Vroča linija, ki “rešuje življenje”


Končni cilj vseh marketinški kampanj je pridobivanje potencialnih kupcev. Obiskanost in pozicioniranost sta super pokazatelja uspešnosti marketinške kampanje, a vendar je stik s potencialnim kupcem še vedno najpomembnejši. Ko govorim o stiku imam v mislih predvsem stik preko telefonskega pogovora ali elektronskega sporočila.

Ker pa smo o email marketingu v preteklosti že govorili, se bom danes osredotočil predvsem na telefonske klice in vzpostavitev sledenja le-teh.

Telefonska številka rešuje življenja. Dobesedno.

Predstavljajte si situacijo, ko se vem lepega dne, nič hudega sluteč zamaši vodovodni odtok. V paniki, da vam ne poplavi kopalnice panično brskate po spletu in iščete najhitrejšo rešitev za vaš problem.

Iščete “mojstra”, ki bo lahko odplaknil vašo težavo tako hitro, kot se je ta pojavila. V situaciji v kateri ste, kjer vam v čevlje teče voda, verjetno ne boste oddajali povpraševanja in čakali na odgovor. Ne, kar želite je, da mojstra dobite takoj in da na vaš dom pride v najkrajšem možnem času. Zato na spletni strani iščete njegovo telefonsko številko. Če je ni, stran zapustite in najdete takšno, kjer je telefonska številka prikazana in klikabilna. Bodimo iskreni, v paniki se ne usedete za računalnik, ampak v roke vzamete telefon in z njim najdete mojstra.

sledenje-klicem

Komu vse lahko koristi klikabilna telefonska številka?

Ker številke ne lažejo, samo v tabeli predstavili stopnjo konverzije in povprečen čas klica glede na industrijo v kateri se nahajate.

Industrija Stopnja konverzije* Povprečen čas klica
Spletne trgovine 0,2% 3.2 min
Prehrambena industrija 1,1% 3.3 min
Zdravstvo 1,8% 2.7 min
Storitve za dom 11.7% 3.3 min
Pravne storitve 2.2% 3.3 min
Profesionalne storitve 5.1% 8.5 min
Prevoz 1.6% 3.2 min
Vir: If By Phone
*stopnja konverzije predstavlja odstotek ljudi, ki preko mobilne naprave obišče našo spletno stran in klikne na telefonsko številko

Storitvena podjetja in podjetja, ki se ukvarjajo s prodajo ali proizvodnjo profesionalne opreme se še kako zanašajo na telefonske klice, s katerimi gradijo svojo bazo kupcev. V njihovem primeru telefonski klici povečujejo stopnjo konverzije in drastično pospešujejo prodajo.

In to samo zato, ker imajo na spletni stran klikabilno telefonsko številko. Ta namreč omogoča, da s potencialnim kupcem vzpostavite stik, kupcu, ki o nakupu še razmišlja, pa pogovor predstavlja možnost pridobitve vseh odgovorov, ki vodijo k nakupu.

Povedano drugače; povprečen čas telefonskega pogovora z vodoinštalaterjem traja 3.3 minute. V tem času mu razložite svoj problem, kako hitro želite, da ga uredi in kje se nahajate.

Kako pa vzpostavim merjenje telefonskih klicev?

Zadeva je sila preprosta. Na spletni strani vam vzpostavimo sistem, ki zazna vse klice v vaše podjetje, ki se zgodijo kot posledica obiskanosti vaše strani. Merjenje telefonskih klicev vam omogoča vpogled v:

  • Količino odgovorjenih in neodgovorjenih klicev v določenem časovnem obdobju
  • Dolžina pogovora
  • Datum in ura klica
  • Telefonska številka klicatelja
  • Povprečno število klicev po urah in
  • Povprečno število klicev po dnevih v tednu

 

telefonsko sledenje

*primer telefonskega sledenja v Spletnik nadzorni plošči

Šli smo še korak dlje

Kot smo povedali že na začetku, zavedati se morate, da obisk spletne strani ni najbolj relavanten podatek vaše statistike. Povpraševanja, naročila, klici – to je tisto, kar si želimo, kajne?

Kje pa vidim te podatke? Ker vam želimo vodenje vaših marketinških kampanj olajšati, vse vaše podatke zberemo na enem mestu. V Spletnik nadzorni plošči imate vpogled v celoto vaših marketinških udejstvovanj. Na enem mestu so tako zbrani podatki o klicih, povpraševanjih, naročilih, hkrati pa lahko na enem mestu upravljate tudi z vašo spletno stranjo ali trgovino. Vse za to, da bo vaš marketinški proračun prinesel maksimalen rezultat.

Tako da, ustvarite svoj Spletnik račun, vstopite v nadzorno ploščo in prevzemite nadzor nad svojim digitalnim marketingom.

 

Pozdravljava te,

??

Matjaž in Tilen

 

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone
spletnik-racun