Zagotovo se marsikdo od vas sprašuje, zakaj bi sploh potreboval tržno raziskavo, saj ima velika večina specifičen produkt ali storitev, ki je namenjena znanemu kupcu in zato tudi ni potrebe, da bi izgubljali čas in denar z dodatnimi analizami, ki ne bodo doprinesle...
SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
Marketing in prodaja
Kakšen je učinkovit banner?
Jan 6, 2021 | Marketing in prodaja
Dober banner lahko na spletno stran pripeljete ogromno obiskovalcev - veliko več, kot npr. oglaševanje na iskalnem omrežju. V tem prispevku si bomo pogledali, katere elemente mora imeti banner, da bo čim bolje učinkoval na tiste, ki ga bodo videli. Ker 11 %...
Kaj je SSL certifikat in zakaj ga vaša spletna stran potrebuje?
Dec 16, 2020 | Marketing in prodaja
Ste že kdaj opazili, da se nekateri URL-ji začnejo s http://, drugi pa s https://? Mogoče ste opazili te dodatne "s-je", ko ste brskali po spletnih straneh ali spletnih trgovinah, ki zahtevajo posredovanje občutljivih podatkov, na primer spletno plačevanje računov....
Družbena omrežja za pridobivanje novih strank
Dec 8, 2020 | Celostni spletni nastop, Facebook, Marketing in prodaja, Oglaševanje na Youtube
Spletna družbena omrežja so aplikacije, spletne storitve, platforme ali strani, ki olajšajo ustvarjanje ali izmenjavo informacij, idej, poklicnih interesov in drugih oblik izražanja prek navideznih skupnosti, ki so del omrežij. 82...
Marketing koledar za leto 2021
Dec 2, 2020 | Marketing in prodaja
Akcije in popusti so v sodobnem potrošništvu postali del vsakdana, še vedno pa izstopajo prazniki in drugi pomembni datumi, na katere lahko ciljano usmerite svoja marketinška prizadevanja. Za najboljši možen izplen le-ta razporedite čez celo leto, predvsem pa jih...
Prihaja Črni petek (Black Friday)
Nov 5, 2020 | Google oglaševanje, Marketing in prodaja
Povečanje iskanj po blagovnih znamkah je prva očitna stvar v času tega kaotičnega črnega petka. Normalno - ko ljudje te dni nakupujemo, iščemo produkte po blagovnih znamkah, katerim smo sicer zvesti oz. jih dojemamo kot kvalitetne in vredne investicije. Mogoče še...
Izdelava logotipa za vaše podjetje – na kaj morate biti pozorni?
Nov 4, 2020 | Celostni spletni nastop, Marketing in prodaja
Za vsako dobro in varno hišo potrebujemo dober temelj in tako je tudi pri ustanavljanju podjetja. Potrebujemo dober temelj, na katerem bomo razvili strategijo za uspeh. In eden izmed začetnih temeljev je izdelava celostne grafične podobe (CGP), kamor spada tudi...
LinkedIn profil kot marketinški kanal
Okt 28, 2020 | Marketing in prodaja
LinkedIn že dolgo ni več samo še eno družbeno omrežje. Ustanovljen je bil z namenom poslovnega mreženja, zadnje leto pa je močno razvil tudi svojo marketinško funkcijo. Kaj je LinkedIn? LinkedIn je družabno omrežje, ki ga uporablja več kot...
Celostna grafična podoba podjetja – kako jo pravilno uporabiti na spletu?
Okt 21, 2020 | Celostni spletni nastop, Marketing in prodaja
Kaj je celostna grafična podoba (CGP) in zakaj je pomembna? Celostna grafična podoba podjetja (CGP) je vizualna podoba podjetja in zato prvi kontakt s svetom. So vsi vizualni in zvočni elementi, ki dajejo podjetju večjo prepoznavnost, lastno identiteto in ugled. Je...
Vse, kar ste želeli vedeti o Google Analytics
Okt 14, 2020 | Marketing in prodaja
Kaj je Google Analytics in za kaj se uporablja? Google Analytics tool je nepogrešljivo brezplačno analitično orodje, ki omogoča vpogled v različne statistike vaše spletne strani oz. spletne trgovine. Ne glede na to, s katero vrsto dejavnosti se ukvarjate,...