SPLETNIK BLOG


Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga

Google oglaševanje

Kako definirati vašo ciljno skupino?

11 načinov kako privabiti kupce "v vaše naročje"

Nikoli do sedaj še ni bilo lažje postaviti spletne trgovine. Temu dejstvu v prid verjetno govori tudi to, da je danes na svetu že več kot 12 mio. spletnih trgovin. Pa to dejansko tudi pomeni, da je v praksi vse tako enostavno? Začnimo mogoče drugače. Za prave stvari...

read more
Kako definirati vašo ciljno skupino?

Zakulisje vaše AdWords kampanje

Nikomur ni všeč, če se njihovega dela ne ceni, ne spoštuje, ali pa celo nihče zanj ne ve. Zato sem se postavila v kožo naših naročnikov in si poskušala predstavljati, kako delo njihovih skrbnikov dojemajo oni. Seveda je nemogoče (in predvsem nesmiselno) dejansko...

read more
Kako definirati vašo ciljno skupino?

So tudi vaši oglasi dolgočasni?

Google je res dolgočasen. Vsak dan med brskanjem se zaletavam ob nešteto enakih zadetkov. Prebiram suhoparne vrstice in golo naštevanje dejstev ali pa izmišljotin odvisno iz katere strani pogledam. Sem spadajo tudi Google oglasi, v resnici so oni celotni krivec vsega...

read more
Iz Google AdWords v Google Ads: 25 prednosti novega vmesnika

Mobilno oglaševanje z Google AdWords

Ogromno smo že pisali o Google oglaševanju, prav tako o pomembnosti odzivnih spletnih strani. Danes želim pomembnost obojega združiti v tematiki mobilnega Google oglaševanja. Četudi imate osnove zakupa ključnih besed na iskalniku Google nekako pokrite, je zgodba pri...

read more

Ne zamudite naslednje objave

Vpišite svoj e-mail naslov in enkrat tedensko vas bomo obvestili o novostih na našem blogu.

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.