Se mi splača oglaševati poleti?

digitalno oglaševanje, digitalno oglaševanje v sezoni

Osnova za grajenje komunikacijske strategije se prične pri poznavanju vedenjskih vzorcev uporabnikov digitalnih medijev. Po tradicionalnih trženjskih in komunikacijskih izkušnjah velja, da poletje ni ravno najboljši čas za trženjske aktivnosti. Namreč veliko ljudi se odpravi na dopust in doseg medijev je nižji. Če pa se ...

Preberi več »

Razširitve povezav do spletnih mest

razširitve povezav

V Google AdWords programu je ena izmed najbolj uporabljenih razširitev oglasa možnost za „razširitev s povezavami do spletnih mest“. Ta razširitev pokaže povezave do posameznih strani spletnega mesta pod besedilom oglasov in poleg glavne ciljne strani, kar uporabnikom omogoča, da z enim klikom pridejo na ...

Preberi več »

Nove spremembe v Google AdWords-u

adwords-novost

V industriji digitalnega marketinga, tržniki razumejo, da se oglaševalsko okolje nenehno spreminja. S super partnerjem, kot je Google, imajo inovacije in oblikovanja, izdelana za izboljšanje rezultatov iskanja in da pomagajo potrošnikom najti tisto kar iščejo, neskončne možnosti.

Preberi več »

Kako vzpostaviti merjenje spletne strani?

google-analytics-da-ne

Za merjenje spletne strani lahko uporabimo veliko orodij, tokrat pa vam bom pokazal, kako merjenje spletne strani ali spletne trgovine vzpostaviti s pomočjo mogočnega Googlovega orodja Google Analytics. Tega lahko uporabljate povsem brezplačno in brez omejitev.

Preberi več »

Spletna stran vredna zaupanja

spletna stran

Glede na to, da se vsak dan sprehajamo po več 50 različnih spletnih straneh, je eno od meril dobre spletne strani tudi zaupanje do podjetja, ki ga dobimo s prvim vtisom. Ker se je glavnina iskanja informacij, izdelkov in storitev prensela ravno na splet in ...

Preberi več »

Nizki proračuni in visoka cena na klik

skupni-proracun-300x154

To je zgodba stara kot čas – visoka cena na klik in nizek proračun… gresta skupaj kot… no olje in voda. To ni nič nenavadnega med franšiznimi podjetji ali majhnimi lokalnimi podjetji, da vidimo scenarij, kjer imamo zelo konkurenčne ključne besede, ki imajo tako visoko ...

Preberi več »