Optimizacija kontaktnega obrazca

Apr 22, 2013

Kontaktni obrazec je tisti del na spletni strani, ki odigra veliko vlogo. Njegova vloga je pridobivanje email naslovov, povpraševanj ali prijav – odvisno od posla in spletne strani. A ker ni vsak kontaktni obrazec dober, si bomo pogledali kako optimizirati kontaktni obrazec, da bo le ta čim bolj učinkovit. 

Optimizacija kontaktnega obrazca


Danes vam poleg tekstovne vsebine prilagam še infografiko.
1.      Imena gumbov
Vsak gumb, ki bo sprožil konverzijo ima svoj »klic k akciji« ime. Med najbolj priljubljene in najbolj pogosto uporabljene štejemo:
Pošlji povpraševanje
Prenesi brezplačno
Kontaktirajte nas …
Če imate občutek, da vaši obrazci ne generirajo dovolj veliko število konverzij, spremenite ime gumba. Testirajte vsakega po teden ali mesec in tako boste na dolgi rok ugotovili, kateri je tisti, ki je za obiskovalce najbolj motivacijski. A naj ta imena ne bodo predolga, le kratka in jedrnata so tista, ki bodo bolj uspešna. Seveda pa ime gumba prilagodite konverzij, ki jo želite doseči.
2.      Število polj
Za število polj v kontaktne obrazcu, bi lahko dejali, da je manj več. Dobro premislite kaj je tisto, kar res potrebujete od obiskovalca spletne stran, saj se morate zavedati, da več kot 5 polj v kontaktnem obrazcu lahko odvrne obiskovalca od tega, da bi ga izpolnil. Skrajšate obrazec na tiste glavne informacije, ki so res bistvene, da lahko z njim vzpostavite kontakt. Kot ključna polja bi izpostavila:
Ime in priimek
E-mail naslov
Telefon Sporočilo – vse ostalo je stvar vaše presoje. A če le želite, da vam pustijo svoje kontaktne podatke, potem je to dovolj.
Pred kratkim smo to spremembe implementirali v spletno stran naše naročnice, saj se na spletni strani ni zgodilo veliko konverzij. Pri pregledu spletne strani smo ugotovili, da je kontaktni obrazec preobsežen in tudi na vidnem mestu ni bil. Zato smo število polj zmanjšali iz 7 na 4, kontaktni obrazec postavili na vidno mesto. In rezultat? Takojšno povečanje števila konverzij!
3.      Pozicija kontaktnega obrazca
Kot ključni del, pri uspešnosti kontaktnega obrazca, bi izpostavila njegovo pozicijo. Pozicija je namreč ključna pri številu konverzij. Če želite, da bo kontaktni obrazec res učinkovit, potem se mora le ta nahajati na vsaki podstrani v sklopu spletne strani. Ker ljudje informacije dojemamo po določenih vzorcih, smo se z leti navadili, da obstaja tudi vzorec po brskanju na spletni strani. Zato podzavestno iščemo kontaktne informacije na desni strani spletne strani. In ravno ta stran je tista, kamor je potrebno obrazec postaviti. Nahajati se mora v vidnem polju strani, na glede na podstran. Le tako namreč lahko pričakujemo, da se bodo konverzije uspešno izvajale. Če kontaktnega obrazca ne bo na vsaki podstrani, je zelo malo možno, da se bo obiskovalec vrnili nazaj na prvo stran, poiskal obrazec in ga izpolnil. Če izhajamo iz dejstva, da smo po naravi leni in da želimo vse s tremi kliki, se to zagotovo ne bo zgodilo.
Infografika, Optimizacija kontaktnega obrazca.

VIR: www.quicksprout.com


Potrebujete pomoč? Kontaktirjate nas!
Andreja Ogrinc
 

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.