Že veste kaj je remarketing in zakaj bi ga morali uporabljati? Gre za vrsto spletnega oglaševanja, kjer oglase prikazujete samo ljudem, ki so že bili na vaši spletni strani in so s tem pokazali interes za vašo ponudbo. V kolikor si želite več prodati na spletu ali pa...
SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
Osnove Instagram oglaševanja za podjetja
Mar 23, 2021 | Facebook, Marketing in prodaja
Da najprej razčistimo pogosto zmedo: Instagram oglaševanje še vedno ni panoga zase, vendar je zgolj podaljšek Facebook oglaševanja. To pomeni, da morata biti Facebook in Instagram račun povezana, da lahko ustvarimo Instagram ali Facebook oglas v...
Spletno oglaševanje: Sodoben, učinkovit in natančno merljiv način do uspeha
Mar 16, 2021 | Facebook, Google oglaševanje
Velika večina podjetij danes že ima spletno stran. Spletna stran je osnoven del marketinga vsakega podjetja. Obiskovalcem omogoča, da želene informacije dobijo vse dni v letu, 24 ur na dan, kjerkoli že so. Vseeno pa imamo še dandanes veliko spletnih strani, ki ne...
Družbena omrežja za pridobivanje novih strank
Dec 8, 2020 | Celostni spletni nastop, Facebook, Marketing in prodaja, Oglaševanje na Youtube
Spletna družbena omrežja so aplikacije, spletne storitve, platforme ali strani, ki olajšajo ustvarjanje ali izmenjavo informacij, idej, poklicnih interesov in drugih oblik izražanja prek navideznih skupnosti, ki so del omrežij. 82...
Kako definirati vašo ciljno skupino?
Avg 6, 2020 | Facebook, Google oglaševanje, Marketing in prodaja
Preden se lotite spletnega oglaševanja morate vedeti komu oglašujete in kako boste do njega pristopili. Da pa to pravilno naredite boste morali definirati ciljno skupino. Danes vam zaupamo katera so ključna vprašanja ravno pri tem!
15 napak, ki zapravljajo vaš proračun za oglaševanje na Facebooku
Jul 29, 2020 | Facebook, Marketing in prodaja
Plačaj, pa se boš lahko »igral«. Taka so pravila igre Facebook oglaševanja. Danes je organski doseg objav najnižji v zgodovini Facebooka in samo tisti, ki so pripravljeni vlagati sredstva v Facebook oglase, dosegajo pravo vidnost in prepoznavnost. Facebook oglasi so...
11 načinov kako privabiti kupce "v vaše naročje"
Mar 4, 2020 | Celostni spletni nastop, Facebook, Google Analytics, Google oglaševanje, Ideje za e-mail marketing, Marketing in prodaja, Optimizacija strani, Pisanje bloga
Nikoli do sedaj še ni bilo lažje postaviti spletne trgovine. Temu dejstvu v prid verjetno govori tudi to, da je danes na svetu že več kot 12 mio. spletnih trgovin. Pa to dejansko tudi pomeni, da je v praksi vse tako enostavno? Začnimo mogoče drugače. Za prave stvari...
5 napačnih prepričanj pri Facebook oglaševanju, ki vam preprečujejo uspeh
Jan 15, 2020 | Facebook, Marketing in prodaja
Facebook oglaševanje ni več nekaj novega, saj vsak med nami na tak ali drugačen način že dlje časa uporablja Facebook in njihove storitve. Dejstvo pa je, da je lahko dobro oglaševanje preko Facebooka še vedno izjemno uspešno za vaše podjetje, v kolikor se le to izvede...
Kakšna je dobra dobičkonosnost naložbe v marketingu?
Dec 18, 2019 | Facebook, Google oglaševanje, Marketing in prodaja, Študije primerov
Ko za marketing zapravite 1 €, koliko bi morali pričakovati v zameno? Odgovor na to podajamo v tej objavi! Zagotovo kdaj slišite vprašanje »ali vaš marketing deluje?« Kaj ljudje sploh želijo vedeti, ko postavijo to vprašanje? Jih zanima, če marketing ustvarja...
Kako učinkovito oglaševati v poletnih mesecih?
Jun 19, 2019 | Facebook
Odgovor je enostaven; nekoliko drugače kot v preostalih. Zakaj? Ker bo večina vaših (potencialnih) strank v naslednjih dveh mesecih ugasnila računalnike in televizije ter se – v večini primerov skupaj s svojo družino – odpravila na težko zasluženi dopust, na katerem...