kako deluje google oglasevanje spletnik
Kako se lotimo Google oglaševanja?
Tako, da vaše oglase prikažemo samo pravim ljudem. Ob pravem času.
ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Naš pristop k Google oglaševanju

analiziramo

ANALIZIRAMO

Najprej preučimo vaše spletno mesto in pregledamo vaše prodajne poti. V primeru, da že oglašujete, pregledamo plačljive poti, v nasprotnem primeru se osredotočimo samo na organske. 

raziskujemo

RAZISKUJUEMO

V nadaljevanju raziščemo vašo konkurenco in preučimo preko katerih ključnih besed, ki so pomembne za vaš posel, se povezujejo z vašimi kupci.

prioritiziramo

PRIORITIZIRAMO

Skupaj izdelamo seznam ključnih besed in jih prioritiziramo glede na potencial, težavnost in obseg iskanja, ter določimo strategijo zakupa glede na vaše ključne kazalnike uspešnosti. (KPI - Key Performance Indicators)

   
ustvarimo

USTVARIMO

Na podlagi zakupljenih ključnih besed izdelamo vabljive oglase, ki jih prikazujemo na vrhu iskalnika. Oglase ustvarimo glede na vaš prodajni lijak, z namenom, da vašim potencialnim kupcem omogočimo najhitrejšo pot do zaključka nakupa ali oddaje povpraševanja.

merimo

MERIMO

Vzpostavimo merjenje, ki sistematično izboljša sposobnost ocenjevanja vaše oglasne kampanje. Z merjenjem pridobimo vpogled v iskanje in nakupne navade vaših kupcev, kar nam omogoča optimizacijo kampanje na še bolj usmerjen način. Vse z namenom, da izboljšamo vaše poslovne rezultate.

porocamo2

POROČAMO

Vse naše aktivnosti, ki jih za vaše podjetje izvajamo z namenom izboljšanja prodajnih rezultatov prikažemo v vaši osebni marketing nadzorni plošči, ki smo jo razvili z namenom, da svojim naročnikom ponujamo 24/7 vpogled v naše delo. Ob enem pa vas mesečno obveščamo o uspešnosti vaše kampanje.

  

Kje prikažemo vaše oglase? Tam in samo tam, kjer so vaši potencialni kupci

Preveri kje