmo si prednosti in slabosti obeh možnosti. Preberi več


Postavite S.M.A.R.T. cilje za START oglaševalske kampanje na Googlu!

Uspešnost oglaševalske kampanje je odvisna od mnogih dejavnikov – učinkovite ključne besede, atraktivni oglasi, ustrezne vhodne strani in optimizacija spletne strani so glavne zvezde, ko se odločimo za Google oglaševanje. Če pa stopimo korak nazaj, se srečamo z vprašanjem »Kaj želim z oglaševanjem doseči?«. Faza pred kreiranjem oglaševalske kampanje je ravno tako pomembna kot oblikovanje kampanje samo. Govorimo o postavljanju ciljev, ki predstavlja temelj, na katerem gradimo uspešno oglaševalsko akcijo. Preberi več


GOOGLE OGLAŠEVANJE – Kratka avantura ali dolgotrajno razmerje?

Če že oglašujete na iskalniku Google, ste pravilo »če te ni na Googlu, te sploh ni« že vzeli resno. Izborili ste si svoj prostor nad naravnimi rezultati in se nasmihate konkurentom, ker vas ne morejo prehiteti. Odlično! Le tako naprej, saj boste na takšen način vedno korak pred njimi. Morda pa ravno v tem trenutku razmišljate, da bi se s svojo spletno stranjo predstavili na najbolj priljubljenem iskalniku. Verjamem, da si postavljate nekaj vprašanj, zaradi katerih odlašate z oglaševanjem na Googlu in aktivnost nenehno prestavljate na prihodnost. Preberi več


Želite zadovoljne kupce? Zgradite močno tržno kulturo!

Pred nekaj tedni smo se dotaknili teme o tržnem raziskovanju ter kako pomembno je poznati potrošnike. Pa ne govorimo o klasičnem razumevanju, ki temelji na statističnih številkah, marveč o globljem poznavanju potreb naših odjemalcev. Danes bomo stopili korak dlje in spoznali enega od načinov, kako dolgoročno zagotavljati zadovoljstvo naših strank. Le tisti kupec, ki bo zaznal dodano vrednost, se bo namreč vrnil k nam in postal zvest. Preberi več


Google oglaševanje – Samostojno ali s pomočjo spletne agencije?

Oglaševanje na Googlu je na tnalu. Vsi govore o tem, vsi bi ga preizkusili, malo pa je podjetij, ki to obliko oglaševanja dejansko razume kot veliko poslovno priložnost. Nekateri se s tem ukvarjajo samostojno (imajo v podjetju zato zadolženo osebo), medtem ko narašča število podjetij, ki se zato raje obrnejo na zato usposobljena podjetja, ki imajo v svojih vrstah Google strokovnjaka.
Če se za to še odločate, predlagam da pretehtate možnosti med tem ali bi oglaševali sami ali pa bi svojo oglaševalsko kampanjo zaupali strokovnjakom. Oglejmo si, kakšne so razlike… Preberi več


Večno vprašanje: Oglaševanje na Googlu ali “samo” optimizacija spletne strani?

„Želim se uvrstiti na 1. stran v Googlu čim prej!“ je po navadi prva stvar, ki jo izrečejo naši PovečajObisk.si naročniki. Seveda, danes je Google že tako dobro obiskan, da če te tam ni, te ni niti „na zemljevidu“. Vendar, biti na 1. strani v Googlu po 1 ključni besedi ali po 100 ključnih besedah je velika razlika. Imeti Jumbo plakate po celi Ljubljani in imeti jumbo plakat samo na enem mestu je tudi velika razlika! Imeti reklamo na PopTv-ju v vsakem reklamnem bloku med resničnostnim šovom ali imeti kratko reklamo, ki se prikaže enkrat na dan med 15. in 16. uro, je zopet velika razlika…. Preberi več 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*