SPLETNIK BLOG


Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga

Marketing in prodaja

Kaj in kakšna je dobra stopnja konverzije?

Kaj in kakšna je dobra stopnja konverzije?

Seveda želite, da Google Ads kampanje ustvarijo čim več konverzij, vendar morda niste povsem prepričani, ali je to, kar počnete, pravilno. In če lahko primerjate zgolj svoje metrike ter rezultate, ni vedno tako lahko videti, kaj je dobra konverzija in kaj ne - znotraj...

read more
Vodič po Google Analitiki 4

Vodič po Google Analitiki 4

Google Analytics 4 je zmogljivo marketinško orodje za spletno analitiko, ki vam bo pomagalo sprejemati boljše strateške marketinške odločitve. Oktobra 2021 je Google napovedal najpomembnejšo spremembo Google Analytics doslej: Google Analytics 4 (krajše: GA4). To...

read more
Kako prodati več v spletni trgovini?

Kako prodati več v spletni trgovini?

Ne glede na to, ali gre za storitev, izdelek ali informacijo – vsak ima nekaj, kar lahko proda. Toda edini način, kako lahko podjetju uspe, je pridobivanje strank in rast prodaje s to storitvijo, izdelkom ali informacijami. Načinov, kako prodati več je veliko vendar...

read more
Kako razporediti marketinški proračun

Kako razporediti marketinški proračun

Veliko oglaševalcev ali podjetnikov začetnikov praktično nima izkušenj s poslovnimi financami. To lahko hitro postane težava, saj sta obe poziciji odgovorni za velik delež denarja podjetja. Pametna poraba denarnih sredstev je ključni del poslovanja. Recimo, da se je...

read more
Klic k akciji – 50 praktičnih primerov

Klic k akciji – 50 praktičnih primerov

Želite obiskovalce vaše spletne strani spodbuditi k nakupu? Ali pridobiti več naročnikov na svoje e-novice? Vse, kar potrebujete je pravi klic k akciji ali CTA (angl. call to action), ki spodbuja obiskovalce spletne strani ali oglaševalske kampanje k želenemu dejanju....

read more
Tiktok za podjetja – zakaj in kako začeti?

Tiktok za podjetja – zakaj in kako začeti?

Moči vpliva TikToka ni mogoče zanikati. Z več kot 1 milijardo mesečnih aktivnih uporabnikov je to trenutno eno najbolj popularnih in cvetočih družbenih omrežij. Zato bi ga moralo vsako podjetje jemati resno kot potencialno marketinško orodje za promocijo izdelkov in...

read more

Ne zamudite naslednje objave

Vpišite svoj e-mail naslov in enkrat tedensko vas bomo obvestili o novostih na našem blogu.

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.