Povečanje iskanj po blagovnih znamkah je prva očitna stvar v času tega kaotičnega črnega petka. Normalno - ko ljudje te dni nakupujemo, iščemo produkte po blagovnih znamkah, katerim smo sicer zvesti oz. jih dojemamo kot kvalitetne in vredne investicije. Mogoče še...
SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
Google oglaševanje
SEO vs PPC: Kaj je bolje za vaše podjetje?
Okt 7, 2020 | Google oglaševanje, Marketing in prodaja, Optimizacija strani, Povečanje prodaje
Google vsak dan obdela 3,5 milijarde iskanj in več. Kako boste torej dosegli, da bo vaša blagovna znamka opazna in izstopala iz konkurence? SEO (search engine optimization) in PPC (pay per click) z npr. Google Ads sta dve najboljši metodi trženja z iskalniki za...
Digitalni marketing za začetnike
Sep 23, 2020 | Google oglaševanje
Digitalni marketing je širok izraz za opis nabora tržnih strategij, ki uporabljajo digitalne kanale za promocijo vaših izdelkov ali storitev, od platform socialnih medijev do televizijskih oglasov. Za razliko od spletnega marketinga, digitalni marketing ni omejen samo...
Vsebinski marketing – Vodnik za leto 2020
Sep 16, 2020 | Email marketing, Google oglaševanje, Izdelava spletnih strani, Marketing in prodaja, Optimizacija strani
Vsebinski marketing je priljubljen način za doseganje in vključevanje ciljne publike v interakcijo s podjetji ter dosega lepe rezultat. Vendar je to tek na dolge proge. Če občinstvu ponudite koristne vsebine, s katerimi jih lahko poučite o svojih izdelkih in storitvah...
Kako definirati vašo ciljno skupino?
Avg 6, 2020 | Facebook, Google oglaševanje, Marketing in prodaja
Preden se lotite spletnega oglaševanja morate vedeti komu oglašujete in kako boste do njega pristopili. Da pa to pravilno naredite boste morali definirati ciljno skupino. Danes vam zaupamo katera so ključna vprašanja ravno pri tem!
Spletno oglaševanje: Sodoben, učinkovit in natančno merljiv način do uspeha!
Jul 1, 2020 | Google oglaševanje
Velika večina podjetij danes že ima spletno stran. Spletna stran je osnoven del marketinga podjetja. Obiskovalcem omogoča, da željene informacije dobijo vse dni v letu, 24 ur na dan, kjerkoli že so. Vseeno pa imamo še dandanes veliko spletnih strani, ki ne dosegajo...
Kako izboljšati CTR vaše Google Ads kampanje
Jun 10, 2020 | Google oglaševanje
Številni Google oglaševalci se še vedno ne zavedajo pomembnosti dobrega CTR. Ste tudi vi med njimi? Ob pregledu Google Ads kampanje preprosto preskočite to metriko z besedami, da pač ne veste zakaj uporabniki ne klikajo toliko? Niste edini. Slaba novica je, da na tak...
11 načinov kako privabiti kupce "v vaše naročje"
Mar 4, 2020 | Celostni spletni nastop, Facebook, Google Analytics, Google oglaševanje, Ideje za e-mail marketing, Marketing in prodaja, Optimizacija strani, Pisanje bloga
Nikoli do sedaj še ni bilo lažje postaviti spletne trgovine. Temu dejstvu v prid verjetno govori tudi to, da je danes na svetu že več kot 12 mio. spletnih trgovin. Pa to dejansko tudi pomeni, da je v praksi vse tako enostavno? Začnimo mogoče drugače. Za prave stvari...
Kakšna je dobra dobičkonosnost naložbe v marketingu?
Dec 18, 2019 | Facebook, Google oglaševanje, Marketing in prodaja, Študije primerov
Ko za marketing zapravite 1 €, koliko bi morali pričakovati v zameno? Odgovor na to podajamo v tej objavi! Zagotovo kdaj slišite vprašanje »ali vaš marketing deluje?« Kaj ljudje sploh želijo vedeti, ko postavijo to vprašanje? Jih zanima, če marketing ustvarja...
Novost v Google Ads: Odzivni oglasi
Avg 26, 2019 | Google oglaševanje
Kako novosti Google Ads vmesnika izkoristiti za povečanje prodaje na spletu? Ste že opazili novo funkcijo Google Ads vmesnika, s katero lahko ustvarite idealne oglase za vaše potencialne stranke? Ste jih že preizkusili? Ste zabeležili precej boljše rezultate? V tem...