To spletno mesto uporablja piškotke.
Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Zakaj moje organske pozicije padajo?

So po večmesečnem napredku in rasti pri optimizaciji strani vaše organske pozicije nenadoma padle? Preverite razloge in rešitve, s pomočjo katerih bodo vaša mesta ponovno na vrhu!

Dnevno se srečujem z lastniki podjetij, ki tarnajo, da so bile njihove organske pozicije včasih višje, da z izvajalci skupaj izvajajo optimizacijo njihove spletne strani tako, kot so jo včasih, rezultati pa zadnje čase bolj padejo, kot rastejo. Berite dalje in preverite, kje se skrivajo razlogi padcev, kakšne so rešitve za izboljšanje pozicij ter kakšen bo rezultat, če se tega izziva ne boste lotili reševati takoj.

Google algoritmi

Google vsakodnevno spreminja različne algoritme – spremembe v njegovem iskalniku – ki vplivajo na rezultate iskanj po ključnih besedah in tudi na rangiranje samih spletnih strani. V preteklosti so že izdali različne algoritme, ki so vplivali na razne industrije, se osredotočali na vsebino ali število povratnih povezav. Sprememba algoritma pa največkrat pride nepričakovano in SEO mojstri moramo biti res dobro pripravljeni nanje, da lahko pravilno odreagiramo in zagotovimo, da spletne strani njihovega vpliva ne občutijo.

Kako Google deluje?

Google uvrsti spletne strani za določene ključne besede na mesta po svojih (mnogih) kriterijih. Te kriteriji pa se dnevno spreminjajo. Spremembe so običajno majhne, vsake toliko pa objavijo tudi kakšno večjo – algoritem – ki lahko velikokrat prinese tudi težave. Google deluje po principu E-A-T (expertise, authoritativeness, trustworthiness) – vaša stran mora biti torej informativna, avtoritativna in vredna zaupanja – tako za Google, kot tudi za uporabnike. V kolikor opažate nazadovanje organskih pozicij vaše spletne strani, potem se razlog skriva v enem od teh treh omenjenih razlogov.

Raznolikost je pomembna

Junijski algoritem želi odstraniti duplicirane zadetke in tako poskrbeti, da uporabniki dobijo res najbolj relevantne rezultate iz čim večih različnih domen. Googlova umetna inteligenca se vse bolj razvija in prepoznava vsebine, njene koncepte in spletne strani, kar pomeni, da se boste za podobne ključne besede lahko uvrstili z največ dvema podstranema (in ne z večimi, kot je bilo to v preteklosti). Sama pri strankah vedno vztrajam, da je vsebina najbolj pomembna in rezultati se vedno izboljšajo, ko na stran objavimo dodatno informativno vsebino (ali pa blog objavo). Pripravite več kvalitetne vsebine, ki se v več različnih ožjih temah na splošno navezuje na en širši koncept. Na našem blogu preberite, kako napisati takšno vsebino.

Ali so povratne povezave dovolj?

Povratne povezave so tiste, ki iz drugih strani, relevantnih za vaše področje, kažejo nazaj na vašo spletno stran. Tako pridobivate ti. “link juice” oz. skupek povratnih povezav, ki vaši spletni strani gradi avtoriteto, relevantnost in tudi prinaša več obiska. Kaj pa se zgodi, če imate 10 povratnih povezav, iz npr. Wikipedije (ki je sicer zelo avtoritativna stran), vendar pa vam te povezave ne prinašajo relevantnega obiska? Velika možnost je, da boste občutili padec mest. Skupki povezav, ki kažejo na vašo stran, so zelo pomembni. Vendar če ta vsebina (na vaši strani) ne ponuja izobraževalne vrednosti, za Google ni pomembna. Torej je potrebno poskrbeti, da ponujate res kvalitetno, informativno vsebino.

Tehnična plat zgodbe

Za vašo spletno stran pa ni pomembna le vsebina, pomembno je tudi njeno ozadje – torej tehnična izvedba: velikost spletne strani in urejena koda, urejen on-site (meta opisi, naslovi h1 in h2, poimenovanja slik, urejeni URL-ji) ter sama hitrost. Spletna stran naj bi se za optimalno uporabniško izkušnjo (tako samega uporabnika, kot tudi Googla) nalagala hitro! Poskrbite tudi, da spletna stran ni prevelika – slike naj bodo skompresirane, v kodi naj ne bo nepotrebnih vrstic (tudi to vpliva na hitrost nalaganja). Za spletne strani, ki jih optimiziramo, vedno poskrbimo za celoten pregled in v sklopu on-site optimizacije zagotovimo, da so optimizirane strani dodelane, po potrebi popravljene in pripravljene za uporabnike.

Optimizacija spletne strani

Optimizacija spletnih strani postaja vse bolj kompleksna ravno zaradi dnevnih sprememb, ki jih je nujno potrebno spremljati iz več razlogov: vedeli bomo, po katerem principu nas Google uvršča, spoznali bomo iskalne navade naše ciljne publike in hkrati (kar verjamem, da je mnogim podjetjem zelo pomembno) – vplivalo bo na prepoznavnosti podjetja in na koncu tudi na prodaji. Zato je pomembno, da razmislite, kateremu izvajalcu zaupati – izberite kvalitetnega, tistega, ki vas sooči z izzivi in pričakuje sodelovanje z vaše strani. Optimizacija ni enostaven proces, zato bodite previdni, komu ga zaupate. Tista podjetja, ki verjamejo, da je splet pravo mesto zanje, se zavedajo pomembnosti optimizacije, saj je to pot, ki prinaša rezultate in napredek. Pa čeprav je včasih za to potrebno sprejeti na prvi pogled nepotrebne spremembe.

V podjetju Spletnik se trudimo, da sledimo trendom in spremembam ter se stalno izobražujemo. Veseli smo sodelovanja s strankami, ki razumejo, da je prihodnost njihovega posla ravno v najboljši verziji njihove spletne strani (pri čemer pomaga ravno optimizacija).  Skupaj z našo pomočjo izvajajo spremembe, pišejo svojo vsebino, objavljajo različne članke na svojo stran (preverite, zakaj je bloganje pomembno) in tako s skupnimi močmi poskrbimo za vrhunsko izvedbo optimizacije. To pa se vsak mesec kaže tudi v napredku in dvigovanjem organskih pozicij.

Če želite izvedeti več o Googlovih algoritmih, procesih optimizacije, možnih nadgradnjah ali le želite preveriti stanje vaše optimizacije, nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.

Poganja Spletnik | Vse pravice pridržane © 2017