SPLETNIK BLOG


Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga

Email marketing

Kaj vpliva na večji odstotek odprtih e-novic?

Kaj vpliva na večji odstotek odprtih e-novic?

Za večji odstotek odprte e-pošte ni dovolj le udaren naslov ampak na ta procent vpliva tudi nekaj drugih dejavnikov, ki so opisani v tem članku. Če povzamem glavne dejavnike: frekvenca pošiljanja e-novic ime oziroma naslov pošiljatelja narava vsebine Zato je prav, da...

read more
Kaj vpliva na večji odstotek odprtih e-novic?

Obveščajte vaše stranke o aktualni ponudbi

Dandanes imajo že vsi svoj e-mail naslov in to z dobrim razlogom. E-mail marketing je eden izmed učinkovitejših marketinških strategij v digitalnem svetu. Če niste prepričani, berite dalje... Zakaj bi sploh imeli e-mail kampanje preko katerih bi pošiljali e-novice?...

read more
Kaj vpliva na večji odstotek odprtih e-novic?

Povečajte prodajo s pošiljanjem e-mail kampanje

E-mail marketing je močan način povečanja prodaje in hkrati omogoča krepiti kredibilnost blagovne znamke, omogoča graditi odnos s kupci in ustvarjati pozicijo strokovnjaka v panogi. Uporabljamo ga tudi, ko želimo neposredno povečati prodajo izdelkov oz. storitev....

read more
Kaj vpliva na večji odstotek odprtih e-novic?

E-mail marketing za StartUp podjetja

Zagotovo ne gre zanemariti podatka, da v prvih petih letih poslovanja propade okoli 90% podjetij. Ogromno je med temi tudi StartUp podjetij, ki zaradi takšnih ali drugačnih vzrokov svojo poslovno idejo na trg lansirajo neuspešno. Taka podjetja, se morajo poslovanja in...

read more
Kaj vpliva na večji odstotek odprtih e-novic?

Novosti na področju e-mail marketinga

Res je, da smo že čez polovico leta, za nami je poletje, pred nami pa čas, da ko se počasi bližamo koncu leta. In vsi vemo, da je to čas, ko se znova zbudimo in začnemo spet bolj migati. Tako fizično kot v naših glavah. In v tem zagonu, ki smo si ga čez poletje...

read more
Kaj vpliva na večji odstotek odprtih e-novic?

E-mail marketing za izobraževalne ustanove

Ne dolgo nazaj sem od neke fakultete prejel e-pošto, kjer so mene in še 200 drugih povabili, da se udeležim plačljivega predavanja znanega tujega raziskovalca. Podobno se je zgodilo, ko so promovirali dogodke na fakulteti, ko je šola iskala člane za projektno...

read more
Kaj vpliva na večji odstotek odprtih e-novic?

E-mail marketing za avtocenter

Vsak avtocenter ima dokaj zahtevno nalogo, da zgradi kvaliteten marketing in poveča prodajo. Najprej je potrebno imeti kvalitetno spletno stran, biti dejaven na facebooku in začeti s pošiljanjem Newslettra. Zgraditi si morate dobro blagovno znamko, da se bodo ljudje k...

read more
Kaj vpliva na večji odstotek odprtih e-novic?

10 nasvetov za povečanje e-mail baze

Uporaba e-maila je relativno poceni marketinška taktika, katero bi moralo uporabljati vsako podjetje. Ta taktika lahko postane ena izmed najlažjih in najhitrejših proizvajalcev novega posla, seveda če imate bazo prejemnikov in pravo orodje. Sledite 10 nasvetom za...

read more

Ne zamudite naslednje objave

Vpišite svoj e-mail naslov in enkrat tedensko vas bomo obvestili o novostih na našem blogu.

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.